BÖLÜM 3

29 2 0
                                    

Tenefüs bitmişti ve salona girip sandalyelere oturmuştuk. Hocalar kendi aralarında konuşuyordu biz de kendi aramızda konuşuyorduk. Hepimiz artık bugünün bitmesini istiyorduk. 

3 Saat Sonra

Okul bitmişti, Damla ile servislere doğru gidiyorduk ve Damla'ya sırıtan çocuk yanımdan Damla'ya bakarak hızlı bir şekilde geçti Damla " Neden baktı şimdi bu?" dedi  "Acabaa" deyip sırıttım. Şimdi bir şey aklıma gelmişti o tatlı çocukla servislerimiz yan yanaydı. Ben servisin yanına gittiğimde o ve bir arkadaşı da servisinin önünde duruyordu arkadaşı "Berkk gidiyorum benn" diye bağıdı demek ki adı Berk'ti. Eve vardığımda ilk yaptığım şey Berk'in instagram hesabını bulmak olucaktı bunun için de Esin'den yardım aldım ve hesabını buldum, uzaktan gördüğümden daha yakışıklıymış ve çizim konusunda da yetenekliymiş ve bir şey fark ettim... Ben bu çocuğu tanımak istiyordum.

1 Gün Sonra 

19 Mayıs'a 2 gün kalmıştı ve bizim provalarımız da artmıştı bu yüzden ilk ders gitmiştik provalara. Liseliler bizden önce inmişler sahnede yerlerini almışlardı, biz de saldalyelerimizde  yerlerimizi almıştık.Bugün provayı baştan sona yapıcaktık bu yüzden de lisenin sonlarda ne yaptıklarını görebilicektik...

Bizim provalar bitmişti tam salondan çıkarken sahneden biri türkü gibi bir şey söylemeye başladı ben de kim diye baktım ve gördüm ki o Berk'ti.

19 Mayıs Günü 

Bugün bittikten sonra alışveriş merkezine gidicektik Damla ile Burçak ve Esin de başka bir yere gidiceklerdi ve hepimiz artık bugünün bitmesini istiyorduk. İstiklal marşı okunmuştu biz sandalyelerimizde yerimizi almıştık, liseliler de sahnede yerini almıştı.

Bizim bölümümüz geldiğinde sahneye doğru yürüyorduk o anda Berk ile göz göze geldim ve bu sefer de ben ona sırıttım.

Bizim bölümümüz bittiğinde Burçak, benim ve Damla'nın  gelip "Biz gidiyoruz kızlar" dedi ve arkasından da Esin geldi Burçak'a "Babam aradı bizi bekliyormuş" dedi ve bize el salladıktan sonra gittiler. Biz de tam gitmeyi düşünüyorduk ama sahneden yine o tanıdık ses geldi o kişi Berk'ti...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KISMETSE OLURRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin