Hou vol girls! (en boyss)

20 3 5
                                    

Lieve lieve mensen!

Soms heb je van die periodes in je leven dat het lijkt alsof niets meezit. Je haalt slechte cijfers op school, het gaat thuis niet goed of je zit niet lekker in je vel.

Ik heb het momenteel heel druk en ik word er echt gek van.

Temidden van alle drukte en ellende is er Iemand die áltijd goed was, is en zal blijven: GOD

Hij houdt superveel van je. 

Afgelopen zondag was het 1e Advent. We herdenken straks met kerst dat Jezus is geboren. Dat was het begin van Gods reddingsplan! We herdenken en vieren niet alleen Zijn komst. We kijken ook uit naar de dag dat Hij voor eeuwig terugkomt op de wolken.

Het is zo bijzonder dat Jezus als een baby op de aarde kwam. Hij kon niets meer zelf, compleet afhankelijk, aards en mens. ALLEMAAL VOOR JOU!

Lieve girls (en boys), hou vol, hou vol, Hij laat jou niet los! God is ook voor jou gekomen als een baby'tje op aarde. Om uiteindelijk het ultieme offer te brengen, wij zijn vrij door Hem!

Als je vragen hebt. Opmerkingen, gebedspunten... Tell me. Of beter: zeg het tegen God. Hij zal altijd naar je luisteren. Hij zal je beschermen onder zijn vleugels. Bij Hem is het 100% veilig. 

Ik wens jullie heel veel succes de komende dagen met alles wat je moet gaan doen. God gaat met je mee. Hij laat je nooit alleen.

Wees een lichtje in je omgeving, vraag God of Hij mensen op je pad brengt om het licht van Kerst te delen. Het is een blije boodschap!

JOY TO THE WORLD!

LIEFS, ~HopeToLiveFor

Hope To Live ForWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu