1. bölüm

528 32 13
                                    

Hikayenin orjinal linki: https://archiveofourown.org/works/11048811/chapters/24631728?view_adult=true


Perşembe akşamı saat 6 için üçüncü metro hattı beklenildiği gibi tıka basaydı. Kadının biri rahatsız edici bir şekilde Baekhyuna yapışsa da şu an aklı bunu düşünemeyecek kadar doluydu. Özel programının muhabiri Seulgi'nin yerine başka birini bulmak için 2 haftadan az zamanı kaldığı bu durumda kişisel alan kelimesinin anlamını bilmeyen insanlar için endişelenemezdi.

Program Baekhyun'un olsa bile programın yüzü Seulgiydi. 2 yıl birlikte çalıştıktan sonra ayda bir kez 5 dakika yayımlanan programı hafta içi her gün gece saatlerine taşıya bilmişlerdi. Seulgi'yi tüm güzel muhabirlerin içinden seçen Baekhyundu, 2 yıl içinde onu karyerinde destekleyen de Baekhyundu. Tabiki Seulgi karyeri için Baekhyuna borçlu değildi – güzel, yetenekli, doğal bir kızdı ama yine de bu kadar yıl birlikte çalıştıktan sonra sadakat eksikliği onu üzmüyor değildi. Ani ihanet gibi hissettiriyordu.

Belki de Seulgi binlerle insan tarafından tanındıktan sonra Baekhyun KBS'den gelecek teklifi bekliyordu. Zaten her zaman böyle değil miydi? Herkes daha iyi ve daha büyük yerlere ister. "İlginç olaylar" programı popüler olsa da, tabiki genç muhabirin hayallerinin işi değildi.

Sadece Seulgi'nin işten ayrılma haberi en kötü zamanda gelmişti. Mevsimlik bölümün yayınlanmasına çok az kalmıştı ve Baekhyun yapımcı olarak yeni ve yüksek reyting sunan hikayeler hazırlamalıydı. Herkesin sevdiği yüz olmadan hatta onu bırak direk röportajları sunacak yüz olmadan Baekhyun bunu nasıl yapacaktı?

Varacağı yere son 3 istasyon.

Trenlere nefret ederdi. Aslında arabası var ve heryere arabayla gidip geliyordu ama bugün Joonmyun ve Jongdae ile buluşacaksa geri dönerken araba kullanamayacağı halde olacağını biliyordu. Aslında böyle yorucu bir günden sonra içki ve arkadaşları en çok ihtiyacı olduğu şeydi.

Tam ağzının içine girecek şekilde duran adam Baekhyun'un kulağıının dibinde telefona bağırsa da Baekhyun yine de Seulgi yerine kimi kullanacağını düşünüyordu. Park Sooyoung belki?Ya da Bae Joohyun? Ama o da Seulgi kadar güleryüzlü değildi. İnsanlar ilk bakıştan aşık olabilecekleri bir muhabir istiyorlar, onlara robot gibi soru soran güzel bir yüz değil.

Sonunda metro Jongno istasyonuna varıyor. Baekhyun zor da olsa kendini dışarı atarak gözü kapalı bil tanıyacağı yollarda yüremeye başladı.Gerçekten bu çevreyi iyi biliyordu; mesela sokağın diğer tarafındakı gitar mağazası, kırmızı ışıkların yandığı eski dükkan ve başka şeyler. Yolu geçmek için trafik ışıkları yoktu o yüzden durmadan en iyi bildiği sokağa saptı.

Sokağı döndüğü gibi karşısına çıkan İkseon – dong semtinin Hanok köyü her zamankı gibi yine mükemmel duruyordu. İkseon-dong semtini kaplayan modern tarza rağmen Hanok köyü çok başka bir hikayeydi. Hayatı boyunca Seul'da yaşamasına rağmen sadece tek sokakla modern Seul'un aniden tarihi Seul'a atlaması hala Baekhyun'u şaşırtıyordu. Belkide Seul'un en güzel sırlarından buydu. Hanok köyü baştan başa tahte ve taş evlerle dolu Seul'un en tarihi sokağı. Herşey geçmişe uygun kalsa da, son zamanlarda bu evlerin bazılarını modernleştirmeye çalışıyorlardı. "İkseon-dong; yaşlı ağaşta açan yeni çiçek" konusu da Baekhyun'un "İlginç olaylar" programının ilk en yüksek reyting alan bölümüydü. "İlginç olaylar programındakı bölümler insanları yeniliklere alıştırmaya yardım edecektir" düşüncesini Baekhyun herkese ulaştırmak istiyordu ve kamera karşısında duran Seulgi'nin güzelliği, yetenekleri, insanlarla röportaj yaptığında ve konuştuğunda olan sıcaklığı herkesin fikrini değiştirmeye yardımcı olmuştu. Hatta bunun sayesinde iki en yakın arkadaşı bu eski evlerin birinde coffe shop ve sanat gelerisi aça bilmişlerdi. Tabiki bu yüzden kahve ve pastalar Baekhyun için hep bedavaydı.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Warm Enough for You Outside, Baby?Where stories live. Discover now