Det er hårdt at være et kendt ansigt!?

316 13 4
                                    



Mor fat det jeg flytter ikke tilbage til Norge! Jeg gider ikke flytte igen! Jeg har lige fået mig en veninde her i Danmark. Som er en af de eneste i Danmark der ikke ved at jeg har været kærester med Marcus Gunnarsen!... Og det var nok den største fejl jeg kunne lave i mit liv, altså at komme sammen med Marcus!
Er i klar over hvor meget hate jeg fik? "Mille du skal dø", " Mille du fortjener ikke Marcus Gunnarsen" alt mellem himmel og jord fik jeg skrevet af alle muligt folk hverdag! Og plus det fik jeg også 100.000 følger på insta bare fordi vi offentlige gjorde det med mig og Marcus!

Senere på dagen

Der kommer en besked ind fra Victoria (min bedste veninde).
Victoria: Hej Millemus. Vil du med til Marcus og Martinus koncert på næste lørdag? Jeg giver;)
Mille: Øhm, ja okay:))
Victoria: Omg, super fedt Mille. Glæder mig for sygt, vi skal stå i GC venstre. Så vi køre nok i ret god tid! For vi skal jo have gode pladser<3
Mille: Det fint, glæder mig også;)
Omg, det dårligste ved Victoria er at hun er KÆMPE Marcus og Martinus fan! Hun ville flippe ud hvis jeg fortalte hende alt det med mig og Marcus! Så nej det kan jeg ikke fortælle hende, for jeg har endelig fundet en der er min veninde fordi jeg er Mille, og ikke Marcus's eks kæreste! Er bange for hun vil behandle mig anderledes hvis jeg sagde det!

Marcus min eks kæreste!?Where stories live. Discover now