KARANLIK.

191 7 0
                                    

İçtiğim sigarayı söndürüp diğer izmarit yığınının arasına attım herzaman ki
cuma günleri.. Ben Derin Çelik 16 yaşındayım annem ben küçükken beni terk etmiş ve ben babamla yaşıyorum. Annemin terk etme nedeni babamın fazla zengin ve tanınır olmasıymış herneyse ondan nefret ediyordum. Ve şimdi yeni taşındığımız şehirde yeni okul yeni hayat gibi kavramlarla kendimi avutuyordum, yarın geri kalan hayatımın ilk günü..

OKULUN ILK GÜNÜ, Lanet olası alarm beynime işlercesine çalıyordu bi de aşağıdan bağıran yardımcımız vardı hafize teyze.. Kalkmaya karar verip o koca götümü kaldırdım aynanın karşısına geçip rezil halime baktım uzun kızıl saçlarım tepemde kuş yuvası gibi toplanmış tenim mümkünmüş gibi daha da beyazlamıştı banyoda işimi halledip bir şortla göbeğimin üstünde biten bluz giydim vanslarımı giyip evden çıktım okulda sanırım müdürün yanına gitmem gerekiyordu müdür beni sınıfıma götürüp o rezil tanışma konuşmasını yaptı -özel okul istemem dememe rağmen babam inat etmişti- sınıfta tek boş yer kıvırcık saçlı yeşil gözlü sevimli bir çocuğun yanıydı yanına oturur oturmaz bana okulu anlatmaya başladı ismi Mertmiş iyi bir arkadaş olabilirdi, belki.

Öğle yemeğinde Mert ve Asel yanlarına oturmaya ikna etti. Öğrendiğim kadarıyla Mert ve Asel sevgiliydiler bi de Selen Berk ve Can vardı. Yemeği bitirip yemekhaneden çıktım okul çıkışına yöneldim bi kaç sigara içmezsem baş ağrısından ölebilirdim..

Okulun dışındaki duvara yaslandım sigaram yanımdaydı ama -siktir- çakmağım yoktu evde bırakmışım. Etrafa bakınırken biraz ilerde duvara yaslanmış deri ceketli çok çekici bir çocuk vardı. Siyah dağınık saçları, tanrım. Yanına ulaştığımda sorar gözlerle baktı -evet zümrüt yeşili gözler- umursamaz bi ifadeyle 'çakmağın var mı' dedim. Bana kısa bir bakış atıp elini cebine soktu ve uzattı, sigaramı yakıp yanından uzaklaştım.

Okul en sonunda bitti sınıftan çıkarken hayvan gibi birinin bana çarpmasıyla yere yapıştım. Tam bağırmaya hazırlanırken önce uzattığı elini sonra yeşil gözlerini gördüm beni kaldırdı ve dikkat et diyip gitti 'DIKKAT ET' insan özür diler hayvan yahu. Söverek
eve döndüm.

"Karanlığın bir cazibesi var, ben siyahım."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 17, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KARANLIK.Where stories live. Discover now