VİCDANIN AFFETSİN!

46 8 1
                                    

Dedin ya;''Bir gün beni affedebilecekmisin.?'' diye.Benim seni affetmem bu saatten sonra sana ne kazandırırki?Bize ne kazandırır?Ben bu denli tatmışken yalnızlığı.Bu saatten sonra sen olsan ne artısı olabilir hayatıma.Ben seni hayallerime bıraktım inanki sen hayalken daha güzelsin.Oldu ki ben seni affettim DİYELİM.Peki vicdanın ? ona ne olacak.?Seni vicdanın affedebilecekmi?Yüzüme,gözlerime ilk günkü gibi mutluluk ve umutla bakabilecekmisin?Tutabilecekmisin ellerimi ilk günkü gibi aşkla.?Sarılabilecekmisin?,kokumu çekebilecekmisin içine derinden bir ohhh! la birlikte.?Miden kaldıracakmı bu kokuyu?Gülüşümden öpebilecekmisin?Ben hiç gülemeyeceğim gibi sende öpemeyeceksin.Şimdi sana ufak bir kaç tavsiye.

Geç aynanın karşısına.Önce güzelliğine övgüler yağdır.Saçlarını okşa yerime.Ben cesaret edemiyor olsamda öp kendini benim hislerimle.Benim gözümle bak kendine.Kendini yere göğe sığdıramayacaksın.Öpmeye kıyamayacak ve ağlayacaksın.Sonra ağlayışına üzülüp parçalayacaksın o aynayı.Bileceksinki ben öyle yapardım.Yakardım dünyayı bir damla gözyaşına.

Hiç bilmediğin masal kitabından rastgele bir sayfa aç.Masalın kahramınını ben yap ve kötü karakterini kendin olarak düşün.En fazla 2 sayfa okuyacak ve gözyaşlarına hakim olamayacaksın.

Bir aşk filmi al oldukça hüzünlü ve ayrılıkla biten.Filmlerde bile mutlu son yok artık o eskidendi.Tak filmi aldatılan ve hayatı alt üst olan aktörü ben düşün.O dünyalar güzeli kız ise sen ol.Hani mutsuz biten sonda çocuğu aldatıp hayatını alt üst eden.O filmi sonuna kadar izleyemediğin gibi kahrolacaksın.

Sokağa çıktığında kavga eden çiftleri izle.O her duygu selinde alttan almaya çalışan çocuğu ben gör.Ve her seferinde olayların üstüne üstüne giden o dünyalar güzeli kız da sen ol.Çekip giden sen ol yani.Dayanamayacak onları barıştırmaya çalışacaksın.

Kafanı pencereden çıkar ve gökyüzüne bak.O koskocaman gökyüzünde yalnız uçan kuşu göreceksin.O zaman aklına ben geleyim yine.Gökyüzüne düşman olacaksın.

Bir kelebeğe avucunu aç.O kelebek ben olayım.Sen o kelebeği bıraksanda,bırakmasanda avucundan kelebeğin ömrü 24 saat.O çelişkide kalıp kelebeği bırakacaksın.Ama sonrasında nerede ne şekilde öldüğünü merak etsen de o kelebeğibu koskocaman dünyada bulamayacaksın.

Anlayacağın düz mantıklarla bir çok örnek verdim.Ama hiçbiri seni vicdanının affetmesi için olağan bir neden sunmadı bize.Hiçbiri sana destek olamayacak.Sen herzamanki gibi oturup kendi kendine dert yanacaksın.Bunca kalabalağının içinde bu kadar yalnızken,çok ağlayacaksın.Gözyaşlarını kimse silemeyecek.Ufak bir buse kondurarak yanağına.Ben çıkamadım işin içinden çok kafa yordum ama çıkamadım.Otur düşün.Seni önce vicdanın affetsin.Gerisi bende...

Yaşam uzun peki ya mutluluklar?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin