Vagabond cu sentimente

155 3 0
                                    

VAGABOND CU SENTIMENTE

Capitolul I

Sunt Laurentiu [Laur mai pe scurt]. Am 19 ani. Sunt genul de baiat de cartier. adica imi place sa ies in cluburi cu baietii mei, sa ma distrez si mai ales sa agat fete. Nu prea pun suflet in relatii. Toate fetele cu care am fost, pentru mine au fost doar aventuri, Prietenii mei imi zic mereu "Cand o sa iti vina mintea la cap? Cand o sa te indragostesti si tu de cineva?", dar eu nu imi fac foarte multe griji. Consider ca va veni si timpul meu, dar acum nu e momentul. Nu vreau sa ma leg la cap daca nu ma doare :)),

Gata cu prezentarile. Sa trecelma la ceva mai interesant.

O zi din viata mea incepe cam asa...

Ma trezesc la 06:30 sa ma pregatesc de scoala [da, stiu. E cam devreme, dar eu sunt mai reu de cat fetele. Imi ia o ora numai sa imi fac freza, care pentru mine e foarte importanta. Norocul meu e ca am masina. Poate va ganditi ca desi am 19 ani sunt inca la scoala. Ideea e ca mama m-a dat mai tarziu la scoala]

Deci, ma trezesc la 06:30 si ma pregatesc. Merg la baie, imi fac dus, ma imbrac, ma aranjez, imi iau ghiozdanul si cobor in bucatarie. Imi fac ceva de mancare, mananc, apoi pornesc spre scoala.In 15 minute ajung. La intrare ma intalnesc cu cel mai bun prieten al meu, Denis.

Eu:-Salut, boss!

Denis:-Neata, bro!

Eu:-Ai chef de ore? Ca eu unul nu am :))

Denis:-Neee...

Eu:-Atunci, hai sa mergem la o bere.

Denis"-Gata, frate. Mergem!

Ne urcam amandoi in masina mea si mergem la cel mai tare bar din oras. [e locul nostru de golaneala] Intram inauntru si ne asezam la o masa. O chelnerita vine la noi.

Chelnerita:-Cu ce va servesc?

Eu:-Doua beri, pisi!

Chelnerita":-Vin imediat.

Chelnerita merge si ne aduce berile. Scot banii din portofel si ii platesc.

Eu:-Auzi, frate! Imi cam arde de agatat.

Denis:-Te bagi pe chelnerita? :))

Eu:-Esti nebun? Chelnerita nu-i de mine. Imi trebuie ceva mai fin.

Denis:-Ce zici de aia de la 12 B?

EU:-Cine ma? Simona?

Denis:-Da, frate. Arata betoon!

Eu:-Nee...Am incercat-o deja. Vreau ceva nou.

Denis:-Aha, inteleg. Pai, stiu un bar super. Putem merge diseara.

Eu:-Mergem, bro. Oricum e weekend

In timp ce vorbeam cu Denis, in bar intra doua pustoaice de vreo 17-18 ani, sau cel putin asa pareau. Pentru cateva momente le studiam.

Denis:-La ce te uiti, bro?

Eu:-La nimic. Noroc!

Ridic paharul de bere si il ciocnesc cu a lui Denis. Sunt putin dus pe ganduri. Una dintre pustoaice continua sa se uite insistent la mine. Imi zambea. Mai stam vreo 20 de minute la bar, apoi ne indreptam spre scoala. In aproximativ 10 minute ajungem. Intram in curtea scolii. Acolo ne asteptau ceilalti prieteni. Ne apropiem de ei. 

Eu:-Neata, boys!

Ei:-Neata!

Gabi [unul dintre prieteni] :-Unde ati fost?

Eu:-La o bere!

Am mai stat de voprba cu baietii cateva minute, apoi am intrat in cladirea scolii. Pe hol ma intalnesc cu Delia, fosta mea achizitie.

Delia:-Neata, iubire!

Eu:-Care-i treaba, bitch?

Delia:-De ce imi vorbesti asa, frumosule?

Eu:-Zi-i repede ce vrei ca nu am timp de pierdut. Mai ales cu tine.

Nu zice nimic si se apropie de mine sa ma sarute.

O prind de maini si o imping.

Eu:-Valea, tarfo!

Dupa ore...

Ora 14:34...

Ajung acasa si merg direct in camera. Ma asez nimic. Continuam sa ma gandesc la pustoaica de azi diminata din bar. Nu mi-o puteam scoate nicicum din cap. 

In gandul meu: "Fuck!!! Ce se intampla cu mine? Niciodata nu m-am mai gandit la cineva atat de mult. Simt ceva in stomac, ce nu am mai simtit pana in momentul asta... Sigur e ceva la mijloc. Dar nu imi pot da seama ce. Si toate au legatura cu faata din bar. Pana sa o intalnesc azi, nu am mai avut acest sentiment. "

Ma ridic din pat si merg la baie. Dau drumul la apa si ma spal pe fata. Ma privesc in oglinda.

Eu:-Laur, nu te poti indragosti. IUbirea nu e de tine. Nu te poti lega la cap. Iubirea e trecatoare. Aduce numai suferinte, plus ca acea fata nu e de tine. Trebuie sa ti-o scoti din cap. GATA!!! Uita de ea!

Ies e la baie si ma pun direct in pat. In cateva minute adorm.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 17, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Vagabond cu sentimenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum