Geamul camerei mele era spart si in pat era o piatra pe care era o bucata de hartie sprijinita de o franghie roz cu sclipici. Nu trebuia sa ma gandesc prea mult sa imi dau seama de la cine era mesajul.
Am dezlegat franghia, am luat biletul si am inceput sa citesc:
" Dhraga nastra " pretina ", ne paRre chyar farte rao k nhai murit, dar stey cill ca vA veeni si vhremea ta. Baietajul chu mAjina e unn prieThen boon deal nostru si dea, NHOI lam- pus Sha tye loV3aska. "
Iar in partea de jos a hartiei erau 6 amprente cu ruj de culoarea roz-bombon cu sclipici drept " semnatura ".
LOL! Atatea greseli de ortografie n-am mai vazut in viata mea! Radu si Ale aveau dreptate, ceea ce mi s-a-ntamplat n-a fost deloc un accident. Erau cele 5 panarame. Dar totusi, pe hartie de ce sunt 6 urme de ruj? Hmm, chiar foarte ciudat. Sau poate ca una a vrut sa-si " scrie " si numele de familie? Eh, nu cred. Poate ca e o noua membra, trebuie sa aflu neaparat cine e. Dar revenind la mesajul acesta, ihhh. E scarbos cate nuante de roz si cate feluri de sclipici pot incapea pe o singura bucatica de hartie.
Nu am stat prea mult pe ganduri si i-am sunat imediat pe " fratii " mei, care in 10 minute erau deja la mine.
- Ce dra...... s-a-ntamplat aici? a intrebat Radu ingrozit.
- Bibi, esti bine? Ai patit ceva? zicea Ale ingrijorata
- Sunt bine. Aaaa, si Radu ... stai sa vezi biletul.
- Ce bilet? Nu mai inteleg nimic sis, vreau explicatii!
Am scos biletul din " cutia mea cu secrete " si i-am dat lui Radu care a citit totul dezgustat impreuna cu Alexandra.
- What the hell?! Sii...si... de ce sunt 6 urme de ruj?
- Asta ma intrebam si eu. Ma gandesc ca e vorba de o noua membra.
- Cine mai e ca ele? Sunt si alte nesuferite din liceu, dar eram sigura ca ele sunt cele mai mari pitipoance.
- La fel si eu. Si inca un lucru ciudat, de unde stiau unde stau? Adica, stiau localitatea, dar adresa?? Si fereastra camerei mele?
- Hai sa ne gandim logic, zise Ale. Cineva le-a ajutat, si acel cineva te cunoaste bine.
- Si mai mult ca sigur ea e si noua membra ..
- Ciudat. In orice caz, au trecut orice limita si asta cere razbunare!
- Hoo, mai usor cu razbunarea! Ai uitat ca abia acum ai iesit din spital? Bibi, esti slabita. Trebuie sa-ti revi!
- A, chiar. Am si uitat sa mentionez ca m-am apucat de sala, mai bine zis... azi e prima zi.
- Serios? " Bianca fortoasa ", nu suna rau, zicea Radu amuzat in timp ce radea.
- Haha, razi cat vrei. Peste 2 luni insa te voi ridica cu degetul mic de la picioare!
- Eh, da? In cazul asta eu o sa ii zic lui Raul ca inca il placi si ...
- NUUUUUUUUUUUU, orice in afara de asta!
- Bine, sis. Doar stii ca glumeam.
- Mdea. Ale, cat e ceasul?
- 5 fara 10, de ce?
- Vaaai, nu! La 5 trebuie sa fiu la sala de la capatul orasului ...n-am cum sa ajung.
- Am venit cu masina, urca si te lasam acolo
- Mersi prieteni, sunteti cei mai buni.
- Vorba ta, " mersi, dar stiam asta ".
CITEȘTI
Copilaria - singurul paradis pierdut
Fiksi RemajaBianca este o fata tupeista, hotarata, copilaroasa, care la inceputul cartii pare ca ar face orice numai ca sa scape de sentimentele ei, care o indeamna sa se intoarca la trecut. Ea cunoaste persoane noi si la final isi da seama ca sentimentele joac...