DEVAM +18

44.1K 194 235
                                    

Jk:'Benim olmanı istiyor' der
Sende tamam dermişcesine başını sallarsın...
Jungkook senden onayıda aldığına göre artık başlayabilir....

Jk hızlıca seni soyar,sonra sen de onu soyarsın. İkinizde sadece iç çamaşırlarınızla kalmıştınız...

Jk boynuna kendince izler bırakır..Boynunu morarırcasına öper.
Sonra yavaşça aşağıya doğru öperek iner. Göğüslerine gelince sütyenini hızlıca çıkarır...Göğüslerini emmeye başlar. Sen inlersin, jk daha hızlı emmeye başlar....Tekrar öperek aşağıya doğru inmeye devam eder...Malum yerine gelince kilodunu ışık hızında çıkarır. Ve kızlığına eğilir... Kızlığını yalamaya başlar.
Sen:'aahh-hh' diye inlersin.
Jk inlemene daha hızlı dil darbeleriyle karşılık verir. Sen daha şevkatli inler..Sonra sen jk'un üzerine çıkarsın..Üsten aşağıya yalayarak inersin. Erkekliğine gelince boxerini çıkarırsın, bi anda diklenmiş erkekliğini korkarsın,korkunun bi şekilde geçmesini sağladın. Jk'un erkekliğinin üzerine oturdun ve erkekliğine sürtünmeye başladın. Tabi jungkook tahrik oluyordu. Sen sürtünmeye devam jungkook bi anda ayağa kalkar ve seni yanına oturtur ve erkekliğini ağzına verir. Sen erkekliğini ağzına alırsın. Jk menilerini ağzına bırakır. Sen acemilikle yarısı yutar, yarısı yutamazsın, yutamayıpta ağzının kenarında olanları elinle silersin. Sildikten sonra jk erkekliğini ağzından alır, senin üzerine çıkar. Erkekliğini kızlığına değdirmeye başlar. Sen inlersin jk senin inlemeden tahrik olmuştur. Jk senin inlemenden tahrik olur, daha hızlı değdirir. Kızlığının etrafında daireler çizerken sen hafif bir şekilde inlersin. Sen inlerken jk bi anda içine girer. Onun verdiği acı ile inlersin. Odayı senin inlemen kaplamıştı. Jk inlemenden tahrik olur. Daha da hızlar.

Sen:'juunngg-kkookk aacıyor.' dersin ve jk yavaşlar senin canın acımasın diye yavaşça gelgitler yapmaya başladı. Sen acı artık değil, zevk alıyordun. Bu iş zevkke dönüşmüştü. Jk içine girer, ikinizde boşalırsınız. Jk üzerinden kalkar, yanına yatar.

Jk:'Artık benimsin seni seviyorum'
Sen:'Bende seni seviyorum sevgilim' dersin ve Birbirinize sarılıp uyursunuz.

The END umarım begenirsiniz😘😘😘yorum ve begenilerinizi bekliyorum😘😘

BTS Hayal Et +18 #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin