Το κεφάλι μου κόντευε να σπάσει. Ήταν σαν να είχα πιει όλο το ποτό που υπήρχε στην αίθουσα. Ακόμα και ο Τσέις που δεν σταματούσε να γεμίζει το ποτήρι του θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση από μένα. Δεν είχα κοιμηθεί καθόλου. Στριφογύριζα όλο το βράδυ στο κρεβάτι του κοιτώνα μου. Είχα φύγει σχεδόν ξημερώματα από το παλάτι γιατί δεν ήθελα ατυχείς συναντήσεις με τον 'μοναχικό πρίγκιπα'. Σκεφτόμουν τρόπους να τον εκδικηθώ που με έκανε ρεζίλι εχθές μπροστά σε τόσο κόσμο αλλά δεν μου ερχόταν και τίποτα. Δεν τον ήξερα σχεδόν καθόλου και αυτό δεν με βοηθούσε. Από την άλλη δεν ήθελα να ρωτήσω και τη Μέλανη να μου δώσει πληροφορίες για να βλάψω τον αδερφό της. Ήταν αντιδεοντολογικό από κάθε άποψη. Ωστόσο είχα μια πληροφορία για αυτόν που ίσως να μου ήταν χρήσιμη, μολονότι δεν ήταν μυστικό. Κι ενώ ωρίμαζε η σκέψη μου με την μοναδική πληροφορία που είχα για τον Κάρτερ, ένας χτύπος στην πόρτα με σήκωσε από το κρεβάτι.
Όταν άνοιξα την πόρτα αντίκρισα το ζεστό χαμόγελο του Σκοτ. Εγώ προσπάθησα να ανταποδώσω χωρίς βέβαια ιδιαίτερη επιτυχία δεδομένης της μίζερης κατάστασής μου.
«Να περάσω;», ρώτησε χαμηλόφωνα.
Εγώ ένευσα και έκανα στην άκρη για να περάσει.
«Μην ανησυχείς, δεν έχω φρικάρει ακόμα», αποκρίθηκα κλείνοντας την πόρτα.
Εκείνος γέλασε ελαφρά και έκατσε στο κρεβάτι μου.
«Δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Ήρθα να δω πως είσαι».
Εγώ έκατσα δίπλα του και σταύρωσα τα χέρια μου.
«Ειλικρινά, έχω νιώσει και καλύτερα».
«Το φαντάζομαι», απάντησε και παρέμεινε σιωπηλός καθώς δεν ήξερε τι άλλο να πει.
«Ο Τσέις;», ρώτησα σπάζοντας την σιωπή και την αμηχανία.
Ο Σκοτ κούνησε το κεφάλι του χαμογελώντας. «Κοιμάται. Θα ξυπνήσει με πονοκέφαλο, θα πει ότι δεν θα πιει ποτέ ξανά και με την πρώτη ευκαιρία θα ξανά-μεθύσει»
Γέλασα ελαφρά με το σχόλιο του Σκοτ. «Είναι πάντως σε καλύτερη κατάσταση από μένα» , μουρμούρισα τραβώντας το βλέμμα του Σκοτ πάνω μου.
«Κοίτα, καταλαβαίνεις ότι τώρα τα σχόλια και τα κουτσομπολιά θα έχουν πάρει φωτιά μετά το χθεσινό».
Εγώ αναστέναξα και ένευσα ελαφρά.
«Πρέπει, λοιπόν», συνέχισε «να μην τους δώσεις την ευκαιρία να χειροτερεύσει η κατάσταση».
ESTÁS LEYENDO
ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΣ Ι
ParanormalΤην ιστορία αυτή την εμπνεύστηκα διαβάζοντας την εκπληκτική σειρά Vampire Academy της Richelle Mead. Νταμπίρ (μισοί βρικόλακες μισοί άνθρωποι) που διαθέτουν μαγικές δυνάμεις ζουν ανάμεσα μας και έχουν και βασιλείς! Η δυναστεία τους ξεκινά από νωρί...