8.Rész

809 46 13
                                    

Július 14.péntek

Reggel arra keltem, hogy hideg vízzel leönt valaki.Ennek köszönhetően, akkorát sikítottam, hogy szerintem még a hatodik szomszédot is sikerült felkeltenem.

-Mi a szar?-nézett rám Tinus kómás fejjel.

-Hogy a jó büdös atyaúristen teremtésének a kutyájának a kurvájába menjél el Marcus Gunnarsen a rohadt vizeddel együtt!.-vágtam hozzá izomból egy párnát.-Komolyan mondom megtéplek!-fenyegettem meg, miközben kicsavartam a vizet a hajamból.Ő pedig inkább kifutott a szobából.-Egyszer megölöm a tesódat.-ültem vissza Tinus mellé.

-Szexi vagy a vizes felsődben.-húzott közel magához, majd megcsókolt.

-Köszönöm!-mosolyodtam.-Na én megyek átöltözöm, meg hajat szárítok.-szálltam ki volna karjai közül, de ő ezt nem engedte.

-Ne menj kérleeek!-könyörgött.

-De igen Tinus, mert nem szeretnék megfázni.-néztem rá morcosan.

-Na jó.De csak most az egyszer.-engedett el.És én már mentem is a fürdőbe felöltözni:

És én már mentem is a fürdőbe felöltözni:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

és a hajamat is szárazzá varázsoltam.Most viszont nem kezdtem vele semmit, csak kifésültem. Valamint még sminkeltem is.Miután ezzel végre végeztem, vissza mentem Tinus szobájába.A fiú éppen a telefonját nyomkodta, miközben hasalva feküdt az ágyon.

-Kész vagyok.-ültem le mellé.

-Végre.-puszilta meg az arcomat miután felült.-Nagyon szép vagy.-ölelt meg.

-Nem is.-pirultam el.

-De is.-mondta nevetve.

-Ízlésficamos vagy.-erre a kijelentésemre csak kinyújtotta a nyelvét.

-Hidd el.Amit én mondok, az úgy is van.-ültetett az ölébe.

-Reméltem is.-bújtam oda hozzá.

-Hogy enném meg a zúzátokat drágaságaim!-lépett be a szobába Mac.

-Marcus!Te ma egész nap ilyen idegesítő szeretnél lenni?-kérdezte Tinus.

-Hogyne.Sőt!Ha nagyon szeretnéd, ilyen leszek egész héten.-nevetett.-Na gyertek enni, mert már dél van.-ment ki végleg az ajtón.

-Ú kaja!-futott ki Tinus az ikre után.Én komótosan lementem a lépcsőn és leültem melléjük.Miután megettük mind a hárman leültünk a kanapéra és döglődtünk.

-Teljesen tele vagyok.-fogta a hasát Mac.

-Nekem mondod?-fetrengtem.Ekkor szuszogásra lettem figyelmes a hátam mögül.Hátrafordultam és egy alvó Tinussal találtam magam szemben.Nagyon cuki látványt nyújtott.

-Hallod Mac!A tesód elaludt.-fordultam az említett fiú felé.Ekkor belépett Erik.

-Srácok készülődjetek, mert egy óra és indulunk!-mondta, majd ki is ment.

Marcus and Martinus/Szünetel/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora