UPP I RÖVA

18 0 0
                                    

littlefejs var på väg hem från skolan då han bestämde sig för att han ville ta vägen om ica för att se om det fanns något intressant att inhandla. han gick in på icat och sög upp doften av banan i sina näsborrar.
"guott"
han vandrade genom icats oändligt långa avdelningar och tittade på svamp på burk och paprikakryddor. han råkade gå förbi partajhyllorna och såg då plötsligt en gul förpackning med texten penipens.
detta tyckte little var oerhört underhållande och bestämde sig för att köpa de snorpformade bläckpennorna.
bertil 64 satt i kassan som vanligt och undrade lite casually var little bodde någonstans och hur gammal han var, men little var för upptagen med att tänka på konceptet penipens för att märka att bertil försökte få kontakt med honom.
på vägen hem tittade little på sitt paket. han granskade det noga och estimerade paketets längd, höjd och bredd och vad storleken på pennorna skulla kunna vara. då insåg han att penipensen verkade vara ett perfekt alternativ till en DEELDO som hans dadis inte skulle misstänka. han stirrade på förpackningen och log lite lömskt för sig själv.
när little kom hem var han den enda i huset och bestämde sig för att pröva sitt inköp. han gjorde en liten unboxing då han ivrigt slet upp paketet. han tittade nöjt på pennorna.
little tog med sig paketet till sängen och la det på sitt nattduksbord. han la sig i sängen och trädde av sig byxor och kalsipper. han tog tag i en penna och förde långsamt in den.

efter några minuters experimenting kom little fram till att endast en penna inte skulle kunna mäta sig med sin estniska pojkväns snorps         g i r t h  och han hämtade lite tejp. little tejpade ihop fem pennor till en. han log brett.

"ååÅÅÅååååÅåooOoolAaaaavvIiiiIiiii"
littles stön ekade genom huset och plötsligt kom itchy hem. han hörde de smexiga ljuden och blev mäkta disturbed. olavi, som han hade tagit med sig hem från skolan, såg ännu mer disturbed ut. åsså rodnade han lite.
"ååÅååååÅååÅåånnNnNnnnNnnNn"
itchy blev lite nervös och visste inte riktigt vad han skulle göra så han ropade att han var hemma och ljuden från övervåningen tystnade direkt. little kom ner för trappan efter ca 20 minuter och såg extremt skyldig ut. itchy och olavi var vettiga pojkar och såg till att det verkade som att de inte hade hört någonting. sedan satt de tre små pojkarna i soffan och kollade på teen moms og på tv och olavi höll förmodligen lite diskret littles hand eftersom att han var käääääjjj.

slutt

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

little x penipen lemonWhere stories live. Discover now