İlk Okul gunu

121 2 0
                                    

   Bu benim ilk hikayem arkadaslar begeneceginizi umuyorum.

İlk bolum biraz uzun. ;)

simdiden tesekkurler....

                         ~1~

.Bugun yeni okuluma basliyordum. O igrenc lise yillarimi geride birakmis, yeni yila gozlerimi aciyordum..

Kalktim ve hazirlandim.

Benim herzamanki idealim olan salas t shirt umu ve pantolonumu aldim.

Saclarimi at kuyrugu yapip ciktim.

Kavurucu bir gunes vardi. Okul bahcesindeki kizlara bakiyordum. Benden ne kadar da farkliydilar.

Kahkalari cok can sıkıcı olan bir grup kiz gördum. Herkes gülsun ama siz gulmeyin dercesine onlara bakiyordum.

Bir anda üç aydir göremediğim minik arkadasim Caroline bana sarildi. Allahim onu cok ozlemistim. Onunla konusacak cok seyim vardi.

Yeni bir okula baslamistik..

Ama konusabilmek icin kollarinin arasindan siyrilmam gerektiginin farkina vardim. Ve geriye cekildim.

O harika yüz hatlari minik yüzü ve saclariyla hala benim tatli Caroline mdi.

" Nerelerdeydin Emmly ? Seni cok ozledimmm."

"Ben de seni bitanem"

Sana anlatacak çok seyim var.."

"Yine mi Jason

"Hayir bu sefer annemler.. Bana bir ev tuttular ve yalniz kaliyorum. Ve yanimda kalmasini istedigim birlikte cok eglenecegimize inandigim atli bir arkadasa ihtiyacim var "

Caroline bana bunlari soylediginde sasirmis ve mutlu olmustum. Ben de teyzemle kalmak istemiyordum.

Bir ogrenci hayati yasamak , kendi basimin caresine bakmak istiyordum.

" Vayy canina! Kimmis bu sansli arkadas ;)

" Tabi ki sen degilsin"

Saka yaptigiji bilmeme ragmen

" Tamm o zaman sonra goruzuruz" derken masum ve uzgun bir hale büründüm.

Caroline gülerek :

" Tamam tamam o sensin asma suratini! "Benim yanimda kalmaya ne dersin Emmly ? "

" Tabi ki evet annemle bu konuyu konusacagim. Simdi ilk gunden derse gec kalmak istemeyiz dmi? "

dedim ve onu arkamdan sürükledim.

İlk dersim biyolojiymis. Siniftan iceri gireren beni nelerin bekledigini merak ediyordum.

Siniftan iceri girdim...

Mr. Kalvin..

biyoloji öğretmenimiz.

Çok yakışıklı Hyır Hayır böyle düşünmemeliydim.

Ne diyorum ben diyerek kendimi toplamaya çalıştım.

Ama yakışıklıydı ne yapabilirdimki. Birden bana döndü ve :

´´ Evet sizi tanıyalım Mr. Watson.Doğru diyorum değil mi´´ diyerek gülümsedi.

Allahım bana böyle bakarken nasıl konuşabilirdim.

Derin bir nefes aldım

ve: ´´Be be ben Emmly. Emmly Watson. 19 yaşındayım.

Oxford dan geliyorum...´´ dedim

´´ Teşekkürler Bayan Watson.´´

´´R,ca ederim.´´

.....

Caroline:

´´ Nasıldı ilk dersin´´

´´Fena değildi ya senin´´

´´Bilirsin ben ders dinlemem ama bizim de aynıydı heralde :) ´´

Aslinda çok da güzel geçmişti en sevmediğim ders bir anda en sevdiğim ders olmuştu.

Biyolojiyi artık çok seviyordum ve bundan sonra daha çok seveceğime emindim..

Caroline ´ın telefonu çaldi.

´´10 dakika burda bekle geliyorum´´ dedi ve gitti.

Ve Caroline yanında çokk yakışıklı ve tatlı bir çocukla geliyordu.

Gülerek birşeyler konuşuyorlardı.

Bana bakarak ´´ Sen Emmly olmalısın.

Ben George.Caroline ´ ın yazlıktan arkadaşıyım.Caroline senden çok bahsetti.´´

Gülümsedim. Ve el sıkıştık.

´´Caroline ´ın bahsettiği kadar güzelsin.´´

´´ Aah teşekkür ederim.´´

    ´´ Seni George ´ a etrafı gezdirmeni istiyorumBenim bir işim var da ´´deyip sinsice güldü.

Caroline´ ın amacı belli olmuştu.

George yanımızda olduğu için bunu şu an konuşamazdık ama Caroline ´ a bunu daha sonra konuşacağız bakışı attım.

ve ´´ Önemli değil zaten benim de işim yoktu´´ dedim

George la koridor boyunca yürüdük otoparka geldik.

´´ Ben eve gidiyorum George sonra görüşürüz ´´

´´ Seni bırakmama İzin verir misin´´

....

VazgecilmezimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin