Hallo hallo!
Even iets heel anders tussendoor. Aangezien ik even kwijt moet wat er op het moment allemaal in mijn hoofd zit :*Vandaag ben ik eindelijk ergens gekomen met mijn idee voor het plot van dit boek! Tot nu toe is het volgens mij verschrikkelijk onduidelijk geweest en misschien heeft dat ook wat lezers af laten schrikken van dit boek ): In ieder geval heb ik er aan gewerkt! En ik hoop echt dat met het doorschrijven dit steeds duidelijker gaat worden.
Zo zal ik de inhoudsopgave ook gaan aanpassen en zullen er een aantal toekomstige hoofdstukken daaruit veranderen. Zo heb ik meerdere ideeën gehad. Vandaar mijn reactie aan de onderkant van het afgelopen hoofdstuk. Mar nu heb ik eindelijk iets concreters verzonnen en volgens mij ook interessanters. Al zal het nog wel een hele reis worden om daar te komen ^^
Dankzij het lezen van verschillende boeken heb ik inspiratie gekregen, zelfs voor dingen in de toekomst, waar ik nog helemaal niet aan zou moeten denken. Aangezien dit het eerste boek is en ik die ook als eerste zou moeten afronden!
In ieder geval zal ik wel wat dingen gaan aanpassen uit de vorige hoofdstukken. Misschien nu, of toch in de toekomst. Zo ben ik wat kleine spelfoutjes tegen gekomen en wil ik ook de tijdsduur wat aanpassen. Zo zal het niet 6 dagen duren voordat Ayame en Tero de hoofdstad bereiken, maar 15. Aangezien Farantin een planeet is, lijkt het me niet meer dan logisch om hierbij ook een groot formaat gebeuren. Maar vrees niet! Ik ga er geen ellenlange 15 dagen van maken!
Ik wil me in ieder geval even verontschuldigen voor deze afsteek, maar ik moest even alles kwijt wat er in mijn hoofd zit.
Verder wil ik graag zeggen dat het altijd mogelijk is om me te bereiken en alle kritiek over me heen te storten die je hebt als lezer! Ik wil mijn verhaal en mijn schrijven verbeteren en dat is alleen mogelijk als ik weet wat er aan scheelt :D Dus comment hier of stuur me een apart berichtje, ik vind het allemaal goed!Na deze uitstorting hoop ik dat ik jullie lezers niet heb laten schrikken en dat jullie verder willen lezen :) Er zal zo snel mogelijk weer een update komen!
Groetjes,
BranwenGalatea
JE LEEST
Next to Earth - Ayame || Onder constructie
FantasyOnder constructie: 22/03/2020 'Sometimes you can't see what is right in front of you, But that doesn't mean it isn't there.' ~Balor _______________ Farantin, de planeet van legendes, mythes en mysteries. Ayame, de overlever, de Aardling. Ongewenst...