Ben günleri sayarken yaz tatili gelmişti.Evet,beklediğim tatil! Heyecanla tatil planlarıma göz atıyordum.Bu yaz en yakın arkadaşım ile birlikte çılgınlar gibi eğlenecektik.3 gün içinde hazırlanıp yola çıkacaktık.Yaniii,3 gün sonra ver eliniiiii Las Vegas.Ver eliniii hayallerimin şehrii.Bu arada ben size kendimi tanıtmayı unuttum.Merhaba,ben Jesse Rogers.16 yaşında bir genç kızım.Eh,fazla sabırsız bir yapım vardır.Yanii tatil günü için fazla sabırsızlanıyorum.Ben size bunları anlatırken günler su gibi gelip geçiyordu.Yarın sabah yola cıkacaktık.Bu tatilin en güzel yanı en yakın arkadasım ile birlikte olacak olmamdı.Bu arada size en yakın arkadasımı tanıtayım; Alex.Alex Jordan.Bu yıl bizim sınıfa gelmesi ile başladı arkadaşlığımız.İlk başlarda pek iyi anlaşamasakta şu an Tanrı'nın bana vermeyi unuttuğu kız kardeşim olduğunu düşünüyorum.O bana pek benzemez.Oldukca sabırlı bir yapısı vardır.Fakat o da bu tatil için fazla sabırsızlanıyordu,derken telefon çaldı.Arayan Alex idi.Heyecanlı bir şekilde;
''Jesssssss!Çok mutluyuum.Bil bakalım ne oldu?'' diyerek söze atıldı.
''Ne olduuu?'' diyerek karsılık verdim.Alex'in heyecanı beni de heyecanlandırıyordu doğrusu.
''Hani bizim karşı sınıfta Cody var ya,sarışın olan o da tatile gidiyormuş ve bil bakalım nereye gidiyormuş?''
Benim heyecanlı bir şekilde yerimde zıplayışım ve telefonda
''Amaaan Tanrııım!İnanmıyoruum.Hoşlandıgın cocuuk,Cody.Mükemmeeeel.'' diye bağırışım üzerine annem içeri girdi.
''Mükemmel olan ne Jess?'' diye sorduğunda aklımda beyaz bir yalan uydurmaya çalışıyordum.Anneme Alex'in hoşlandığı çocukta Las Vegas'a geliyor,diyemezdim ya.
''Hiiiç,Alex çok istediğim bir kitabı bulmuş.'' diyerek sahte bir gülümse oluşturdum suratımda.İçimden umarım annem inanmıştır diye geçirirken telefon tekrar çaldıı ve arayan yine Alex idi.
''Ne var kızım?Senin yüzünden anneme yakalanıyordum.'' diye çıkışırken Alex;
''Anneni falan bırakta,ilk gece ne giyeceğime karar veremiyorum.Senin dolabını karıştırmama izin var mı?'' diyerek sözümü kesti.
''İzin mi istiyorsun?Ahaha,salak.'' diyerek kahkaha attım ve ''15 dakikaya burada ol.'' diyip telefonu suratına kapattım.Telefonu Alex'in suratına kapatmak en sevdiğim şeylerden biridir.
***************************************
Zil çaldı.Gelen Alex idi.Ben açarıııııııııııııım,diye bağırırken merdivenleri ikişiker üçer iniyordum bile.
''Heleşükür kızım,nerede kaldın?Seni beklemekten ağaç oldum.'' diye söyleniyordum ve annem ise ''Kiiim geldiii Jess?'' diye bağırıyordu.Bu saatte bize kim gelebilir?Ah,Alex'den başka kim olabilir bu? ''Erkeeek arkadaşıım annee,odama çıkıyoruuz.'' diye bağırdım ve Alex kocaman bir gülümseme attı.Annem ''Dalga geçmen için sormamıştıım bayan.Hoşgeldiin Alex.'' diye bağırıyordu.Bizi lafa tutmasını sevmiyorum.Alex'i iterek odama çıkardıım.Alex'in direk dolaba dalmasını bekliyordum fakat beklediğim gibi olmadı.
''Hey,ne oldu?'' diye sorarken,içimde tarifsiz bir his vardı.
''Birşey olmadı.Bu Cody ile konuşmam için bir fırsat ve ne giyeceğim hakkında küçücük bir fikrim yok.Ne yapacağıım ben?'' diye karşılık verdi Alex.Taktığı şeye bakar mısınız?
''Karşında Jess duruyor kızım.Taktığın şeye bak.Mükemmel olacaksıın,güven bana.'' diyerek gülümsedim.Alex ve benim en sevdiğim şey defiledir.Dolabı karıştırıp birbirimize defile yapmaktan daha güzel ne olabilir ki?İşte yine o en sevdiğimiz şeyi yapıyorduk.Bu sefer defile sırası Alex'de idi.Alex kıyafetleri denerken hızlıca aşşağı inip anneme Alex'in annesinden bu gece bizde kalması için izin istemesini istiyordum.Daha doğrusu yalvarıyordum.Annemse hala ''Kendin neden izin almıyorsun Jess?Konuşmayı bilmiyor musun?Mesela Merhaba Bayan Grace.Bu gece Alex bizde kalabilir mi?'' diyebilirsin'' diyerek beni terslemeye devam ediyordu.''İzin alsan ne olur ki ha?Sen istersen kesin izin verecektir.Hem zaten yarın sabah yine beraber olacağız.'' demeye devam ediyordum ki annem en sonunda ''Telefonuuu getiir ve sus Jess.'' diye bağırdı.Bağırması umrumda bile değildi,koşarak telefonu getirdim ve Alex'in yanına koştum.1-2 dakika sonra annem ''Bu gecee bizdesiin Aleex.'' diye bağırdı.Bu gece nasıl uyuyacaktık?Heyecandan yerimizde bile duramıyorduk oysa ki.Saat giderek ilerliyordu ve annem sabah erken kalkacağımızı,artık yatmamız gerektiğini söyleyip duruyordu.İkimizde yatağa girdik.Alex'in benden iki kat daha heyecanlı olduğuna emindim.
''Salak şey,iyi geceler.Gece kalbinin yerinden çıkmaması için heyecanını kes.'' diyerek gülümsedim.
''Bana salak demeyi keser misin Jess?Aslında sen dediğinde alınmam söz konusu dahi olmuyor.Her neyse,yarın yolculuk vakti,iyi geceler'' diyerek gülümsedi ve gözlerini kapattı Alex.Evet,yarın yolculuk vaktiydi.Neler olacaktı?(: