DOLAPTAKİ SIR

86 1 0
                                    

      Selam canlarım.Bu kitabın ikinci bölümü ve hala heyecanlıyım.Umarım kitabı beğeniyorsunuzdur.Bu arada bana bölümleri yazmamda yardımcı olan

Elif1999cnpk  e tesekkur ediyorum.Ve sizden ricam vote falan diil.Lütfen kitaba yorum yapın canlarım.

                         Dolabımı açtım ve birde ne göreyim aman Allahım...Dolabımdakı kiyafetlerin hepsi kesilmişti ve üzerine su dökülmüştü.onlar benim için çok önemliydi.Bunu yapanı bulursam anasını ağlatcam.Pis adiler bide en sevdiğim şortu kesmişler.nasıl kıydınız onlara.Offf hepsi benim suçum dolabın anahtarını üstünde unutmuştum.O sırada yanıma ekin gelmişti.O benim en yakın arkadaşımdı.Beni o halde görünce ve dolabımada bakınca herşeyi anladı ve beni teselli etmeye başladı.Bende annemi aradım ve olanları ona anlattım.Annemin büyük bir şirketi vardı ve paranın sıkıntı olmayacağını söyledi.Allah yarabbim ya.Kadın hala para diyo.Benim babam küçükken ölmüştu.O yüzden hiç bi zaman baba sevgisi görmedim.Annem babamin öldüğü günden beri kendini isine adamıştı benimle hiç ilgilenmiyordu.Babamın ölmesinin nedeni aslında bir fahişeyle birlikte olması ve fahişenin babamı ölüme götürmesiydi .Bu sırrı sadece ben ve babamın avukatı biliyordu.Bu yüzden babamdan ve erkeklerden nefret ediyordum.Sinirlerim bir aranda gerildi ve ağlamaya başladım.Ekin Emre yi aramisti ve emre de yanıma gelmişti .Emre nin gözlerinin içine baktım ve  gözlerindeki endişeyi korkuyu sevgiyi hepsini bir arada gördüm.Aslında bu saatte bir erkeğin kız yurduna girmesi yasaktı.Emrenin bu cesaretine hayranım doğrusu,eğer yakalanırsa direk disipline gidecekti. Ben bu düşüncelerdeyken emrenin bana sarıldığını fark ettim ekinde kapının önünde bekliyordu.Birden ergenus un sesini duydum ve herkes etüte diye bağırıyordu.Ergenus bizim belletmenin adı.Lakabına gelince sonra anlatırım.İrkildim ve emre yi nereye saklıcamı düşünmeye başladım.O sırada ergenus kapıya vurdu tam içerı gircekken hocam bi dakika üstümü giyiniyorum diye bağırdım.Ergenus ta defolup gitti.Oh emreyi yakalatmamıştım.Emreyi de yurdun yemekhane kapısından geçirdim.Emre için tehlike geçmişti.Şimdi benim güzelim kıyafetlerimi kesen Sürtük görecekti.Hemen odama gittim ve avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım.Biri benim kıyafetlerini kesmiş aaaaaa....Kısa sürede herkes başıma toplanmıştı.Ekinde bana eşlik etmiş.Bağırıp çağırıyordu.Ohh şimdi eğlence zamanı.Aslında  benim için o kadar önemli değildi kıyafetlerim  çünku maddi durumumuz iyiydi ama o surtukten kiyafetlerimin intikamini alicaktim.Ergenusta yurt müdürünü aradi ve olanları anlattı.Müdür de kamera kayıtlarını incelemeye alınması gerektiğini söyledi.Aha işte şimdi sıçtık.Kamera kayıtları incelenirse Emre nin de başı yanardı.Off emre için kıyafetlerimi kesen sürtüğü bulmaktan vazgeçmeliydim.Hocaya ben şikayetçi diilim olayın bu kadar abartılmasini istemiyorum dedim ...Onlarında canına minnetti zaten.Yarin ola hayrola diyerek uykuya daldim.Sabah olduğunda içimde bir gariplik vardi gece rüya görmüştüm  ve rüyamda asik olacağimi görmüştüm ama asik olacagim kişinin yüzünü bi turlu hatirlayamiyordum .Neyse ya okula gitmem lazimdi amaaaaa giyecek kiyafetimde yoktuki napcami bilmiyordum derken dolabimin yaninda bir paket buldum ve actimm.. İçinde mavi bir gomlekle kot dar paça vardi..Mavi benim en sevdiğim renkti. Haa birde not bulmuştum. Notta Mavi sana çok yakisacak ha bu arada gözlerin cok güzel yazıyordu. Sasirmistim lann .Gözlerim  guzelmiss.Allah Allaa sananeki gardasim benim gözlerimden.ben bu güne kadar asik olmamis bir insanim ve erkeklerden nefret ediyorum( babamdan dolayi).Sana pabuç bırakcamı mı sandın..Ustumu giydim ve okula gittim.Herkes bana cins cins bakıyordu. Hay ben sizin ebenizi.... O anda sirtimda bir el hissettim refleksle birlikte korktugum için küfür ederek döndüğümde gelenin Emre olduğunu anladim.Naber  güzelim dedi bende sence dedim ve herkes bana nie Sürtük Sürtük bakio die  sordum. Oda Belki sürekli benle gezdigin icin olabilir mi? dedi bende biraz alinmiş gibi yaparak yurumeye devam ettimm ve emreye en kotu bakislarimdan birini attim.Ergen gerisi sefil ya.Olabilirmiymis .tobe tobe.Neyse onu mu takcam ya.Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıp konuşuyordu.Ayağa kalkıp bağırmaya başladım.Bana bakın uyuzlar bir daha bu sınıfta benim hakkımda bişey konuşulduğunu hissedersem ananizi ağlatırım ona göre dedim ve orta en arka sırama geçtim.Hoca derse girdi ve halk hikayeciliğini anlatmaya basladı o sirada kapı çalındı ve müdür içeri girdi arkasından da mavi gözlü ama esmer ,uzun boylu bir oğlan girdi vay be harbi taştı.Ben ne diyom ya allah allah iyice mallaştım.Sınıfta tek benim yanım boştu.Müdür eylülün yanına geç dedi.Ama ben yalnızlığımla mutluydum .Off bide bu oğlan çıktı başıma diye söylenmeye başladım.Oğlan merak etme yemem diyerek trip attı.O sırada müdür çocuklar arkadaşınızın adı; RÜZGAR dedi.Vay be çok etkileyiciymiş diye alay ettim.Bende fırtına....

             İnşallah beğenmişsiniz Yerimde duramadım ve bi günde iki bölüm yazdım.Hepsi sizin için..

Valla kıymetini bilin.asdfghjk Lütfen bölüm hakkında yorum yapın.Sizce eylülün karakteri nasıl olmali şimdilik anladığımız gibi asabi ,hirsli, kavgaci.Neyse canlarım yeni bölüm büyük ihtimalle yarın.

EYLÜL RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin