The School (one shot-Harry styles) 13+ :3

719 18 3
                                    

Kráčala som po školskej chodbe plnej študentov. Do nosa mi udierala vôňa navonaných dievčat z našej školy ktorá sa zmiešavala s potom športovcov ktorý práve odchádzali s futbalového tréningu do šatní. Pozerala som na svoje nohy ktoré kráčali proti mojej vôli. Napísal mi že sa chce so mnou stretnúť a ja ani neviem prečo som tam šla. Po včerajšej hádke som ho ani vidieť nechcela. Teda presnejšie môj mozog nechcel, ale srdce by najradšej utekalo. Zodvihla som svoj zrak a v tom som ho uvidela. Stál na opustenom konci školskej chodby. Vyzeral tak neodolatelne. Čierne obtiahnuté  nohavice, ktoré krásne formovali jeho nádherné pozadie mi vbili do očí ako prvé. Potom som si všimla biele obtiahnuté tričko, ktoré krásne zvýrazňovalo jeho prsné svaly. Zakončil to čiernou koženkou ktorú držal v ruke prehodenú cez plece. Pozeral na mňa pohladom z ktorého som nedokázala nič vytušiť.  Kývol hlavou k dverám ktoré boli pri ňom. Pravdepodobne stará opustená upratovačská miestnosť. Vošiel dovnútra a zavrel dvere. Ako náhle sa za ním dvere zabuchli civela som na ne s otvorenými ústami a rozmýšlala čo mám spraviť. Ale nakoniec som vykročila a stisla klučku.

Miestnosť bola tmavá a mi pár minút kým si moje oči privykli. Poobzerala som sa dookola. Boli tu len staré zaprašené police a pár minutých čistiacich prostriedkov. Nestihla som si ani dOPOZERAť všetko pretože som pocítila dlaň na mojom ramene. Strhla som sa, ale razom ma to prešlo pretože som započula ten krásny chraplák.

"Neboj sa, len sa ukludni."

"Hm.." prikývla som. 

Ako náhle som to urobila, som pocítila mierny tlak na ramene čo ma prinútilo otočiť sa mu tvárou. Pozeral na mňa tými jeho očami z ktorých sa jasne črtala túžba. Hoci sme boli v tme bolo to neprehliadnutelné. Jeho ruka začala jemne hladiť môj chrbát až sklzla na môj zadok. 

"Chcel som sa ti ospravedlniť za to že som včera tak velmi žiarlil. Viem že by si s Jackom nič nemala a ste len kamaráti, ale ked som vás videl spolu tak..."

"Pšššt..."prerušila som ho a chytila mu tvár do dlaní. Usmiala som sa a pobozkala som najvášnivejšie ako som vedela aby vedel že mu to odpúšťam. Vzápätí som mu jazykom vlkzla do úst. Vzájomne sa obtierali o seba a robili krúživé pohyby. Na to mi stlačil jednu čať môjho zadku čo ma prinútilo vzdychnúť mu do úst. 

"Och bože Hannah...nevzdychaj prosím ťa. Vieš čo t oso mnou robí." Povedal a ja som sa len široko usmiala. Moja ruka začala jemne sklzať s jeho tváre ktorú som stále držala na jeho hrud, kde som ho jemne hladila. Naše pery sa ani na chvíľu neoddelili. Chcela som viac a jemne sa obtrela panvou o jeho rozkrok. To čo som ucítila mi až vyrazilo dych. Jeho kamoš bol už vztýčený. Pozrela som sa naňho ako ma skúma pohladom. Usmiala som sa a rukou som išla eš nižšie až som jeho pýchu pohladila cez látku nohavíc. Slabučko zavzdychal. Bolo to tak potichu že som to skoro ani nezapočula. Ale ja som chcela viac. Nenásytne som sa prisala na jeho pery a to čo som cítila pod mojou rukou som stlačila. Z jeho úst sa nevydralo nič, ale po mojom čine som už len cítila rýchlosť akou ma otočil a oprel o stenu. Za zlomok sekundy sme si vymenili miesta a on sa znova prisal na moje pery. Nevnímala som skoro nič okrem jeho ruky ktorá ma hladila po bruchu a vzápäti sklzla pod moje tričko a ja som mohla pocítiť jeho teplú dlaň ako stúpa hore k mojej podprsenke. Vošiel pod ňu rukou a uchopil moje pravé prso. Vyvolalo to vo mne dávku vzrušenia a to bol dôvod prečo som hlasno vzdychla.

"Och bože baby, ani nevieš ako rád by som ťa teraz cítil. Ani si nevieš predstaviť ako strašne ťa mám chuť teraz a tu oprieť."

"A prečo to neurobíš?" Spýtala som sa z mierne slabým hlasom pretože Harryho ruka stále stláčala môj prsník.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 22, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The School (one shot-Harry styles) 13+ :3Where stories live. Discover now