1. Jsi jenom moje

979 22 0
                                    

Amerika , která právě pozorovala spicího svého manžela . Se rozhodla jít si pro snídani . Tohle byla jejich první manželska noc , každý asi ví co v noci dělali a , že obadva byli radi , když usli. Amerika ucítila bolest , když stoupla na nohy. Nikdy netušila , že Maxon se může v noci promiň na skutečné dravé zvíře , které chce každý kousek jejího těla.

Mladý král se právě probouzel , ale všiml si , že jeho královna vedle něho nespím . Kde je? Rozhodl se , že ji najde . Jako první zkusí kuchyň , nakonec je to Amerika . Cestou potkal Aspena.

"Neviděl jsi , někde moji manželku?" Zeptal jsem se. Aspen se usmál.

"Jo viděl. Hele pane králi , příště ji šetři chudino . Téměř nemohla chodit " uchechtl se Aspen a já se uchechtl taky. "Jo a viděl jsem ji jak jde směrem k Mary a Lucy " dodal a ja přikývl .

Amerika seděla se svýma dvouma kamarádkama Lucy a Mary u nich v komnatě . Jsou to její hlavní komorné. A Lucy je zamilovaná do Aspena.

"Nebude tě pan král hledat?" Zeptal se Lucy . Lucy , která věděla že . Až se Maxon probudí pujde Ameriku hledat a taky že měla pravdu. Amerika se lehce usmála.

"Neboj Lucy za chvilku se vrátím do naší komnaty " zasmála se Amerika . " A neříkej mu pan král.  Říkej mu Maxon. On sám ti to včera na svadbe nabydl." Dodala Amerika.

"Přesne tak" ozval se za něma Maxon , všichni tři se trochu lekly , protože nevěděly ze došel.

"Maxone! Viděsil si nás " napomenula ho Amerika . Maxon se zasmál , a začal si prohlížet svoji manželku. Miloval ji z celého srdce. "Pokud dovolíte ukradnu si svoji manželku" řekl Maxon a Lucy a Mary se zasmály a prikyvly.

"Tohle se dělá Ameriko.  Mi utéct hned po ránu" zašeptal Maxon a vrhl se na Ameriky rty.

"A sluší se , aby ses na mě tak vrhl na chodbe?" Řekla Amerika , když se Maxon nadechoval pro kyslík.

"Jsi jenom moje. A tak to navždy bude " zašeptal Maxon. A Amerika se usmála.


Selekce - Amerika & MaxonKde žijí příběhy. Začni objevovat