Tõusin üles ja nägin et Sten on vist toast ära läinud. Ma läksin riidekapi juurde võtsin sealt puhtad riided. Hakkasin vetsu minema ja, kui ma ukse lahti tegin siis ärge uskuge, aga mulle avanes kohutav vaatepilt.
Stenn on pesus!!!!!!!!
"Idikas, kes ust lukku ei pane!" karjusin ja panin ukse kinni.
"Ma arvasin, et sinu sugune unimüts magab kogu päeva maha" ütles ta, kui vannitoast välja tuli ainult rätik keha ümber.
"Pole viisakas jõllitada" ütles ta muie näol.
"Ma ei jõllita ja mine pane riided selga" ütlesin, kuigi teadsin, et olin tegelikult vaatama jäänud, aga keerasin siiski selja.
Peale seda helistas mulle Janeli ning ta kutsus mind tema mingi sõbra peole. Ma olin nõus, kuna selle Steniga ma küll ei viitsi siin olla ja pole ammu kuskil käinud.
2 tundi enne pidu oli Janeli minu juures, et valida riideid.
Peol oli palju rahvast ning kõik tundsid siin end vabalt või isegi liiga vabalt. Igatahes me läksime jooke võtma, kui nägin Steni uksest sisse astumas! Nagu päriselt! Miks just tema peab see põrgupäralt olema? Ma teen, et ma ei teagi teda ja ma olen sellel peol täna väga segane, et ta lihtsalt ei taha enam minuga suhelda!
Olin juba ühe pudeli ära joonud, kuni üks mees mind tantsule kutsus. Ta oli ookeani siniste silmadega ja üli kuum!
Hakkas aeglane tants ja ta lasi oma käe vaikselt allapoole ning pani meie kehad kokku.
Ega minul selle vastu polnud, aga kui pilgud tapaksid, siis see poiss oleks surnud, sest Sten jõllitas teda väga kurjalt.
Ja siis see juhtuski! Sten hüppas talle kuklasse ja karjus "TA ON MINU TÜDRUK!!!" ta nägu oli nii punane, kuid teised inimesed võtsid temast kinni ja sundisid tal rahuneda.
Teine kutt tuli tagasi minu juurde ning kutsus mind ülemisele korrusele. Ma ei saanud vastatagi, kui ta juba mind viis.
Sellel olukorral ma ei teadnud, kas tahan või mitte lihtsalt jalutasin ja ta hoidis mu käest piisavalt tugevalt kinni, et ma ei saaks ka tagasi minna.
Järgmisel hetkel ma olin magamistoas ja ta lükkas mind sinna pikali. Ma tahtsin sealt minema minna, aga ta haaras liiga tugevalt kinni ning ainus asi, mis ma tega suutsin oli karjuda.
Järgmisel hetkel sain ma tugeva kõrvakiilu ning ma tundsin kuidas pisaraid hakkas voolama.
Steni vt
Nägin kuidas ta ülesse suundus.
Ma tean, et ta on purjus ja see on kindlasti vale otsus, mis ta teeb.
Ma pean ta peatama aga kuidas?"Kuulge kutid sorry, et liiale läksin, ma enam nii ei tee, aga kas võin üles enda nägu loputama minna?"
Nad lasid mind vaikselt lahti ning ma läksin kiir sammul üles. Ma ei näinud Melissat kuskil, kuid siis kuulsin ma karjumist, kui ma jooksin sinna tuppa, siis nägin, et see sama poiss teeb talle liiga.
Ma jooksin selle poisi juurde ja andsin talle täie jõuga peksa!
Tagasi Melissa vt
Appi! Sten läks jälle talle kallale!
Nende mõlema näod olid verised!Ma ei suutnud seda pealt vaadata, seega jooksin ruttu alla, et Janeliga siit kaduda.
Ma ei leidnud Janelit mitte kuskilt. Järsku hakkas mu pea ringi käima ja silme eest läks tumedaks..
Steni vt
Ma peksin selle poisi nii läbi, kui anda sai! Aga siis märkasin, et mu sõbrad olid ka üles tulnud ja mind maha rahustanud.
Hetkel olin ma väga vihane ja oleksin kõigile liiga teinud, väljaarvatud Melissa.
Kuulsin kuidas käis mingi pauk,
Ma tormasin ruttu alla ja Melissa oli ära minestanud.Ma haarasin ta oma käte vahele ja otsustasin ta koju viia.
Ta natuke sonis midagi, kuid ma ei saanud aru. Õnneks vanemad magasid ning nad ei saanud ka ära minestada.
Ma panin ta lihtsalt voodisse ja tegin õrna põsemusi. Selle peale ta sonis/karjus ei.
"Ära muretse sa saad minu omaks tibuke, ma tean seda"
Ma vaatasin natuke teda ja heitsin ka voodisse.
Ma olin maganud mitme tüdrukuga aga temas oli midagi erilist, sest iga ta naeratus või liigutus pani mu südame sulama. Selles tüdrukus on midagi paganama erilist!
------------------------------------------------------
Võite võite mu maha lüüa tean pole palju aega uut osa kirjutanud. Aga kindlasti komenteerige ja veel rohkem votege ikka mu raamatut😊Teie vihavaenlane
❤Mammu❤
YOU ARE READING
Pöördumatu armastus
Romance"Oota! Sa tahad öelda et ma pean kuu aega mingi kuttiga koos elama!?!" See tundus kõige lahedam asi eales kuniks sain teada kes see poiss tegelikult on. "Ema, isa, ta ei tohi siia jääda!" TA ON KOOLI KÕIGE POPULAARSEM POISS JA SAMAS KA F*CKBOY!!! (...