18. Šance

990 104 11
                                    

Ahojte! Tak po delší době další kapitola.
Enjoy!
Lucc ❤

Gejmr-
Vydal jsem se pomalou chůzí směrem k hotelu a najednou mi začne zvonit telefon.
Ani se nepodívám kdo volá a automaticky zvednu hovor.
,,Ano?" Skoro ani nestihnu říci a šéf na mě spustí.
,,Mají dalšího! Zase nám jdou po informacích! Potřebuju pomoci! Hned!"
Marek!
,,Jasně není problém." Řeknu pouze a ukončím hovor.
Rychlostí blesku vběhnu do pokoje, vytáhnu notebook, najedu na zabezpečení a dám se do kontroly co už dokázal probourat a co se dá ještě zachránit.
Nic. Absolutně nic neudělal. Nic se nesnažil získat, naopak něco poslal. Ale co to je?
Jsou tam nějaká čísla a s.š. a v.d.
Co to jako má být?
Najedu na internet, zadám tam ta čísla s písmenama a vyjede mi tam poloha nějakého lesa pár hodin jízdy odsud.
Vezmu do ruky telefon a pošlu ty souřadnice kamarádovi a teď mi nezbývá nic jiného čekat.
Ani ne po minutě mi začne zvonit telefon, které bez váhání zvednu?
,,Tak co Tome? Jsou to souřadnice?" Vyhrknu nedočkavě.
Měl jsem pravdu.
Vyjedu k nejbližší půjčovně aut a pak jedu na místo.
Snad tam bude. Snad mu nic nebude.

Marwex-
,,Tak co už máte? Pokročil jste?"
,,Ano.. jistě, ještě pár hodin a je to celé." Falešně se pousměju a najedu na správný program a dělám, že dělám.
Štěstí, že tomu nerozumí.
,,Slyšel jsem, že prý zase budou zabezpečovat, přišli na vás skoro hned, tak vas prosím, zkuste to více nenápadně a až budete mít hotovo zaťukejte na dveře, oni už budou vědět." Usměje se na mě slizce "šéf" a bez dalších slov odejde.
Uff, tak to by bylo.
,Michal o mě ví!' Radostí bych nejradši začal skákat a tančit polku.
Takže teď je jenom zdržet a je to.
Mám naději.

Vypadá to, že dnes stihnu předepsat kapitoly tak, že už ji zároveň i dopíšu.
Marmr se blíží ke konci.
Snad se líbilo.
Lucc ❤

Murder (Gejmr a Marwex)Kde žijí příběhy. Začni objevovat