Bölüm 5

544 39 4
                                    

Badem-Sen Ağlama

İyi okumalarrr

Bölüm 4.

İçimden bir şeylerin koptuğunu hissettim. En derinden. Eylem'in bu kadar güçlü oluşunu buna bağladım. Sadece kendi vardı başka hiçbir şeyi yoktu.. Güçlü olmaktan başka çaresi yoktu.

Eylem bir süre gözlerini kapattı. Ağlamamak için yapıyordu. Güçlü görünmek için.

Ellerimi saçlarına götürdüm. Yanına biraz daha yaklaştım. Yüzünü omuzuma gömdü yok olmak istercesine..

"Eylem çok üzgünüm güzelim."

Gözlerinden düşen yaşların omuzuma değdiğini hissettim.

"Fethi çok canım yanıyor."

"Biliyorum" dedim sadece bu kadar diyebildim.

Şarkı söylemek istedim ona acısını durdurmazdı ama olsun..

Kara gözlerinden bir damla yaş düşünce
Güzel yüzün yanakların ıslanır
Kara gözlerinden bir damla yaş düşünce
Hüzün keder yüreğime yaslanır

Sen ağlama bir damla gözyaşın yeter
Sen üzülme gülüm

Gece gökyüzünden bir damla yaş düşünce
Bahar gelir tüm çiçekler ıslanır
Kara gözlerinden bir damla yaş düşünce
Hüzün keder yüreğime yaslanır

Sen ağlama bir damla gözyaşın yeter
Sen üzülme gülüm gamzende güllerin biter
Yollarıma taş koysalar döneceğim
Gözlerinden yaşlarını sileceğim

Uzun bir süre saçlarını okşadım. Ağlaması bir yirmi dakika sonra falan durdu. Bu gece bu kadardı. Bu gece daha fazlasını kaldıramazdı.

"Eylem uyumak ister misin?"

"Sesin çok güzel" diyebildi sadece.

Kucağıma alıp odasına görürdüm. Yatağına yatırıp saçlarını okşamaya devam ettim. Uyurken fazla masumdu. Yaşadıklarına göre fazla masum fazla iyi..

Sabah onu düşünürken şimdi yanında olmak çok güzledi. Ama bu sözde tatil sonunda da aynı şeyi söyleyebilcek miydim?

Uyduğundan emin olduktan sonra yavaşça kalktım. Kalkarken bir el tuttu bileğimi.

"Gitme kal bu gece" dedi uykuyla karışık bir ses tonuyla..

Yatakta biraz kayarak bana yer açtı. Uzandıktan sonra başını omzuma koydu.

Huzur mu neydi?
Buydu.
.
.
.

Sabah büyük bir sesle uyandım. Kim miydi? Tabiki de benim delim.

"Hey sen Fethi Kulaksız uyanmayı düşünüyor musun?" dedi sevinçli bir sesle.

Gözlerimi araladım. Bu kız ne ara uyanmıştı. Ayrıca neden bu kadar mutluydu.
Acıya alışmak diye geçirdim içimden..

"Ne ara uyandın sen?"

"Baya oldu. Güzel bir kahvaltıya ne dersiniz Beyefendi?"

"Allah derim" dedim yüksek sesle sonra da sesimi alçalatarak "Hanımefendi" dedim.

"O zaman ? " dedi sorarcasına..

"O zaman ben yatayım dimi ?" dedim bende aynı tepkiyle.

Kalk demek istediğini anlıyordum ama onu sinir etmek çok hoşuma gidiyordu.

Kafama yastık yemek o kadar hoşuma gitmesede hoştu bfhdjjd

"Ha "

"Bak Fethi Kulaksız o kahvaltıyı tek başıma yerdim ama yılda bir öyle güzel muhteşem lezzetli bir kahvaltı hazırlıyorum hani kaçırmak istemezsin diye söylüyorum"

Demek benim için çok özel bir kahvaltı hazırladı. Yani burada ki benim için kısmı dikkatimi çekiyordu.

"Çok övdün bari geleyim" dedim gülerek."

"Ee zahmet olacak"

Ayağa kalktım. Yanından geçerken kulağına doğru yaklaşıp fısıldadım.

"Ne zahmeti güzelim"

Arkamda bir miktar nefesi kesilmiş heyecanlı Eylem bırakmanın sevinci ile lavaboya doğru ilerledim.

.
.
.

Kahvaltıyı görünce Eylemin az bile övdüğünü fark ettim. Bir kuş sütü yok dedikleri temalı sofra..

"Eylem bu kadar becerikli olduğunu bilmiyordum"

"Galiba bende" dedi gülerek

Ben yemeğe başlayalım bir 2-3 dakika falan olmuştu eylem yemeğin başından beri beni izliyordu.

"Ne o çok mu yakışıklıyım?"

Bu dediğimi beklemediği her halinden belliydi. Ağzını açtı tam bir şey söyleyecekken bir iki saniye nefesini tuttu.

"Hayır ya ne alaka sadece hayvanlığını izliyorum boğulursan falan ilk yardım için bekliyorum yavaş ye"

"Hı hı" dedim inanmış gibi yaparak.

Uzun bir sessizlik olduktan sonra sessizliği bozan eylem oldu.

"Teşekkür ederim Fethi"

"Ne için?"

"Dün gece yanımda olduğun için bana kendimi iyi hissettirdiğin için geldiğin için.."

Bu teşekkür bir nevi itiraf mıydı? Cesretimi toplayıp Eyleme döndüm.

"Eylem"

"Fethi"

"Eylem biz şimdi neyiz?"

Bunu cevabı belliydi ama itirafı zordu sonrası zordu.Sonu yoktu.

"Vatanı ve kendileri arasında kalmış iki kişi"

"Sadece iki kişimi?"

Bu soruların hepsinin cevabı içindeydi aslında can yakan cevaplarıyla..

"Hayır iki kalp"
.
.
.

Beğenilerinizi teşekkür ederimmm😘

Silahlara Veda  🔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin