Észrevéve

14.7K 462 18
                                    

AVERY SZEMSZÖGE
________________________
Szeptember 1. 7:00
Elaludtam. Ezt nem hiszem el! Első nap és én elalszok!
Gyorsan letusoltam, majd felkaptam egy kék szoknyát és egy fehér blúzt. A hajamat oldalra befontam és már el is készültem. Megfogtam a táskám, majd az ebédlőbe mentem, ahol felkaptam a kajámat. Felhúztam a szintén fehér topánkámat és már indultam is a suliba mert a Baby G órám 7:45-öt mutatott. A buszom már elment, ezért végig szaladtam, hogy időben beérjek.
A suliban:
7:58
A szekrényemből kikapva a cuccom rohantam befele az osztályunkba, azaz a második emeletre. Szerencsére (vagy inkább nem) nem csak én érkeztem egyedül későn hanem Conor is. Conor Hill....  A suli nagymenője.... Akire az összes lány a nyálát csorgatja.... Kivéve én. Blahh! Szerintem egy undorító, pedofil nőcsábász aki csak egy mosolyával is levarázsolja a bugyikat a lányokról! Fúúújj!!! Ez így 11.-re is megmaradt... mármint Conor, a késései, az állítólagos "jóképűsége", és a pedofilsága. Ha már pedofilság:
- Szia cica! Új vagy?-"köszöntött" Con'.
- Nem Conor! Harmadik éve leszek az osztálytársad!!! És ne cicázz nálam ez nem jön be! Jézusom!-csaptam a homlokomra.
-Uhh milyen kis harapós a cica!
-Arghh...!!
-Nyugi már Aves! Csak ugratlak!
-Mihh?? Te tudod a nevem??-hitetlenkedtem.
-Persze.Mivel mint mondtad harmadik éve leszünk osztálytársak!!!-emelte meg kicsit a hangját.
-Hát jó csak... mindegy menjünk mert már becsöngettek.
(Kopp kopp)
-Jó reggelt elnézést a késésért!
-Gyerekek első nap és ti már késtek?-szólt az ofő, mire egyesek felkuncogtak. Mivan ezeknek meg mi bajuk?
-Elnézést!-mondtam bűnbánóan.
-Rendben üljetek le és kezdjük az órát mert sok dolgunk van!
Én egyből az ablak felöli padsor középső padjába ültem, ahol már Stacy a legjobb barátnőm várt, hatalmas vigyorral a fején (???
Megijeszt ezzel a mosollyal komolyan!) .
-Sziiiaaa!!!-köszöntött Stacy egy öleléssel körítve.
-Szia Stace mizuu?
Eközben láttam hogy Conor körbenéz, elvigyorodik, majd megállapodik a szeme rajtam és felénk battyog.
-Ezt elhagytad nagy sietségedben.-kacsintott, majd a hátunk mögötti padhoz ült.
-Hát te meg hol voltál?-kérdezte Stace fura hangon a szemöldökét húzogatva. Komolyan kezd egyre furább lenni a csaj!
-Elaludtam.-vontam meg a vállam.
-Na persze! Ezért nézel ki zihálva, van szétomolva egy kicsit a hajad, érkeztél pont egyszerre Conor Hill-el és hagytad el a vonalzód "nagy sietségedben"-imitált idézőjeleket az ujjaival a hibbant barinőm.
- Mivan???-értetlenkedtem.
-Miért nem akarod elmondani Aves?
-Mégis mit?
-Hol történt? Egy szertárbam? És már most korán reggel?-"vallatott" Stace.
-Mi??? Fúújjj Staceee!!! Megőrültél??? Ezzel a vadbarommal??? Tudod jól hogy utálom! Későn keltem, sprinteltem a suliig, hogy beérjek és pont akkor jött ez az idióta is amiről meg nem én tehetek! A vonalzóm meg biztos kieesett a táskámból mert annyira siettem, hogy össze sem cipzároztam! Jézusom!! Mit gondoltál, hogy pont ezzel a seggarcal fekszem össze? Hah! Még mit nem!-bontakoztam ki.
-Jól van nyugi Aves! Hiszek neked csak egy incuri pincurit félreérthető volt!-ölelt meg mosolyogva.
-Akkor is hülye vagy!
-Jó tudom tudom.
Az óra további része egy átlagos első ofő óra volt, igyhát órarend diktálással és egyéb teendőkkel telt.
CONOR SZEMSZÖGE
________________________
Szeptember 1. 7:13
Megint elaludtam mint mindig. Állandóan elalszok, de most nah, nem tudok mit csinálni!
Letusoltam, felkaptam egy fehér pólót és egy fekete nadrágot. A hajammal nem foglalkoztam, tudtam, hogy úgy sem lehet rossz, így hát utamat a konyhába vettem. Csináltam magamnak két melegszendvicset, majd miután megettem, felvettem a fekete Vans cipőm és utnak eredtem a pokol földi helytartományába, a suliba.
A suliban:
7:58
Nem nagy ügy még van két perc a becsengetésig. Egyenesen az osztálytermünk felé haladtam. Ahogy mentem a lépcsőn egy csini lány ment előttem, de nem ismertem meg ki az. Nyitott táskájából egyszercsak a vonalzója ért földet egy kisebb puffanással. Biztos annyira siet, hogy nem vette észre. Mindegy felveszem és ha más nem csajozásra jó lesz amikor odaadom.
-Szia cica! Új vagy?-próbálkozam be nála.
Mikor szembefordúlt velem, megláttam az arcát. Avery. Avery Blue.... Aztaaa sokat változott a csaj a nyáron! Sokkal csinosabb lett. A szemüvege lekerűlt, vagy kontaktlencsét hord, vagy már nincs szüksége rá. Woww! Lehet többet kéne próbálkoznom nála.

- Nem Conor! Harmadik éve leszek az osztálytársad!!! És ne cicázz nálam ez nem jön be! Jézusom!-koptatott le azonnal.
-Uhh milyen kis harapós a cica!-húztam az agyát.
-Arghh...!!
-Nyugi már Aves! Csak ugratlak!
-Mihh?? Te tudod a nevem??-mondta elkerekedett szemekkel.
-Persze.Mivel mint mondtad harmadik éve leszünk osztálytársak!!!
-Hát jó csak... mindegy menjünk mert már becsöngettek.
(Kopp kopp)
-Jó reggelt elnézést a késésért!-magyarázkodott helyettem is Aves.
-Gyerekek első nap és ti már késtek?-szólt az ofő, mire egyesek felkuncogtak. ~Most ezek kom' azt hiszik,hogy mi? Mármint Aves és én? ~gondolkodtam el~Mondjuk nem hangzik rosszul, de Aves tuti nem egyezne bele.
Annyira belemélyültem a gondolataimba, hogy csak áltam ott az ajtónál. Mire feleszméltem,láttam, hogy mindenki ül és engem néz, szóval Avery-ék felé mentem. Gondoltam most adom oda a vonalzóját.
-Ezt elhagytad nagy sietségedben.-kacsintottam rá. Válaszul viszont csak egy szemforgatást kaptam. Ez is valami! Direkt a hátunk mögötti padhoz vágtam le magam. Az óra első felében hallottam, ahogy az előttem ülő lányok ( Stacy és Aves ) susmognak valamit. Elcsíptem néhány szót pl.: ahaa, elaludtam, sprinteltem,suli, szertár, fújj, vadbarom,idióta, láttam egy ölelést is, majd az uccsó szó amit hallottam az a hülye vagy. Csak tudnám miről beszélgetnek!
Az óra további részét unalmasnak találtam, így végig a padon feküdtem és a csengetést vártam.
Nagy nehezen a régi iskola csengő is meg szólalt, így én rögtön felpattantam és lépteimet az udvar felé szaporáztam.........

Folytatása következik....
______________________

Sziasztok! Ez a legeslegelső storym legeslegeső része! Tudom még nem izgalmas a story, de hamarosan azok is be indulnak majd. Még nem nagyon tudom, hogy hogyan kell jó story-kat írni ígyhát csak próbálkozom vele.
Ha tetszett az első rész kérlek nyomj egy 'vote'-ot (⭐️ csillagot⭐️), kommentelj és hamarosan jön a következő rész.....
XOXO💓 : Az író📝

Menő srác és lúzer lányWhere stories live. Discover now