Τώρα θα δει!

639 81 0
                                    

Taehyung

Το επόμενο πρωί δεν μας ξύπνησαν ήταν Κυριακή free day.Ανοιξα αργά τα μάτια μου και έριξα μια γρήγορη ματιά στο κρεβάτι του Jungkook όμως δεν ήταν εκεί
Τι έγινε έφυγε;Είπα στον εαυτό μου και προσπάθησα να πιάσω το κινητό,μου που βρισκόταν ακριβός δίπλα μου στο κομοδίνο. Το χέρι μου είχε  το διπλάσιο βάρος. Προσπάθησα να κουνηθώ αλλά δεν μπορούσα ο Jungkook είχε ξαπλώσει πάνω μου!

"Μωρό μου ...."Του ψυθιργσα και αυτός άνοιξε τα μάτια του

"Καλημέρα oppa "Μου είπε και σηκώθηκε από επάνω μου για να μπορέσω να δω την ώρα.

"Τι ωρα είναι;"Με ρώτησε .Εγώ άνοιξα το κινητό μου 8:59.Δεν είχε περάσει ιδιαίτερα η ώρα και μπορούσαμε να κάνουμε ότι τρελό θέλουμε. Με την προϋπόθεση να μην ακούγεται!

"Oppa γιατί δεν μου λες την ώρα;"Με ρώτησε καχύποπτα

"Εγώ δεν σου λέω την ώρα;"Είπα αθώα εγώ

"Oppa......."

"Χμμμ η ώρα είναι 8:59!"Είπα και άρχησα να τον φιλάω στο στόμα κατεβαίνοντας όλο και ποιο κάτω. Στο λαιμό, στο στήθος, στην κοιλιά και μετά..............

Άρχισε να κοκκινίζει να να γίνετε όλο και ποιο γλυκούλης.

"Σου αρέσει;"Του είπα πονηρά

"Oppa δεν είμαστε μόνοι μας!"

"Το ξέρω μωρό μου!Αν είσαι ήσυχος δεν θα μας καταλάβουν."Του είπα και συνέχισα. Εκείνος σηκώθηκε και κάθησε στο κρεβάτι με τα πόδια του να ακουμπάνε το παγωμένο πάτωμα.

" Oppa......."

"Συγγνώμη αν σε πίεσα...Αν δεν είσαι ακόμα έτοιμος δεν θα επιμείνω!Αν θέλεις να κάνουμε κάτι άλλο θα μου πεις!Σε καταλαβαίνω και δεν θέλω να κάνω κάτι που θα σε πιέσει!"

"Δεν είναι αυτό oppa άλλωστε είμαι έτοιμος για να προχωρήσουμε, αλλά δεν είμαστε μόνοι!Είμαστε στο σπίτι μας μαζί με άλλους 5 που ζουν μαζί μας έχω και κάτι χρόνια!"

"Καλά αφού ντρέπεσαι..."Του είπα θέλοντας να του τονώσω το ηθικό.

"Κάποια άλλη στιγμή ίσος!"
Μα καλά δεν προγραμματίζονται αυτά τα πράγματα δεν πατάς ένα κουμπί και ανάβεις ή πατας ένα κουμπί και σβήνεις

"Συγγνώμη "Μου είπε ο Jungkook ντροπαλά έχοντας κατεβασμένο το κεφάλι του.Η αλήθεια ήταν πως δεν ήθελα να τον πιέσω γιατί μπορεί να είναι η πρώτη του φορά

"Jungkook μην ντρέπεσαι. Σε καταλαβαίνω..."Του είπα και άκουσα έναν χτύπο στην πόρτα.

"Jungkook Taehyung μπορώ να περάσω;"Είπα ξαφνικά ο Jimin φοβισμένος .Ο Jungkook πήγε στο κρεβάτι του και χώθηκε κάτω από τα σκευάσματα.

"Jimin περνά!"Του είπε ο Jungkook

"Ευχαριστώ αγόρια."Μας είπε και τότε το βλέμμα μου συναντηθεικε με το βλέμμα του Jungkook.

Jimin

"Jimin τι έπαθες;"Με ρώτησε ο Taehyung παράξενα

"Ο Yoongi μου είπε να αλλάξω χώρα αν θέλω να ζήσω...."

"Ναι αλλά εσύ άλλαξες δωμάτιο!"Μου είπε ο Jungkook

"Μήπως ενοχλώ;"Ρώτησα διακριτικά

"Όχι οχι μην το σκέφτεσαι αυτό Jimin. Έλα κάθησε " Μου είπε ο  Jungkook θέλοντας να με ηρεμήσει

"Taehyung τι έχει πάθει ο Yoongi τελευταία, έχει γίνει ποιο απότομος από Παλιά !"Ρώτησα τον  Taehyung με αφορμή τον λίγο παραπάνω χρόνο που πέρασαν μαζί το προηγούμενο βράδυ. Οχι τίποτα σπουδαίο απλά τις έφαγε για τα Καλά!!!

Taehyung

"Δεν ξέρω γιατί..."Είπα βλέποντας τον Jungkook να έχει σκάσει από τη ζήλια του

"Taehyung τι κάνατε αλήθεια χτες με τον Yoongi;"Με ρώτησε και εγώ πάγωσα, δεν ήθελα αν αφαιρώ ξανά στο μυαλό μου τα χτεσινά αν και κάθε φορά που έβλεπα την μαλανια στον καρπό μου δεν μπορούσα να μην το σκέφτομαι.

"Jungkook χτες ο Yoongi πήρε εκδίκηση επειδή δεν τον άφησα να μείνει μαζί Σου!"Του είπα και το βλέμμα του άλλαξε

"Τώρα θα δει!!!!!"Είπε ο Jungkook νευριασμένος φεύγοντας από τι δωμάτιο.Μια κραυγή ακούστηκε και ο  Jungkook ήρθε τρέχοντας και κρύφτηκε μέσα στην ντουλάπα μου.

Όμορφα.........

"Jungkook βγες έξω και πες μου τι σου ήρθε να κάνεις;"Του είπα με ένα αυστηρό ύφος

"Εεε....ξερεις .....Hyung........"Μου είπε και κάθησε στο κρεβάτι του δίπλα στον φοβισμένος Jimin.Απλα τον κοιτούσα δεν έκανα τίποτα άλλο, τον κοιτούσα. Εκείνος με σκυμμένο το κεφάλι είπε

" Taehyung θέλεις να έρθεις κ'εσυ μαζί μας στην άλλη χώρα που θα μεταναστευσουμε;"Τότε αρχίσαμε και οι τρεις να γελάμε μη μπορώντας να σταματήσουμε. Όμως ο φόβος μας προς τον Yoongi δεν είχε καταπολεμηθεί ακόμα.

sudden love [Finished]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz