Kapitel 1. Jonathan

2K 4 2
                                    

Observera att detta är endast en novell, det går alltså inte ut på en riktig händelse.
För ungefär två år sedan så bröt min mamma, Helena, upp och skiljde sig med min pappa, Erik. Det var en otrolig jobbig tid för både mamma och jag. Det värsta var också att den bråkat många månader, som i vissa fall övergått till att någon blivit slagen. Efter det blev det stökigt i vår vardag, mamma som började dricka, sov för mycket och struntade i räkningar som bara forsade in. Jag fick hjälpa henne mycket, men när hon väl slutade att dricka blev allt lättare och mycket gick tillbaka till det normala. Idag, fjortonåriga jag, som bor med min mamma i en välstädad, vanlig lägenhet i centrala Göteborg.
Nutid:
Jag ligger på min täcke som har marmor konsturet. Jag lägger ner pennan jag tittar ut genom fönstret, upp i den blå himmelen. Idag var det dags. Mamma hade bjudit hem sin nya kille hem hit, för att få träffa mig för första gången, och kände mig inte alls redo för det. Jag ställde mig framför min kropps spegel och observera mig själv. Lagomt kort och kroppsviktig. Mitt kallt blonda hår hängde över mina ovanligt fasta, ganska stora, bröst. Jag hade ripped jeans och bara en vanlig vit, luftig, tröja med texten " Woman ".
Jag stirrade länge på min välformade kropp och putade lite med rumpan, jag log för mig själv. Ibland, mitt i natten, så kunde jag bara dra ner trosorna och inspektera mitt kvinnliga könsorgan. Det klickade ljudet av flytningarna och lukten. Kunde också bli kåt av mig själv. Ligga och verkligen ta på mig själv och tänka många olika tankar som att en snygg kille med frisyren " Hockey frilla " den nya sortens hockey frilla alltså, men en snygg keps och många magrutor, bara skulle ligga bredvid mig och röra mig. Det älskade jag.
Kväll. Mammas kille knackar på dörren till lägenheten. 21:04
Jag satt vid mitt sminkbord fortfarande och försökte göra klart det sista. Jag hörde mammas snabba steg genom golvet och sen mummel och en kyss från hallen.
- Elisabèth, kom nu! skrek mamma från hallen sen hörde jag massa mummel från dem prata.
Jag kastade en blick på min i spegeln innan jag lämna mitt rum. En off shoulder klänning till ungefär början av knäna, jag hade på min mina väldigt smala trosor. Jag var redo.
Jag gick med långsamma steg ut till köket och klev in. Jonathan hade satt sig vid matbordet och tittade upp från mobilen rakt på mig. Han stirrade och inspekterade mina kläder ett par sekunder. Han var så otroligt snygf, verkligen. Blont rufsigt hår, ung, blåbruna ögon, verkligen perfekt.
Han satte sig upp och log.
- Hej, Jonathan. sa han och kramade mig.
Jag log och sa mitt namn tillbaka.
Vi åt allihopa. Han var verkligen trevlig och verkligen en rolig människa. Vi alla tre skrattade, spelade, och körde olika frågesports lekar. Det tog slut vid 23:43 när vi alla var helt slut.
Jag gick direkt in på toaletten och började att borsta tänderna medans Jonathan och mamma skramlade med tallrikar och disken. Jag spottade och log till mig själv i spegeln och gick ut. Jag tog av min min klänning, och stod med bara min push off och trosor. Jag böjde mig ner med rumpan mot dörren för att ta upp smutsiga kläder som låg på golvet. Då insåg jag att någon stod vi dörren, jag vänder mig snabbt bak och Jonathan står och stirrar på mig innan han skakar av sig och
- Oj öhm förlåt, skulle bara såga godnatt.
Jag hade hastigt dragit för en nöd filt över mig men han hade stått där länge, jag visste det. Han stängde dörren och det tog ett par sekunder innan stegen gick mot soffan där han skulle tillbringa sin natt. Jag la mig äntligen och var så trött att jag somnade direkt, vilken härlig kväll.
01:24
Jag vaknar av att min dörr öppnas men jag låtsas ändå sova.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mammas nya killeWhere stories live. Discover now