Ve bir gece daha...
Yarınlar bitmiyor,geceler geçmiyor.Güneş saat ilerledikçe umutlarını yarına bırakırken.Umutlanan,sevinen ''ay''ise sabaha karşı yarınlara bırakıyor umutlarını.Hiç düşündünüzmü hava kararınca çıkan''ay'a'' neden ay dede derler?Size açıklayayım;
Çünkü ''O'' hayatınızdayken hep gündüzdür.Hep güneş vardır.Güneş varsada sokakta top oynayan çocuklar,pikniğe giden çekirdek aileler vardır göz önünde.İnsanlar çaba gösterir sabahları vakit çok hızlı geçer.Çalışır insanlar,bir uğraşları vardır.Havada sıcak olduğundan dolayı güneş tam tepedeyken üşümezler ve sarılacak bir beden aramazlar.Romantik ortamlara yer yoktur gündüzleri.Zaten insanın en romantik an'ı sevdiğinin yanında olduğu andır'da o ayrı.Sıkılmazlar ve bunalmazlar çünkü güneş AYDINLIKTIR.
Ve ''O''gider...
Giderken güneşinizi ve ışığınızı asla size bırakmaz.Hava bir anda kararır.Sokakta top oynayan çocukları ailesi eve çağırırken,pikniğe giden aileler ise tasını,tarağını toplar ve evlerine dönerler.Geceleri vakit geçmediğinden dolayı uyur insanlar.Hayatın hiçbir zevkine erişemezken bir o kadarda anlamsızdır uyumak yanında eğer ''O'' yoksa.O güzelim havadan eser yoktur artık.Çünkü o güneşin sıcaklığı yerini lodos ve fırtınaya bırakmıştır.Hava biraz soğuk olur.İnsan sarılacak bir beden arar üşüdüğünden.Ve gece sessiz olduğundan dolayı bir o kadarda romantiktir.Gece insana 20 adet sigara içirir gündüzden kısa iken.Ama ''O'' yoktur ve insan hep üzülür.Derdini kimseye paylaşamayanlar anlatırlar boşluğa.Ve bunu duyan ''Ay'' yıpranır.Kahrolan ''Ay'' yıprandığından dolayı tükenir.Ve yaşlanır.Güneşle doğum tarihleri aynı olmasına rağmen ''Ay'' daha yaşlıdır.Dede olmuştur artık.Çünkü ay yorulmuştur.Ondan dolayı Ay dede denmektedir.Çünkü ''Ay'' KARANLIKTIR...
Gündüzün neşesi ne ise mutlulara,Gecenin derdi ve kederide bizimdir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam uzun peki ya mutluluklar?
RomanceBu kesinlikle bir kitap değildir.Bu derdini kimselere anlatamayan,içine kapanık,güneşle birlikte kaybolan bir çocuğun kendiyle verdiği sınavdır.Bu sessiz çığlılıkların birer harf şekline bürünmesidir.Başımdan geçen olayları ve mutlu olmanın sırrını...