Sírva borult az ágyra. Hirannist egyszerűen sokkolta a hír. Nagyon közel állt a szüleihez. Az apja Daeron tanította vadászni, harcolni, lőni az anyja Elbereth pedig a gyógyításra és az állatokkal való kommunikációra. És most mind a ketten halottak. Meghaltak a háborúban. Középfölde leghosszabb és legvéresebb háborújában. Völgyzugoly kormányzását így Elrond veszi át amíg Hirannis fel nem nő a feladathoz. Addig is a Bakacsin erdőbe költöztetik a legnagyobb titokban. Még az ő fejéből is varázslattal szették ki az utolsó emléket is arról, hogy ő Völgyzugoly törvényes uralkodója. Thanduil fogadta be és majdhogynem saját lányaként nevelte. És közben kiképezték a legjobb harcosnak a Bakacsin erdőben.
De ne ugorjunk ennyire előre. Hirannis most még tíz éves ami nem csak tünde de emberi mércével is kevés. Fekete haja van amit zöld tincsek színeznek. Fufrúja van ami nagy ritkaságnak számít a tündék közt. Szeme zöld mint a smaragd és egyszerre tud kifejező és teljesen rideg tekintetű is lenni. Már most jól bánik a legtöbb fegyverrel. Lépései gyorsak, kecsesek és nesztelenek. Folyékonyan beszéli az összes Középföldi nyelvet.De most térjünk is vissza a történethez.
Hirannis arcán könnyek folynak végig. A fájdalom belülről emészti el. Megszólalni nem tud. Végül Elrond töri meg a csendet.
- Holnap indulunk a Bakacsin erdőben- mondja és közben leül a lány mellé. - Amint oda érünk nem fogsz emlékezni arra, hogy ki is vagy valójában. Arra sem, hogy kik voltak a szüleid, sem arra, hogy haltak meg. Megértetted?
- Igen- válaszolja sírontúli hangon.Másnap reggel a lovak már az istállóban útra készen álltak. Hirannist felültették az első lóra majd Elrond felült mögé. És elindulnak. A Nap szomorúan sütött le rájuk. Az ifjú úrnőt útján egy pár harcos és Völgyzugoly ideiglenes ura kísérte. A hegyeken keresztül a lovakkal csak gyors lépéssel tudtak haladni, de amint sík terepre értek vágtázni kezdtek. Az út jó pár napig eltartott a feszes tempó ellenére is. Amikor elérték úticéljukat Hirannis aludt. Nem keltették fel. Így adták át az erdei tündék királyának. A király fia is ott volt. Egy fiatal szőke hajú kék szemű herceg. Elkísérte az őröket amint Hirannist egy hálószobába viszik és közben kíváncsian tanulmányozta a békésen szendergő jövevényt.
YOU ARE READING
Hirannis - Egy tünde története
Fanfiction" Három gyűrű ragyogjon a tünde királyok kezén. Hét a nemes törpök jussa kiknek háza cifra kő. Kilencet halandó ember ujján csillogtassa a fény. Egyet hordjona a sötét Úr szolganyájat terelő, Mordor éjfekete földjén sűrű árnyak mezekén. Egy gyűrű mi...