Part.1

1.3K 33 3
                                    

(Noora szemszöge)

Mandag:

A reggel átlagosan telt.Felöltöztem,megcsináltam a hajam majd egy kis smink és a piros rúzson feltétele után kimentem a konyhába .Linn és Eskild még aludtak.Gyorsan csináltam magamnak palacsintát amit megettem majd kakaót ittam hozzá.Felvettem a kabátom és a táskám majd elmentem a suliba.A lányok már ott vártak.

-Sziasztok!-köszöntem mosolyogva.

-Szia Noora!-köszöntek vissza.

-Noora lenne egy támogatónk a Russ buszhoz de ahhoz őket kéne reklámozni.

-Milyen reklám?

-Egy fehérnemű cég.

-Vilde,biztos hogy nem.

-Miért nem?-kérdezte Vilde csalódottan.

-Azért mert nem járulok hozzá hogy legén felöltözött embereket reklámozzunk.

-De ahjj,akkor kereshetek másikat....

Ekkor megjelent az utca szélen egy autó.A penetrator srácoké .William sokat próbálkozott nálam de végül a sokadik visszautasításnál feladta.Azért utasítottam vissza sokszor mert nem ő tetszett a csoportból hanem Chris. Már az első napon megtetszett de mivel ő az iskola legnagyobb Fuckboya elnyomtam az érzelmeim mert nem akartam úgy megsérülni mint 13 éves koromban.Ahogy sétáltak mellettünk Chrissel egymásra néztünk majd rám mosolygott.Az a mosoly.

-Föld hívja Noorat.-bökte meg vállam Eva.

-Jaj bocsi mről volt szó?-kérdeztem.

-Oh semmiről.-mondta Eva egy ravasz mosollyal az arcán.

-Milyen órátok lesz?

-Sananak és Chrisnek német Vildenek norvég nekünk meg spanyol.

-Jössz velem Noora?

-Persze csak kiveszem a könyveimet a szekrényemből.

-A terem előtt megvárlak!

Gyorsan bementem a szekrényemhez és kivettem a spanyol cuccomat.Ekkor valaki megfogta a derekam,megfordított majd nekinyomott a szekrénynek.

-Valaki ma nagyon szexi.-mormogta Chris míg a tekintetemet fürkészte.

-Ohmm a személyes térről hallottál már?-Mondtam majd ráraktam a mellkasára a kezem hogy ellökjem magamtól de ő csak még közelebb nyomta magát hozzám.

-Pimaszok vagyunk ma?-kérdezte mosolyogva.

Éreztem a hőt az arcomon és beleharaptam az alsó ajkamba.

-Valaki elpirul?kérdezte önelégülten.

-Chris,te vagy az utolsó ember a világon aki miatt elpirulnék,most meg ha megbocsájtanál,mennem kell.-Mondtam majd végre sikerült kiszabadulnom,hogy elmenjek.Amint beértem a terembe gyorsan ledobtam magam Eva mellé.

-Vártalak a terem előtt de nem jöttél.-szólt Eva.

-Jajj bocsi,csak valaki feltartott.

-Kicsoda?

-Lényegtelen.

Órák után:

Amint kiléptem az épületből megcsapott a hideg Oslói levegő.Mikor hazaértem átöltöztem lazább ruhákba majd kimentem a konyhába vacsorát csinálni.Éppen pirítottam a hagymát amikor jelzett a telefonom.Christől jött üzenet.

Helló szépség!
Azon gondolkoztam hogy nem-lenne kedved eljönni velem kávézni?Tudod beszélgetni...

Az agyam azt mondta hogy Nem de a szívem meg azt hogy igen.Ekkor eszembe jutott a kedvenc idézetem.

Szia!Lehet róla szó DE csak kávézunk!

Elküldtem a választ majd leraktam a pultra a telefonom és folytattam a főzést.

In love with a fuckboy{BEFEJEZETT}|Átírás alatt|Where stories live. Discover now