Chapter fourty-one Shopping with Zach

1.5K 78 5
                                    

Kass
Zachova rodina vzala fazolku až moc dobře. Pořád se na něco ptali. Jak to zvládneme, jestli bude svatba a hlavně jestli to bude holčička či chlapeček. Mě osobně to je jedno, hlavně ať to malé je zdravé. No a týden uběhl jako voda a my jsme zpět v Americe. „ Dobré ráno," zavolal za mnou a na mém vypouklém břiše se objevili ruce. „ Ahoj," řekla jsem s malým úsměvem a pořád soustředěně míchala vajíčka. „ Voní to dobře," řekl a snažil se mi sebrat vařečku. „ Hele, čím mám pak míchat?" zavolala jsem, když mi jí opravdu sebral. Se smíchem odložil vařečku na linku a mě vyzvedl nahoru. S výkřikem jsem dopadla na linku. „ Proč?" zeptala jsem se, ale i tak jsem mu omotala ruce okolo krku. „ Přemýšlel jsem," řekl a já se zamračila. „ Nad čím?" zeptala jsem se. „ Zapomněla jsi? Dnes je prohlídka," řekl a já se plácla do čela. „ Ty jsi opravdu zapomněla?" zeptal se. „ Možná trochu. Samé ranní nevolnosti a všechno," řekla jsem a pak se podívala na Zacha. „ Chtěl by si jet se mnou?" zeptala jsem se ho. „ Jestli mohu," řekl a já jsem přikývla. „ Samozřejmě," řekla jsem s úsměvem a přitáhla si ho do polibku. Náš polibek byl přerušen divným puchem. Otočila jsem hlavu a všimla si vajíček, které se pálily. „ Skvělé a máme po snídani," řekla jsem a slezla jsem z linky. „ Lupínky vyřeší vše," řekl Zach a natáhl se pro krabici, ve které byli lupínky, a pak šel do ledničky, ze které vytáhl mléko. „ Opravdu?" zeptala jsem se. „ Proč ne? Nechceš lupínky?" zeptal se zaraženě a začal si myslet, že to vytáhl zbytečně. „ Ne, dám si je ráda. A mohli bychom po prohlídce zajet na nákup? Mám chuť na okurky," řekla jsem a Zach se znovu zasmál. „ Tvoje chutě začínají," řekl jen a já nevinně pokrčila rameny. „ Nemohu za to," řekla jsem. „ Vím, koupíme vše, co budeš chtít," řekl a já se šťastně usmála. Snědli jsme snídani a poté se šli obléknout.

„ Tady zastav," řekla jsem a Zach zastavil. „ Tak jsme tu," řekl a já jsem přikývla. Odpoutala jsem pás a vystoupila. „ Zkazila jsi romantiku," řekl Zach, který se objevil vedle mě. „ Vynahradíš mi to," řekla jsem s malým úsměvem na tváři a nechala si otevřít dveře do ordinace. „ Vidíš?" řekla jsem a on jen zakroutil hlavou. V čekárně jsme chvíli seděli a všude okolo nás seděli těhotné ženy stejně jako já. Některé měly opravdu velké. Dále tu byly starší ženy a nějaké puberťačky. Žádný jiný muž kromě Zacha tu nebyl, takže všichni pokukovali po něm. Navíc Zach byl pohledný, což bylo ještě horší. „ Slečna La Fure?" zavolala sestřička a já se Zachem vstala. „ Pojď," řekla jsem mu a on mě následoval. „ Zdravím, tak jak se cítíme?" zeptal se mě doktor a mile se usmál. „ Skvěle jen už, aby ranní nevolnosti ustaly, a taky mi začínají chutě," řekla jsem se smíchem a Zach se jen mračil. Drknula jsem do něj a on se na mě podíval. „ Musí být tak mladý?" zeptal se mě tiše. „ Prosím tě, odlož svojí žárlivost," řekla jsem. „ Lehněte si, udělám vám ultrazvuk," řekl a já tak udělala. „ Bude to studit, ale to znáte," řekl a na břicho mi nanesl studící gel. „ Tady to je," řekl a já i Zach jsme přesunuli své pohledy na obrazovku. „ Teď tiše, něco uslyšíte," řekl a všechno ztichlo. Najednou se ozýval rychlejší tlukot srdce a já nevěděla, komu patří. „ Slyšíte to?" zeptal se nás. Přikývli jsme a on se spokojeně usmál. „ To je tlukot srdce vašeho dítěte," řekl nám a já jsem přestala dýchat. Byl to nepopsatelný pocit, slyšet naší malou fazolku. „ Všechno vypadá dobře a normálně. Možná bych vám mohl povědět i pohlaví, ale ještě se to může změnit," řekl nám a já se podívala na Zacha, který se užasle díval na obrazovku. „ Myslím, že se necháme překvapit," řekla jsem a pozorovala Zacha. „ Tohle je tatínek?" zeptal se a já jsem přikývla. „ Zachariach Collins," řekla jsem, protože Zach nebyl schopný ani mluvit. „ Chtěl byste snímek?" zeptal se ho doktor Zacha. „ To jde?" zeptal se. „ Samozřejmě," řekl se smíchem a poté udělal snímek. „ Tak zase za měsíc?" zeptal se. „ Za měsíc," řekla jsem a odvedla Zacha, který držel snímek. „ Víš, že budeš muset řídit?" zeptala jsem se ho. „ Promiň, vypadá tak nevině," řekl. „ Taky, že ano," řekla jsem a nastoupila do auta. Zach odložil fotku do kapsy a sedl si. Připoutali jsme se a rozjeli se na nákupy.

,, Opravdu to všechno sníš?“ zeptal se mě. ,, Hele půlku věcí si tam dal ty,“ řekla jsem. ,, To je pravda, ale nedal jsem tam nejméně troje kyselé okurky,“ řekl. ,, Ne, ty jsi tam dal jen ty čtvrté,“ řekla jsem se smíchem. Ano zvala jsem si troje okurky, ale Zach mj přidal ještě jedny a teď to svádí na mě. ,, Dobře, tuhle debatu ukončíme,“ řekl radši. ,, O čem tedy mluvit?“ zeptala jsem se a upravila si tašku s nákupy. ,, O tomhle,“ řekl jen a zmizel v nějakém obchodě. Když jsem se otočila všimla jsem si, že to byl obchod s výbavou pro miminka. ,, Jakou barvu vezmeme?“ zeptala se mě. ,, Růžová mi přijde moc použitá,“ řekl Zach a já jsem přikývla. ,, Co fialová a modrá?“ zeptala jsem se. ,, To je dobrý nápad,“ řekl Zach a vzal dvě barvy. ,, Podívejte se na ty dupačky,“ řekl a doslova se roztékal nad dupačkami, tohle bude ještě dlouhá doba. ,, Co tyhle?“ ukázal mi je. Měli popisek Můj táta mě stvořil. Jen jsem nad tím zakroutila hlavou. ,, Mají tu i v růžovém,“ řekl mi a vytáhl růžové. ,, Tak je vezmi,“ řekla jsem a musela se usmívat nad jeho rozplýváním. Šťastně se usmál a vzal jak modré, tak i růžové dupačky. Několik podobných vybral ještě spoustu. Troje byli s auty pro kluka a pak jsme našli i s princeznami pro holčičku. Pak jsme měli několik s potisky a legračnímy nápisy. Myslela jsem, že já jsme hrozná v nakupování, ovšem Zach byl ještě horší. Nesla jsme nejméně pět tašek a Zach byl doslova zasypaný taškami. ,, Neměl si toho tolik brát,“ řekla jsem mu. ,, Půlka je jídlo,“ řekl. ,, Vzala jsem to co jsem chtěla a ty si ještě přidal!“ řekla jsem na obranu a on jen zakroutil hlavou. Nikdy nechoďte na nákupy se Zachem. Je to opravdu horší než se mnou.
################################
Zdárek párek! Ha a kdo teď má chuť na párek? XD. Okay tohle vyznělo divně XD. Další uvolňující kapitola a Zach je hrozný v nákupech :D. Nebojte nějaké to napětí nás ještě čeká :D. A už jen čtyři kapitoly. Znáte ten pocit, když napíšte kapitolu ve škole :D.
Kdo je cute? Zach! Viděli jste Tu fotku v médií?
#volnahodina
So, nechám své kecy kecama a Adios!
Lovuji vás
Vaše
#Bee#

Princess of Vampires II - Hard Promise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat