<Jimin>
Po 40 minútach jazdy, som konečne prišiel domov. Zaklopal som na dvere a Tae mi rýchlo otvoril s jeho obdĺžnikovým úsmevom.
"Hej Jimin, si hladný?" spýtal sa, napchávajúc sa jedlom, ktoré mal položené na stolíku. "Objednal som nejaké občerstvenie." pokýval som hlavou, na náznak, že som hladný.
Potom ako som sa prezliekol z pracovného oblečenia, schytil som tácku a sadol si oproti môjmu šialenému kamošovi. Vytiahol si mobil, ukazujúc na mňa. Zrazu sa spustil blesk a ani mi nedal dostatok času sa usmiať na fotku.
"Mám to! Idem to dať na instagram!" povedal šťastne a začal písať niečo na jeho mobile. V tom som okamžite cítil vlastný mobil zavibrovať. Odomkol som obrazovku a pozrel si upozornenia.
64 like
Kim_taehyung95 Jimin miluje jedlo viac ako mňa! 💔
@jiminie95
Zobraziť všetkých 14 komentárov
FitnessJK Toto je dôvod prečo je tučný! Povedz mu nech ide spáliť týchto 1,273 kalórii, ktoré akurát zjedol 😈
PrinceSeokjin DRŽ HUBU Kookie! Pretože ty si posadnutý tehličkami na bruchu, neznamená, že aj on! Tae povedz Jiminovi nech veľa je, ak znova zistím, že drží diétu jednu mu vrazím. Objím ho odo mňa
Jiminie95 Prečo to všetko vravíte jemu, keď ja som tu? Jungkook, drž hubu a áno Jin, budem jesť. 😒
-
Vypol som aplikáciu a otočil sa s chladným pohľadom na Taeho. "Prečo vždy pridávaš fotky mňa?" povzdychol som si. Pre nejaký dôvod, Tae vždy nájde nejaký druh radosti v robení fotiek náhodných vecí. Jeho instagram je naozaj populárny. Má okolo 20 000 followerov, hoci sťažka pridáva fotky seba. Poväčšine sú to fotky náhodných vecí, ktoré nájde keď kráča. Občas pridá fotky kvetín, vtákov, oblakov a takýchto vecí. Ale v poslednej dobe pridáva fotky mňa nejaké naše spoločné fotky.
Ja mám tiež účet, ale sťažka ho používam. Používam ho iba na komentovanie veci , na ktorých ma Tae označil a k tomu, aby som vedel, či nejaký z mojich priateľov nepridal trápnu fotku mňa.
"No, na jednu vec. Mám rad keď sa usmievaš," odpovedal, "znovu sa usmievaš a nechcem, aby sa ten úsmev znova vytratil. Preto ho chcem zdokumentovať zakaždým, keď sa usmeješ,"
"A po druhé, je to pretože moji followeri dávajú fotkám, na ktorých si ty veľa lajkov. Myslia si, že si roztomilý," zasmial sa. "Pribudlo mi asi 3,500 followerov potom, ako som začal pridávať tvoje fotky..myslím, že by som sa ti mal zato poďakovať."
"Ty si neuveriteľný Tae, iba ma využívaš kvôli lajkom," pregúľal som očami, načo sa len zlomyseľné usmial, pretože vedel, že to je pravda.
Buďme ale úprimní, nevadilo mi to. Len som nenávidel ako ma označil na všetkom čo pridal a potom mi mobil vibroval každých 5 sekúnd, keď to ľudia komentovali.
Potom ako sme dojedli, vyhodili sme odpadky a rozhodli sa pozerať film. Ani jeden z nás nemá rád horory, tak sme sa rozhodli pozerať Hľadá sa Dory.
Keď rozprávka začala, Tae sa rýchlo išiel usadiť na gauč tam kde som sedel ja. Hlavu si položil na môj klín a otočil sa na telku. Vrtel sa, aby mohol nájsť tu správnu polohu a následne sa zakryl malou prikrývkou, ktorú zobral z izby.
"Jimin, ty si tak pohodlný," povedal potichu, "dnes som mal namáhavý deň v práci, môžeš sa mi hrať s vlasmi až pokiaľ nezaspím? Prosííím,"
Zasmial som sa na jeho bláznivej požiadavke a zľahka sa mu začal hrať s jeho vlasmi.
Rozprávka stále išla, ale ja som nedával pozor. Bol som stratený vo vlastných myšlienkach. Premýšlal som nad tým, ako som moc vďačný za tohto roztomilého, divného chlapca ležiacého na mojich nohách. Nedokážem si predstaviť, čo by som bez neho robil. Je mi ako brat, ktorého som nikdy nemal, je jedno čo spraví, nedokážem sa na neho hnevať. Zbožňujem ho a nemyslím si, že mu budem niekedy schopný poďakovať za všetko.
Keď sa rozprávka skončila, Tae bol úplné vypnutý. V kútiku úst mal trochu slin a jeho oči boli len napoly zavreté. Avšak ja už som si zvykol na všetky jeho zle spacie návyky.
Pomaly som mu nadvihol hlavu a potichu som vstal. Potom som ho zobral na ruky ako princeznú a odniesol ho do jeho izby.
Po zanesení a uistení sa, že nočná lampička svieti, aby sa nezľakol, keby sa náhodou v noci zobudil, som potichu zavrel dvere a vydal sa smerom do mojej izby.
Keď už som bol v izbe, zvalil som sa na svoju veľkú posteľ a prázdnym pohľadom pozeral na strop. Zrazu moja myseľ zablúdila k osobe, s ktorou som bol vo výťahu. "Prečo mi niekoho pripomína?" spýtal som sa sám seba. Premýšľal som chvíľu o ňom, hádajúc, či je nový v kancelárií. Nakoniec moje oči začali oťažievať a ja som pomaly zaspal.
• • •
Veselé Vianoce vám prajem a dúfam, že ste si všetci našli pod stromčekom to čo ste si priali ♡♡
YOU ARE READING
I hate U, I love U » YoonMin
FanfictionJimin odíde z násilného vzťahu a odsťahuje sa do nového mesta, kde začína odznova žiť svoj život. Avšak všetko sa zmení, keď narazí na jednu osobu. V tomto príbehu sa vyskytujú veci ako: zneužívanie, užívanie drog, homofóbne narážky, depresie, zmie...