5 dostain

920 59 112
                                    

5 dostain, Shazma, iman, aayna, sahar or aliya.. inke bare mn pori university mn ik baat mashoor thi ke in 5 ki ik dsre mn jan thi... Inki dosti college mn hui thi or abhi tak qaem Thi.. college se le kr university tk hr jga ikathi payi jati thin.. department ik hone ka inko yehi faida tha ke alg ni hona prhta tha.. bhot kam esa hota ke ye 5 alg hotin.. 

Shazma bhot hassas dil ki malik hai.. sab se khas chez oska sulah jo andaaz hai.. na kbhi khd kisi se naraz hoti hai na kisi or ko hone deti hai..

Iman dil ki bhot saaf hai lekin ghuse ki bhot tez.. lekin jitna jldi ghusa ata hai otni jaldi utr b jata hai..

Aayna thorhi sharmili hai.. lekin sirf dosrn ke smne.. jab wo apni doston ke sath hoti hai to bilkul mukhtalif nazar ati hai.  Oske mizaaj mn dheema pan b hai or tezi b..

Sahar bhot jldi emotional ho jati hai lekin group ki jan b woi hai.. sb ko hansati or baat baat pe cherhti.. jitna jldi osko rona ata tha otna hi ziada wo hansti thi or sb ko hanswati thi...

Aliya bhot friendly hai or mizaaj b bhot naram hai.. dosti krne mn mahir.. kisi se b thorhi dair baat krti to foran ose apna dost bna leti hai.. is liye oski department mn or lrkiyn ke sath b kafi hello hi thi..

Aj b ye 5chn ikathi bethi parh rahi thin k uni k compound main shoor buland hua to sahar ne sar utha kar kha
" kia bla ho gai hai. Itna shour q ho rha hai"
" ho ga koi humy Kya parhai par dihan do ..." emo ne uktae hue lehje mn kha ..

"Lgta hai koi celebrity aya hai.. shoor to dekho." Aayna ne josheele lehje mn kha..

" Acha hum pta krty hain" shazma or aliya ne kha ...
Samney se amna ko rok k shazma  ne shour ki wja pochi to amna ne btaya ke db (dhoombros) ke 2 celebrity ae hain.. jese hi amna db ka naam lia sahar or iman to pgl hi ho gain or sab kuch chor kar compound ki taraf bhagin.... shazma, aayna peeche se awazain dene lgi.. aliya ne onke peeche bhag kr  barwakt unhy rok lia ... or dono ko hath se pkrh kr waps apni jga pr khench ke lai..
" pgl ho wahan itna rush ha ... larkiyan to larkiyan larky bih kuch kam NAHI h ... is tarhan tum log Kabih NAHI mil sakho gi ... Kuch or sochty hain... k kis tarhan milla jy " shazma ne onko smjhate hue kha.  

"pehly pta karo in logo ko kis society wallo ne bulaya h .... phir un se bat krty hain.. " aayna ne sakoon se kha

phir ye 5 apney seinors k department ki traf bhaagin ... roshan society wally koi event krwa rhy the or unho ne db ko bulaya hua tha... shazma, aliya or aayna ke mintain or zor dene pr wo log iman or sahar ko db se milwany par razi ho gaye.. .on logn ne in ko taqeed ki ke sham ko event kahtam hone ke bd auditorium ki back side par aa jaen db ko wahin se nikaly gy tab ye mil skte hain ..
Iman or sahar ka time hi ni guzar raha tha...
or aayna,aliya or shazma ka hass hass k bura haal tha.. 

" yar sahar iman kuch kah lo abih 4 ghnty hain " aliya ne hanste hue kha ..

"hayee yar ali ye 4 ghnty NAHI 4 sadiya hain" sahar ne muu bna kr kha or behosh honey waly andaz main chair par Beth gai  .... or sab be sakta hans prhe.....
Us k bad ye 5chn 4 bjy tak canteen main bethe rahe or idr udr ki baatain kr ke waqt guzrti rain ....
jesy hi 4 baje foran auditorium ki back side ki traf bhagin ... sb se aage aage sahar or iman thin or bqi 3eeno onke peeche hanste hue onki speed ke barabr bhagne ki koshish kr ri thin.. jese hi Atif or Hussain bhair nikle.. sahar to dil par hat rakh k behosh hone ke andaz mn Thora pichy hui or  aayna usey pakar lia or jab k iman to pta nahi kin khyalon mn gum ho gai..  bas shocked ki halat main onko dekh ri thi..
Un ki society ka ak member jis ka nam usama tha.. un dono ko ly kr in 5 k pass aya or Bataya ye hamri juniors hain or ye 2no app ki bht barhi fan hain app se milna chahti thi ....
Bas ye kehny ki dair thi k sahar ne josh  se btana shuru kia
" jii jii hum ne to ap k fanpages bhi banaye hain Insta par ... Iman k pass to app k nam ka mtlb db ka bracelet bhi ha or .. or "

Atif or Hussain hans parhe  ... or iman ki taraf mutawaja hue...
Iman ne foran salam kia.. Atif or hussain ne dono ko apna autograph dia or selfies bnwain ..... jab sahar ne 6th selfie leny ki tyari ki  to shazma bol uthi " bas karo sahar.. onko dair ho ri hogi" ... to sahar ne hans ke kha "oo han sorry lekin mn kia krn dil ni bhar rha.. lekin waqai selfies kafi ho gain aesa karo meri or iman ki ak pic atif or hussain ke sath tum lo ak group photo bih to hon chahiye na " sahar ne itni masomiyat se kaha ke sb ki hansi nikl gai or atif or hussain b oske bchpane pr muskura diye .... Hussain or atif bich main kahrhe ho gaye  jab k sahar atif k sath or emo Hussain k sath thehr gai or shazma ki ak group photo banai ....
Sahar or iman ki khushi ka to koi thikana hi NAHI rha onka bas chlta to wo on ko kabhi na jane detin ya khd b onke sath chali jatin.. aj wo apny fav hero's se mili thin or autograph dekh dekh kr onke chehron se schi khushi ki chamak phoot ri thi... or aliya shazma or aayna onko dekh kr muskura ru thin..

Lekin kia ye khushi on se chinne wali thi ??? Ya onki zindagi mn koi naya morh ane wala tha...


______________________________________

Tadaaaaaaaaa !!!!!!

Here's the first part....

Any guesses what's coming next in their life????

Comment below and give ur feedbacks 😉

Autograph Where stories live. Discover now