Karşılaşma

16 4 0
                                    

Sabah yine üstüme kedim Leydi'nin atlaması ile uyandım. Bu arada ben Esra Buz Ağır. Evet soyadım Ağır. Evet diğer adım Buz. Annem buz gibi soğuk olayım diye koymuş bu ismi.Neyse. Ben bir vampirim. Ama sıradan bir vampir değilim. Ben bir Kalkan tür bir vampirim. Evet Kalkan çok değişik ve kötü bir isim. Ama tabiki de bununda bir anlamı var. Anlamı ise bizim doğduğumuzdan beri yanımızda bizi koruyan ölümsüz hayvanların olması. Yani onlar bizim Kalkanımız. Benimkide bembeyaz olan , Leydi isimli kedim. Kendisi de bir vampir kedidir. Yani benim yapabileceğimiz her şeyi kedim Leydi de yapıyor.

 Yani benim yapabileceğimiz her şeyi kedim Leydi de yapıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Leydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Leydi

Ve evet , biz vampirlerde uyuyoruz. Benim ailem ben daha 12 yaşında iken bu evde bırakıp gittiler. Ve bana da kedim Leydi baktı. Bu gün yine rutin olarak şehre çıkıp gezecektim. Ve evet zenginim. Ailem parasını burada bırakıp gitti. Ve benimde neredeyse sınırsız denecek kadar çok param var. Neyse diyip üstüme bir şeyler giydim.

Sonrada Leydi ile birlikte evden çıktık (Leydi çok özel bir kedi ve türünün son örneği olduğu için herkesi anlatabiliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonrada Leydi ile birlikte evden çıktık (Leydi çok özel bir kedi ve türünün son örneği olduğu için herkesi anlatabiliyor. Yani her dili biliyor da denebilir). Arabama atlayıp Kont Kafe'ye gittik(gerçek değil). Bu arada ben İstanbul'da yaşıyorum. Bu kafeye daha önce de bir çok kez geldiğim için arkadaşlarım vardı burada. Ve de kedimle birlikte buraya girebiliyordum. Kafeye gelince gözüm ilk önce garson olan arkadaşım Aslı'yı aradı. Bir grup erkek ve kızın yanında oturuyordu. Ama eğer patronu bunu görürse onu işten atardı. Aslı da bir süre sonra beni gördü. Ve de bana el salladı. Bende ona el salladım. O bana el sallayınca yanındaki grupta bana bakmaya başladı. Aslı bana eliyle 'GEL' işareti yaptı. Bende yanına gittim. Ben cana yakın, sıcak kanlı biriydim. Ama 12 yaşından sonra. Bana böyle olmayı kedim Leydi öğretti. Leydi hemen Aslı'nın kucağına atladı. Bende yavaşça oraya gittim. Aslı Leydi'yi bana verdi ve konuşmaya başladı.

"Millet, bakın bu benim her gün düzenli olarak aynı bu saatte buraya gelip kahvaltı eden arkadaşım Buz. Yani şeyy, Esra. Esra, bunlarda benim Abim Yamaç ve arkadaşları. Neyse. Sohbetimize sende katılsana."

"Katılmayı çok isterdim ama hemen gitmem gerek Aslıcım. Ve de ayrıca patronun seni böyle görse kovar biliyorsun değil mi?"

"Evet biliyorum. Ama sen ben her seferinde garsonluk yapmam yerine seninle oturup kahvaltı etmemi patronumla konuşup hallediyorsun. Bu seferde izin Alsan?"

"Peki"

Dedim ve patronun odasına gittik. Leydiye işaret verdim. Oda hipnotize ile bu işide halletti. Sonra Aslı'nın yanına gittik. Bana merakll gözlerle bakıyordu. Diğerleri ise alayla. Makyaj kovasına düşmüş bir kız konuştu.

"Ahh, daha ben bile izin alamıyorum. Sen mi alacaksın ? Hahahahahaha"

Diğerleride gülmeye başladı. Ama bilmiyorlarki tek kelimem ile onalrı iflas ettirebileceğimi. Ha bu arada benim milyonlarca otelim, bankam, şirketim vs. var. Dedimya işte çok fazla param var. Ama ben sanki onlar yokmuş gibi Aslı'ya döndüm. Leydi yine onun kucağındaydı.

"Aslı , üzgünüm ama gitmem gerekiyor. Bazı işlerim var. Ve biliyorsun, haftaya okullar açılıyor. Benimde bir okul bulmam lazım. Sonra şirketlere filan gideceğim. Çok iş var."

"Ayyy, Buz yani Esra benim okuluma gelsene. Hem abimlerde benim okulda. İyice kaynaşırız. Hem zaten sizin okul."

"Tamam canım. Görüşürüz!"

Tam arkamı döndüm gidiyordum ki yanımda Leydi'nin olmadığını fark ettim. Bir miyavlaması sesi geldi. Hızla arkamı döndüm. O makyaj kovası kız Leydi'yi kucağında sabit tutmaya çalışıyordu. Baya bir sinirlendim. Sonuçta bu 18 yaşıma kadar o büyüttü beni!

"Hemen Leydi'yi bana ver!"

"Hayır! O artık benim kedim. Adıda Süslü!"

Sonra Leydi MK'nin (Makyaj Kovası) yüzünü cırmaladı ve kucağıma geldi. Biz de beraber kafeden çıktık. Sonra gidip BUZ KOLEJİ'ne kaydımı yaptırdım. Sonrada şirkete gittim. Bir şirket bizim ortağımız olmak istiyormuş. O yüzden toplantı varmış. Benim sekreterin Ceren girmiş toplantıya. Ama ben umursamayıp eve gittim...

Merhaba arkadaşlar! Bu hikayemde bir Vampir-İnsan hikayesi olacak. Ama sonradan en hikayesi olur bilmem. Vite vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

Aşkın EsiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin