UVOD

68 7 5
                                    

Kena je ležala u svojoj sobi gledajući u plafon ne sluteći da će joj se dogoditi ono što niko ne želi da oseti na svojoj koži.

"Ležim i razmišljam kako to da imam sve i da mi je sve dozcoljeno,a živim srećno? Obično svi bogataši imaju sve,ali i ne sreću? Zahvalna sam tome što imam sve?"

Ova sreća će joj potrajati još samo par minuta,a onda će krenuti pravi pakao u njenom zivotu hehehehe

"Zvoni mi telefon -hmm ko je sad- ustajem sa kreveta javljam se,ali mi je ovo čudno niko me ne zove u tri sata ujutru. -skriveni broj?? Niko me ne zove sa skrivenog?-"

Ovo je bila jedna od prvih gresaka u životu koje je Kena počinila,da se nije sada javila život bi joj tekao kao i kod svake druge normalne osobe,ali ljudska znatiželja je veća od realnosti.

"-Čekaj ovo je neka greška?? Zašto mi se od jednom pojavilo da se ne javim??- ma neka ide život!
-Halo? Ko je to?-"
Glas koji joj je odgovarao bio je tup i jako sporo je pričao. Da je u Keni budio strah.
"X-Halo Kena-
-Ko je to??-
X-Moje ime ti nije bitno,bitno je da znaš da si jako pogrešila što si se javila-
-O čemu vi pričate?-
X-Tvoj žibot je sada u mojim rukama-
-Zamolila bih vas da me pustite na miru,pozvaću policiju-
X-Nećeš moći,jer sam ja sad' deo tebe-
-Zamolila bih vas da se ne šalite sa mnom-
X-khhhhhhhhh-"

Nije ni slutila da će je duh posle ovg razgovora uzeti pod svoje. Odjednom u Keninoj sobi će nastati haos koji ona nece biti kriva

"Šta mi se ovo dešava noge kreću da mi se oduzimaju ne osećam ih. Vraćam se u krevet i ležem. Pokušaću da zaspima. Bez uspešno je,evo već sat vremena pokusavam.-Ko je tamo??- čula sam korake ispred mojih vrata od sobe. -Ko je tamo?- ponovila sam,ali niko nije odgovarao. Zavesa je krenula da se mrda,a prozor se sam otvorio.-Ne secam se da sam ostavila prozor otvoren!?,a ni vrata od balkona- poceo je jak veter da duva,-šta se ovo dešava? Leto je- Zavesa na balkonu krece da se vijuga-a ja ne mogu ustati iz kreveta. Sto kreċe da mi se trese i na zidu preko puta balkonskih vrata se ocrtava čudna senka,koja je sve veća i veća i sve se više približava"

Eh moja Kena nisi ni svesna šta si uradila...

CRNE SU OČI KO' SUDBINAWhere stories live. Discover now