A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!
Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/21/Those-Five-Words
NÉGYES
A Választás napja. A nap, amikor fel kell vennem a Négyes – az ijesztő kiképző – arcomat, és halálra ijeszteni a csoportváltókat. Vicces lesz. Természetesen nem igazán szeretem ezt csinálni a barátaimmal, de a felavatottakat élvezem ijesztgetni. Bár azt hiszem, tavaly kicsit messzire mentem. Megijesztettem egy Barátságos csoportváltót, és ő tényleg bevizelt. Az idén kicsit vissza kell fognom magam.
De azt is akarom, hogy a felavatottak vegyék komolyan a csoportunkat, hiszen legtöbbjüknek veszélyes munkája lesz, és tudniuk kell, hogy mit csinálnak. Ellenkező esetben másik csoportot kellett volna választaniuk. Keményen hangzik, de megmentheti az életüket.
Lauren kapta a Bátornak születettek kiképzését, szerintem Apa megijedt, hogy ha én edzem őket, túl sok időt fogunk a bulival tölteni. Különösen, hogy Uriah, Marlene és Lynn ebben az évben választott. Tudjuk, hogy itt maradnak a Bátraknál, bár Zeke egész héten annyira meg volt ijedve, hogy Uriah elmegy, hogy majdnem becsinált. Ráadásul a Bátornak születettek mind ismerik a kiképzés első fázisát. Általában csak egy-ketten vannak, akik nem felkészültek. Szóval én kaptam a feladatot, hogy az újoncokból a lehető leggyorsabban Bátrakat faragjak.
Megérkezek a hálóhoz, és már ott találom Laurent.
- Készen állsz az érkezőkre, Négyes? – kérdezi.
- Amennyire lehet, Lauren – válaszolom.
- Próbáld nem túlságosan megijeszteni őket az idén – mondja mosolyogva.
Felnevetek.
- Mindig úgy fognak rám emlékezni, mint a kiképzőre, akitől összecsinálják magukat a felavatottak, igaz?
Most már Lauren is nevet.
- Igen, Négyes, így van – mondja. – Talán átjöhetnél, és megijeszthetnél néhány Bátornak születettet is.
- Mintha Uriah, Marlene és Lynn komolyan venne.
- Még nem láttak ijesztő módban, talán működik – mondja. – Nemsokára ugranak. Fogadok, hogy az egyik Bátornak született.
- Mindig Bátornak született az. Nem fogadok.
Megdöbbennék, ha nem Bátornak született lenne az első ugró. Elvárom, hogy az legyen. Lynn-re vagy Uriah-ra tippelek, ők tudják, hogy mi van alul. Besurrantak megnézni, ahogy Shauna és Zeke leesik, amikor mi ugrottunk. Évente csak egyszer használjuk ezt a bejáratot, a Választási Napon.
De ez nem egy fekete folt, amire számítottam, hanem szürke. Egy pillanatra ledöbbenek, emlékek villannak be egy másik életről. Marcus, Evelyn és Beatrice. Beatrice az egyetlen boldog emlékem arról a helyről, amely szörnyű rémálmokkal zavarja meg az éjszakáimat. Aztán kinyújtom a kezem a háló felé, hogy meg tudja fogni.
Az ujjai az enyémbe kulcsolódnak, és kihúzom a hálóból. Ahogy kibukdácsol, megragadom a karját, hogy megtartsam. Kicsi és vékony – törékeny, mintha a hálóba csapódás összetörhette volna. A szeme tágra nyílt és világító kék. Beatrice-re emlékeztet, és egy rövid pillanatig reménykedem, hogy ő az.
- Köszönöm – mondja. Törékenynek tűnhet, de a hangja erős. Mint ahogy Beatrice-t képzelném ebben a korban. A gondolataimat Lauren szakítja félbe.
YOU ARE READING
Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)
FanfictionBeatrice és Tobias barátok az Önfeláldozóknál, és olyanok, mint egy öreg házaspár, folyton civakodnak. Aztán egy nap minden megváltozik. Evelyn és Tobias a Bátrakhoz kerülnek, miután Max kimenti őket Marcus házából. Végigkövethetjük Tobias gyerekkor...