1. fejezet- Kb. 590 évvel később

524 39 0
                                    

Hirannis most már egy ifjú és érett nő. Legalábbis a tündék közt emberi mércével mérve kb. 600 éves. Ő most a Bakacsin erdei tündeharcosok egyik kapitánya. A másik a király fia Legolas. Ők ketten együtt nőttek fel, együtt játszottak együtt harcoltak. És Legolas nem is titkolja érez valamit Hirannis után. És amikor felmerül ez a téma a lánynak muszáj letörnie a fiú lelkesedését azzal, hogy az apja nem engedné meg, hogy fia egy egyszerű harcossal legyen együtt.
           Ma járőrözni készülnek az erdőben. Hirannist a Nap első sugarai keltették fel az ágyból. Felvette szokásos ruháit. Egy fekete gatya egy sötétzöld ing ezek fölé még vett egy fekete és zöld hosszú tündeköpenyt. Majd köpenyére rávette szokásos könnyű páncélzatát. Ez utóbbi színtiszta Mithrilből volt. Egy pár alkarvédőt majd egy kisebb fajta mellvértet . Összefogta a haját a lehető legegyszerűbb módon majd, hogy ne bomlódjon ki az esetleges harc közben egy csattot is tüzött bele. Majd jött a kedvenc része a fegyverek kiválasztása. Felvett az asztaláról két tőrt és becsúsztatta ezeket a két csizmájába, majd felvette íját a hátára a frissen újratöltött tegezzel együtt. Elindult az ajtó felé de még mielőtt kiment volna rajta visszafordult az asztalához és felvette kardját tokjával együtt és felcsatolta a derekára. Az a kard igazi mestermunka volt. Tündék kovácsolták Mithrilből. A pengéje világítani kezd ha orkok vagy koboldok vannak a közelben. Hirannis úgy emlékszik mintha az apjától kapta volna.
Kilép szobája ajtaján és a konyha felé veszi az irányt. Útközben megcsodálja a már jól ismert kastély falait. A gyönyörüen kifaragott sziklákat és a számtalan fahidat is. Majd befordul arra a folyosóra aminek a végén ott a konyha. A folyosó közepén megpillantja Legolast és odakiált neki.
- Hé Legolas!
Erre a herceg megfordul a jól ismert hang irányába és megáll, hogy megvárja a lányt.
- Jó reggelt szépségem - köszön és közben szélesen elmosolyodik.
- Na ezt most hagyd abba vagy esetleg véletlenül vagy direkt megtalállak lőni az íjjammal. - mondja Hirannis komoly képpel. Erre Legolas arcáról is leül a mosoly. Egyszerre belépnek a konyhába. Felmarkolnak pár szelet lembast és néhány almát is. Gondosan becsomagolják őket egy egy batyuba és már indulnak is az istálló felé.
Hirannis felkantározza lovát, egy gyönyörű fekete fríz kancát. A nyerget nem teszi rá szőrén szereti megülni a lovat. Majd felkapaszkodik a ló hátára és már indulnak is a járőrözésnek induló vadászatra.

Hirannis - Egy tünde történeteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang