"Komplikovani"

464 36 10
                                    

•I da baš tog trenutka David ustaje i odlazi u wc.Da li je ovo moguće? Nije da je se plašim,nego jednostavno ne volim takve devojke i muka mi je kad moram da pričam sa jednom od njih.
Prilazi mi i seda na Davidovo mesto.
M:Hej mače.
Ja: Šta sad hoceš?I prestani tako da me zoveš!
M:Rekla sam da ćemo još pričati. David nas je prekinuo.
Ja:Reci šta si htela i odlazi!
M:Slušaj mala!David je moj,nova si u školi i ne znaš o čemu se dešava.Pre nego što si došla David i ja smo se posvađali.I kao smo na nekoj pauzi, tako da ti si mu samo zabava,pitanje je kada će te ostaviti i vratiti se meni!
Pa ne može on da ostavi mene zbog tebe,mislim mi se dugo znamo i 3 godine smo zajedno!
•Okej možda nisam upućena u neke stvari,ali ne bi on dzabe toliko trčao za mnom i bio uporan.
M:To sam htela da ti kažem,tako da bolje ti njega ostavi nego da on to uradi tebi i povredi te.
•Ovog puta sam samo ćutala.Nisam znala šta i da joj kažem.Ali sam znala jedno-koga briga šta Marija priča.. neću tako lako dopustiti da mi ga preotme.
D:Eej šta ti je?
Ja:Mm?Ma ništa,šta će mi biti?
D:Otkud znam,taj pogled je zabrinjavajuć.
Ja:Ništa se ne dešava bree.Hoćemo li?
•Nasmejala sam se.Platio je račun pa smo izašli.Odvozio me je do kuće.
D:Vidimo se sutra.
•Približio mi se i poljubio me.
Ja:Mhm
~Sledećeg dana~
•Ustala sam,obukla iscepane farmerke i drap bluzu.Uzela sam torbu koja je stajala pored kreveta,ključeve sa stola i krenula.

Uzela sam torbu koja je stajala pored kreveta,ključeve sa stola i krenula

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

•Stala sam da povezem i Kseniju.
K:Eej srcee!
Ja:Eeej!
K:Kako je bilo sinoć?
Ja: Dobro.
K:Samo to?
Ja:Pa.. s obzirom da sam opet vodila razgovor sa Marijom..
K:Lažeeeeš?!
Ja:Ne!Bili smo u kafiću,ona ulazi,a David baš tog trenutka odlazi u wc,a ona prilazi meni.
K:I šta je sad rekla?
Ja:Rekla mi kako su njih dvoje na pauzi i da postiji mogućnost da će me jednog trena David ostaviti i vratiti se njoj.
K:Ma daaaj!A toliko trči za tobom..
Ja:I ja sam to pomislila.
K:Ma nemoj da se brineš i nerviraš zbog tamo neke ludače.
Ja: Nego..je li to tačno?
K:Ma jeste.Ali,ja mislim da je to završena priča.
•Stigle smo do škole.Izašle smo iz auta i krenule na čas.Ugledala sam Matiju kako se svađa sa Anđelom.
Ja:A njih dvoje?
K:Njihov status ti je"Komplikovano".
Ja:Hah što?
K:Ona se promenila dosta..a Matija je stvarno voli,međutim zbog te promene,njoj je bitnije što on ima novca i što je dobar fudbaler.Tako da ne bi me čudilo da Matija upravo raskida sa njom.
Ja:Zašto mi se čini da ste svi ovde "komplikovani" i na neki način povezani..
K:Polako,prilagodićeš se vremenom.
•Tiho sam prošaputala:"Toga se i plašim."Ali me nije ni čula.I ovo do sada mi je dovoljno. Marija me napada,Anđela ne podnosi..Sada samo želim da što pre završim školu i odem na faks.

Slatka patnjaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang