Într-o zi,mergând spre şcoală ca de fiecare data,m-am întâlnit cu cel mai bun prieten al meu ,Alex .El are ochii verzi,părul blond ,dar să nu credeți că îl plac,nu......Ei bine eu şi cu Alex ne ştiim de la vârsta de 3 ani.
Normal el, vorbeşte cu mine, dar la şcoală când vrea să se apropie intervine repede fosta lui iubită care îl înebuneşteeeee.......Dar nu sunt geloasă nu,nu.....bine poate puțin mai mult,dar oricum el vrea doar sa fim prieteni cred...
Însa nu cred ca i ar placea o fata cu parul şaten ochii albastri marini si scunda ,nu?25 Iunie 2017
Este luni .Astazi este ultima zi de scoala!Sincer, nu prea ma bucur deoarece Alex nu va putea venii dar,sper ca o sa ne intalnim cat de repede se poate.
Ora 15:34. Însfarsit s a terminat priemierea asteptand cu nerabdare sa il vad pe baiatul viselor mele in maiou ,cu ochelari de soare,pantaloni scurti si chipul lui fermecator cu buzele rosii si atractive dar....cam vam povestit multe,sper ca nu v ati plictisit.
26 iunie 2017
Este marti si eu inca nu m am intalnit cu Alex,oare sa l sun sau sa ii trimit mesaj sau sa il las in pace?....cred ca o sa ii trimit un mesaj.
ZINGGG....suna telefonul si ghiciti cine era,chiar mama lui Alex,spunandu mi ca el a avut accident de masina si ca nu a suferit traumatisme sau rani foarte grave.
Cand am auzit era sa explodez in plans,gandinduma ca visele mele se vor arde in amintiri neplacute care duc la chesti neobisnuite unui om normal.
Am intrebat daca l as putea ajut cu ceva,iar mama lui indurerata imi cere a sa ii donez sange ce a ce mi s a parut normal pentru ea, anormal pentru mine si in acelasi timp infricosator.Vreti sa stiti de ce?...deoarece cand aveam 8 ani eu cu Alex ne jucam in nisip si deodata m a intepat un lemn in mana, si da inca mai am cicatrice.
Pana la urma m am dus sa donez o parte a corpului meu deoarece chiar tin si voi tine in continoare la acest om.Fiind compatibili mama lui Alex era nespus de fericita sa auda ca fiul ei va mai avea o sansa la viata.10 Iulie 2017
Este joi si Alex tocmai a fos externat din spital.Mi a propus sa ne intalnim cabsa imi povesteasca ce s a intamplat pe 24 iunie.
"Mergea pe strada Nederland,din Berlin si deodata incepe o ploaie puternica cu grindina.În acel moment Alex s a dezechilibrat ajungand cu jumatate de corp pe strada,mai apoi trecand un motociclinst care la trantit direct intr un copac."
Cand am ajuzit ce pasise de fapt,pentru al inveseli, i am cantat un cantec.Cand am inceput Ale a spus surprins:
-Jessica stii sa canti? Si eu i am spus ca da.Stiu sa cant la chitara,orga,acordeon,flaut,violoncel si nai.Aceasta pasiune am ascuns o deoarece cand aveam 7 ani mama mea a plecat intr un concert de al ei in California si nu s a mai intors.Deaceea nu vorbesc niciodata despre pasiunile mele.Alex ,surprins de tot ce a auzit imi spune incet cu obraji rosii:
-Jessica,vrei sa fii iubita mea?Şi eu i am spus ..da.. si in momentul acela toata viata mea s a schimbat si asta binenteles nu este tot.....
Dupa ce am inplinit 3 ani de cand suntem impreuna, tatal meu a considerat ca din momentul acela sunt in siguranta alaturi de Alexander,si ca nu mi se va intampla nimic pana va venii el inapoi,dar intrebarea nea a fost "de unde sa vii inapoi?",tata cu ochi inlacrimatii a zis ca se duce in Madrid pentru a putea avea un job mult mai bine platit, pentru a ma creste.
În acel moment am ramas socata deoarece familia lui Alex stia deja iar mie nu mi a spus nimic nimeni.Alex,incercand sa ma consoleze pentru a nu plange tata s a dus sa vorbeasca pentru ultima data in acel an cu familia logonticului meu...a stati nu v am zis nu?...Alexander,acum 2 luni m a ceru de sotie,iar eu bineinteles ca am zis da.
Să ne intoarcem la discutie.Si cand tata s a intors din bucatarie mi a zis ingandurat "larevedere fetita mea",in acel moment eu l am strans in brate iar apoi,a plecat.28 Iulie 2022
Buna din nou,sunt Jessica si am 22 de ani,iar acesta este sotul meu Alexander,iar el are 24 de ani si insfarsit,ea este Vanessa,fica noastra,iar noi suntem familia Waterson din New York City.
Intr o zi ploioasa de primavara,florile copacilor cadeau una cate una,iar furtuna se apropia cu pasi repezi,atunci eram in California, mai exact in San Diego,orasul nostru natal.Intrasem in casa atunci cand tatal meu cu pasi mici a intrat pe peluza casei batand mai apoi la usa.
-Jessica?
-Tată?
În acel moment am sarit in bratele tatalui meu,in timp ce Alex cu Vanessa mancau in bucatarie.
-Pot intra?zise tatal meu.
-Desigur!
Cand Alexander l a vazut pe tata nu i a venit sa creada ca era chiar el,dar cand si a dat seama ca el este a mers direct in fata lui si l a intrebat daca poate sa ma ia de sotie,iar tata inlacrimat a condirmat ca poate,apoi s au inbratisat trecand incet la masa. Tata a intrebat un singur lucru,"cine este acest bebelus induiosator?",iar eu i am spus ca este nepoata sa,Vanessa.Din acel moment tata, a inceput sa strige luand o in brate pe ea spunand:
-Am o nepotica,am o nepotica!
Cand am auzit ce a spus eu am fost mai fericita de cat el ,deoarece eu cu Alex ne doream foarte mult sa il cunoasca pe bunicu numaru 2.
Cand tatal meu a observat ca eu cu Alexander ne intelegem foarte bine,si ca avem un trai foarte bun a decis ca va pleca din nou in Madrid dar nu pentru un an pentru 2 , iar apoi s nu va mai pleca din San Diego.
Dupa ce tata a ajuns in San Diego,eu impreuna cu Alexander am plecat intr ovacanta in Dubai.
Pe micuta Vanessa am lasat o acasa deoarece saptamana asta are colici.
Cand am ajuns in Dubai,era totu bine si frumos,pana cand Alex si a luat un La Ferrari cu 1.00.000.000.000 dolari.
De atuci am ramas aproape saraci.Dar speranta mea era cea mai buna prietena a mea de cand eram mica.Anastasia,o chema pe prietena mea.Ea este pitred de bogata,dar cand era in 5-8 nu era chiar asa de bogata,dar ea s a casotarit cu un multimilionar,si eu am ajutat o odata cu banii deoarece nu avea haine iar oamenii radeau de ea,iar de atunci mi a promis atunci cand o sa am o problema sa o contactez. Zis si facut,a doua zi am contactat o iar i a a fost surprinsa de cele spuse,deoarece niciodata nu am avut nevoie de nimeni si mai ales la maturitae.
Dupa ce i am povestit totul, i a m a inteles si mi a dat ceva bani pentru a putea ajunge in New York City.
Cand am ajuns la Hotel Dubias,Alexander se indrepta dpre o camera care nu era a noastra.------->☆☆☆<-------
Daca vad sustinere din partea voastra voi continua cu capitolul 2 care va fii foarte interesant.
CITEȘTI
Anonimitatea cea fără cuvinte
Teen FictionEste vorba de o fată care ar vrea să fie înpreună cu cel mai bun prieten al iei,dar din cauza fostei lui iubite nu poate. Iar continoarea o veți vedea ceva mai târziu, stați liniştiți nu este doar atât.......