~• 6 глава •~

288 13 0
                                    

ГЛНТ-ДЖЪНИ

След около 2 минути аз спрях целувката защото нямах повече въздух и му казах .

- Това не трябваше да става охх защо го направих голяма съм глупачка...

- Ти направи това което всяко момиче иска да направи ...

- Оф сега ако стане нещо заради мен няма да си го простя , много се извинявам...

- Стига се извинява..

- Охх - започнах да обикалям стаята като ненормална ...

- Стига зави ми се свят - понеже бях се качила върху леглото той дойде при мен и започна да ме гъделичка аз паднах и започнах да се хиля той легна до мен и продължи да ме гъделичка  , почнах и аз да го гъделичкам ,след около 3- 4 минути гъделичкане някой отвори вратата а аз бях почти паднала от леглото Куки спря да ме гъделичка и за да видя кой отвори вратата паднах от леглото и си одарих главата в шкафчето заболя ама почнах да се хиля Куки дойде да ме изправи и се оказа че този който отвори вратата е Хоби и двамата се надвесиха над мен а аз нямах сили да се изправя и Куки се наведе и ме вдигна като бебе той ме сложи на леглото и ме попита .

- Добре ли си ?

- Да добре съм - казах през смях ...

- Стресна ме - Хоби

- Сигурна ли си , че си добре? - Куки

- Да добре съм спокойно.- аз
А ти за какво дойде Хоби?

- ми чух някакви красъци и реших да видя какво става...

-аха добре... -аз

-дам... Ъм аз ще слизам при Джени..

-Добре- Куки и Хоби

Аз слезнах долу и гушнах Джени...

КУКИ

-ааа... Какво стана по точно...- Хоби...

-амии... Нищо ... Тя започна да обикаля из стаята и и казах да спре че ми се зави свят и после отидох при нея и започнах да я галкам и ти после дойде ...

-ахаа... А защо почна да обикаля стаята ...

- ми защото ...

-хайде де...

- ми тя ме прегърна ... После ме целуна ... Тръгна да излиза от стаята аз я дръпнах и я целунах и да...

-ууууу.... Май има нещо между вас..

Почесах си главата...
-амии...не знам

-хмм... Вече знам какво ще правим довечера и какво ще направя с вас двамата ....

-чакай ... Какво ще правиш...

-дам ще видиш...

-амаа Хобии...

-чаооо

Той излезна...

-Хобии..

~• Истина , лъжа или предизвикателство •~Where stories live. Discover now