• ЗОХИОГЧИЙН ЭРХ•
Энэ зохиол нь ямар ч түүх болон бодит амьдралаас сэдэвлээгүй. Мөн хэн нэгний санааг хулгайлж хуулбарлаагүй. Бид энэ ертөнцөд ганцхан л амьдрана, тийм болохоор энэ өгүүллэгийн санааг хуулбарлахгүй байхыг хэн бүхнээс хүсэж байна!~.
Хэрэв энэ зохиолыг хэн нэгэн хуулвал би чамайг агнах болно хха!!!
▪Зохиогчийн тэмдэглэл▪
Бүгдээрээ сайн уу!!! Энэ өгүүллийг уншихаар сонгосон та бүхэндээ баярлалаа. Та нар энэ өгүүллэгийг уншихдаа бэлэн үү?!
Ямар ч байсан..
Хэрэв та энэ өгүүллэгийг тэдний түүхүүдтэй холбоотой гэж бодож байвал, энэ нь харин ч цэвэрхэн тохиолдол байх. Гэхдээ энэ өгүүллэгийн санаа нь миний оюун санаа, бодлоос гарсан!
Энэ өгүүлэгт, та нарын унших эсвэл сонсох мөн харахыг хүсэхгүй байгаа зүйлүүд бичигдсэн байгаа (та нар үүнийг аль хэдийн мэдсэн байх), гэхдээ эдгээр нь тэднийг хэн болохыг энэ өгүүллэгийг хэрхэн амьлуулж өөрлөхийг дараа дараагаар нь харж болно. Хэрэв та миний өгүүллэгэнд дургүй бол, дараа нь эелдгээр хандаж сөрөг санал бүү үлдээгээрэй!
Энэ өгүүллэгийн агуулгат:
▪ Хүчирхийллийн тодорхой дүр зураг.
▪ Секс
▪ Үзэн ядалт, өш хонзон
▪ Мөн таныг уйлуулж, инээлгэж, баярлуулж, гомдоох гээд бүгдийг нь харуулсан үзэгдэл гарах болно.Энэ бол өгүүллэг!
[[[Энэ өгүүллэгийн хэсэг нь нилээн их болохоор дундаа завсар авах магадлал өндөр, тэвчээртэй дуустал нь хамт байгаарай уншигчдаа..]]]
За тэгээд та нарт анхааруулсан шүү. Баярлалаа!!!
P.S: Мөн өгүүллэг уншиж байгаа уншигчддаа хандаж хэлэхэд унших тоолондоо сэтгэгдлээ үлдээж байгаарай. Би та нарын сэтгэгдэл, санал хүсэлтийг унших үнэхээр дуртай~ надад ч маш их урам зориг өгч байдаг юм шүү!
!!!COMING SOON!!!
!!!ТУН УДАХГҮЙ!!!
YOU ARE READING
?❌МАНГАС ❌?
FanfictionБи гэр бүлээсээ салсан. Би төрөлхийн алуурчин болсон. Би зовж, буруутаагүй, чи намайг энгийнээр үлдээхийг хүсэж байна уу? Чи намайг өдөөн хатгасан. Чи намайг үүрдийн уй гашуу, мангас бий болгосон. Одоо миний ээлж. ЧИ НАДТАЙ ХАМТ БАЙХ УУ?