İlk bölüm olduğu için ithaf yok ne yazık ki ama bundan böyle ithaflar devam edecek bu arada kapak şu anlık belki ileride değiştire bilirim neyse fazla uzatmadan keyifli okumalar
------------------------------------------------------
Güneşin batmaya yüz tuttuğu bir zaman da; batan güneşi arkalarına almış iki kişi, ağır adımlar ile ilerliyordu.
"SIIIIKIIIILDIIIIIIIIIM! "
İki cübbeliden kırmızı cübbeli kişi ses tellerini yırtarcasına bağırırken siyah cübbeli onun sesi ile birlikte iç çekmekten kendini alamadı.
"Hala yolumuz uzun ve bir gün sadece bir gün rahat bir şekilde dinlenmek istiyorum yani savaşmayacağız, Ban. "
Lio, konuşmasını bitirdikten sonra cübbesinin şapkasını indirirken Ban da onunla birlikte cübbesini indirerek morali bozulduğu için asılmış suratı ile birlikte ilerlemeye devam ettiler.
Birkaç dakika boyunca kimseden ses soluk çıkmazken ileride; lambaların aydınlattığı şehrin binalarının gözükmesi ile birlikte ikili, hızlarını arttırarak şehre doğru koşmaya başladılar.
"Sonunda bir şehir. Eminim kumarhanesi de vardır. Gelsin paracıklar! HAHAHAHAHA"
Ban kendi kendine konuşarak kahkahalar atarken Lio, ona yandan bir bakış atıp ilerlemeye devam etti.
"Durun! "
İkili dakikalarca koştuktan sonra şehrin girişi ile aralarında sadece birkaç metre kala etrafta yankılanan kudretli ses ile ayaklarını sürterek durmaya çalıştılar.
Birkaç metre sürüklendikten sonra durmayı başaran ikili, bakışlarını surların üzerinde ki onlara tuhaf metal ve ahşap karışımı çubuklar uzatmış sekiz muhafıza ve ortalarında ki ellerini arkasında bağlamış olan diğerlerine göre daha rütbeli gözüken muhafıza baktılar.
"Kendinizi tanıtın! "
Muhafızların ortasında ki diğerlerinden daha rütbeli olanın konuşması ile birlikte Lio, onun rütbeli olduğu konusunda karar verdikten sonra kendini toplamak için hafifçe öksürüp muhafıza baktı.
"Benim adım Lio L. Nos ve bu da dostum Ban. "
"Ne için buradasınız? "
"Sadece bir süre konaklamak için. "
"Nereden geldiniz? "
"Uzaklardan, çok uzaklardan. "
"Silahınız var mı? "
"Hayır silah kullanmıyoruz. "
Lio'nun cevabı ile gözlerini kısan muhafız solunda ki muhafızlara başları ile gidin işareti yaptığın da solunda ki iki muhafız hızla geri çekilerek aşağı inmeye başladı.
"Adamlarımız sizi kontrol edecek: Eğer üzerinizden bir silah çıkarsa sizi öldüreceğiz! "
Muhafızın sesi ile birlikte iç çeken Lio, yapacağı bir şey olmadığını bildiği için beklemeye başladı. Birkaç saniye sonra önlerinde ki devasa kapının açılarak iki muhafızın dışarı çıkması ile birlikte Lio ve Ban, bakışlarını o tarafa çevirdi.
Muhafızlardan biri Lio ve Ban'ın onlara bakması ile elinde ki çubuğu onlara doğrulttuğunda diğer muhafız ilerlemeye devam ederek Lio'nun karşısına geldi.
Yüzlerinde ki maskeler sebebi ile nasıl bir görünüşe sahip oldukları anlaşılmasa da vücutlarının görüntüsünden güçlü bir vücuda sahip olmadıkları belli idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOGİO 4
Fantasy"Eskiden sadece gezegenim de bir oraya bir buraya giderdim... şimdi tüm evrende gidip geliyorum... tanrılar ile savaşıyor... dünyaları geziyorum... uzun bir macera yaşadım ki... bence yolun daha başındayım... bu benim hikayem... Dünyalar Fatihi olar...