Am nevoie de un psiholog pentru că sunt prea îndrăgostită!

27 0 0
                                    

Imediat ce am văzut casă rămân uimită de ceea ce văd și în exterior și în interior. Era o casă mare, frumoasă, plină de lux și extravaganță! Pentru a nu știu câta oară în viață Nick a reușit să mă surprindă într-un mod plăcut aducându-mă în casa asta în care ne vom petrece timpul 24 de ore din 24 pe parcurs de o săptămână. Acum chiar mi-aş fi dorit ca lucrurile să stea altfel între noi și să nu fiu nevoită să stau departe de el, să îl resping categoric și să îl apropii cu mâna mea de Irina. Mă doare ceea ce trebuie să fac, dar având în vedere că o fac spre binele meu și al prietenei mele nu îmi pasă cât de mult mă va durea. Oricum am avut destul timp la dispoziție pentru a analiza situația și natura relației pe care aș fi putut să o am cu Nick și rezultatul mi-a ieșit că ar fi putut fi o relație toxică între noi și fiind două firi căpoase, irascibile care nu se pot controla și care tânjesc numai după atracția fizică, aș putea spune că reușeam decât să ne rănim unul pe altul. Măcar știu că dacă va fi împreună cu Irina va putea avea lângă el pe cineva mai calm, liniștit și cuminte care să îl tempereze și să îi arate ce e bine și ce e rău. În schimb dacă ar fi fost încontinuare cu mine, eu nu i-aş fi putut oferi nimic decât suferință și pericol având în vedere că acum trec printr-o situație critică cu iubitul meu pe care încă îl iubesc și am nevoie de multă atenție, în tot acest timp nu aș fi putut face nimic decât să mă folosesc de dragostea lui și să îmi bat joc de el. Deci e mai bine să îl fac să înțeleagă că el e mai fericit cu Irina. Dar dacă eu consider că îi făceam rău și că e mai bine să stăm departe unul de altul și să o luăm pe drumuri separate, de ce mă doare atât de mult faptul că vreau să îl scot pentru totdeauna din viața mea și că nu îi mai pot oferi iubirea de care are nevoie de la mine? Oare chiar m-am îndrăgostit atât de tare de el încât a ajuns să fie mai mult decât un drog pentru mine? A ajuns să fie o parte din mine de care am nevoie să o simt aproape zi și noapte pentru a supraviețui! Cred că îmi e greu să îl scot din viața mea și din inima mea pentru că a ajuns să însemne prea mult pentru mine, să îmi acapareze viața întru totul și să cred că e acea celulă importantă din mine de care am nevoie pentru a mă menține în viață. Dar nu! Trezește-te, Bianca! Gândești numai prosti! Ca să le fie tuturor bine mai ales ție trebuie să stai departe de "drăcușorul" de Nick care te poate ispiti în orice moment din zi și din noapte și prin asta să o faci să sufere pe cea mai bună și inocentă prietenă a ta! Gata! Inspir adânc și încerc să scap de gândurile mele prin a studia casa, în special camera mea! Întreaga casă arata atât de superb încât te simțeai ca într-un palat, în special camera mea, pentru că de restul nu mi-a păsat prea tare să le văd dar sunt convinsă că și restul camerelor sunt superbe.

 Dar nu! Trezește-te, Bianca! Gândești numai prosti! Ca să le fie tuturor  bine mai ales ție trebuie să stai departe de "drăcușorul" de Nick care te poate ispiti în orice moment din zi și din noapte și prin asta să o faci să sufere pe cea mai bună...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dragoste InfinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum