Louis' Pov
De volgende ochtend wordt ik wakker. Wat is er gebeurt? Harry ligt naast me te slapen.
Dan herinner ik het me weer. We zijn na schooltijd in slaap gevallen, maar Harry moest toch werken? Shit!
Ik kijk op de klok, het is pas 7 uur gelukkig, dan kunnen we nog optijd op school zijn.
Ik schud Harry zachtjes wakker "Babe, wordt wakker, het is school tijd" Zeg ik "Anders komen we te laat"
Hij kreunt zachtjes en opent dan zijn ogen. Hij gaat rechtop zitten. "Goodmorning" Grijns ik en stap uit bed.
"Ben je nog naar je werk geweest? Want , we vielen gister in slaap" Zeg ik en ik mompel het laatste deel. Hij knikt "Ja, maar ik was wel 1 uur te laat, ik moet vandaag dus ook werken" Zegt hij, ik knik alleen maar.
-
Harry's Pov
"Ik ga ontbijt maken" Zeg ik tegen hem terwijl ik naar de deur loop. 'Oke, ik ben dan alvast omkleden"
Ik loop naar beneden, naar de keuken, waar ik een ontbijtje maak.
Als ik klaar ben, is Louis Louis er nog niet "Lou! Ontbijt is klaar!" Roep ik niet veel later krijg ik antwoord "Kom eraan! Wacht heel evetjes"
Ik ga alvast zitten en niet veel later komt Louis eraan. Hij komt bij me zitten "Smakelijk" Zegt hij.
"Smakelijk" Antwoord ik en we beginnen te eten.
Als we kalar zijn met eten, loop ik naar boven om me om te kleden. Ik kleed me om, en poets me tanden.
Ik loop weer naar bendeden, waar Louis al o me staat te wachten. We trekken onze schoenen en jas aan en lopen naar de auto.
-
De dag ging snel, ik ben Niall nog steeds aan het negeren, ook na zijn pogingen om zijn exuus aan te bieden.
Nu zitten Harry en ik aan de keuekn tafel te eten. We eten vroeg aangezien ik vndaag weer moet werken, omdat ik gister te laat was.
Als ik klaar ben met eten, loop ik naar boven.
Ik kleed me om.
-
Louis' pov
Harry is naar boven, om zich klaar te maken voor zijn werk. Ik baal er echt van dat hij moet werken, ik zou liever willen dat we de hele avond op de bank zitten te knuffelen.
Ik kijk op de klok, Harry moet zo vetrekken, wil hij niet te laat komen.
Ik ruim ruim de keuken op en even later komt Harry binnen.
"Ik ga" Zegt hij. Ik loop naar hem toe, sla mijn armen om hem heen, en druk een kusje op zijn lippen. Hij slaat zijn armen ook om me heen. "Tot vanavond" Zeg ik.
Hij trek zijn schoenen en jas aan, en vetrekt.
Om eerlijk te zijn vind het redelijk eng om alleen te zijn in dit appartement, puur door die teksten.
Ik besluit om nar boven te gaan. om daar mijn huiswerk te maken.
Als ik boven ben, wordt alles zwart.
-
Harry' Pov
Op het werk is het saai, maar gelukkig is het 9 uur, en mag ik weer weg.
Ik loop de supermarkt uit, naar mijn appartement. De weg naar huis is niet lang, gelukkig maar want het is erg koud buiten.
Als ik eindelijk ben ik binnen, doe ik mijn schoenen en jas uit "Lou! Ben thuis!" Roep ik, ik krijg geen antwoord.
Ik frons, en loop naar boven, naar onze kamer, waar ik Louis slapend op de grond zie liggen.
Zachtjes grinnik ik, en til ik hem op, ik leg hem bed.
Ik doe mijn pyjama ook aan, en ik ga naast hem liggen, ik sluit mijn ogen, en val ook in slaap.
-
SORRY, dat ik een tijdje niet het geupdate! :( Forgive me ?
Vote/Comment/Follow ?
[Goal 3 votes/ 2 comments]
JE LEEST
The demon in side him -L.S (ON HOLD)
Fanfiction(Dutch)Louis en Harry hebben nu al 2 jaar een relatie. Ook wonen ze al een half jaar samen. Alles blijkt oké te zijn, tot dat er rare dingen gebeuren in hun appartment, Harry en Louis vinden steeds de woorden "Help me" of "Please" in hun huis. Op de...