După jumătate de oră de mers l-am pus să oprească mașina. M-a ascultat acordându-mi întreaga lui atenție, ceea ce m-a făcut din nou să mă roșesc.

-Diaval, tu ai... vreau să te întreb dacă ai... vreodată... o fată. Am spus completând fraza în mintea mea.

-Nu înțeleg.

-... Sărut... am spus printre bâlbâieli.

-Dacă am sărutat vreodată o fată? A întrebat privindu-mă cu ochii aceea blânzi. L-am aprobat. Da, am sărutat fete.

-Mai multe? Și ele știau că ești...?

-În lumea din exterior, acolo sunt băiat.

-Acum ești fată.

-Vrei să mă schimb? L-am aprobat rușinoasă.

A început să se demachieze în oglinda retrovizorie. Având grijă să nu scape vreo urmă de machiaj. Când a terminat, peruca aceea dădea destul de comic pe capul său. I-am dat-o jos împleticindu-mi mâna în părul său scurt. Era atât de mătăsos și moale. L-am observat cum mă analiza cu buzele întredeschise respirând greoi.

-Ești îmbrăcat ca o fată, i-am spus coborându-mi mâna pe obrazul său ce îmi gâdila buricele degetelor.

Mi-a sărutat palma ieșind din mașină și dezbrăcându-se de hainele de fată. L-am urmărit cu privirea până m-a surprins holbându-mă la el. M-am întors rapid. Când s-a întors mirosea atât de frumos, un miros de care aș putea să mă îndrăgostesc cu ușurare. S-a așezat pe scaunul șoferului și a așteptat următoarea mea mișcare.

-Sărută-mă, am rostit involuntar. Când m-a auzit ochii lui s-au mărit brusc căzând pe buzele mele. Roșeața nu a întârziat să apară nici ea.

-Chris... a șoptit.

-Vreau să știu cum e să fii sărutată de un băiat.

-Dacă îl vei vrea și pe următorul?

-Nu întârzia nici tu s-o faci. Am spus, la început nu și-a dat seama de ce ziceam, dar apoi a remarcat roșeața din obrajii mei.

-Ador să te văd roșind din cauza mea, a spus rânjind satisfăcut. S-a apropiat de mine punându-și mâna pe obrazul meu. Ador și parfumul tău, a spus peste buzele mele. La început doar le-a testat, dar a continuat vârându-și limba printre buzele mele. Avea gust mentolat, am venit în întâmpinarea lui, când limbile noastre s-au întâlnit, m-a tras mai aproape de el cercetându-mi gura. Era atât de minunat cum mă făcea să mă simt că uitam să mai respir. Când s-a desprins și-a lipit fruntea de a mea lăsându-și ochii închiși. Îți ador și buzele. A rostit zâmbind.

-Ce se întâmplă dacă tu îți vei mai dori un sărut?

-Lasă-mă s-o mai fac o dată, și încă o dată, până mă satur. M-am roșit la auzul cuvintelor lui.

-Diaval... muntele...

Am spus încercând să-l fac să pornim. A deschis ochii și s-a uitat fix într-ai mei. M-a sărutat pe frunte si a început să conducă până am ajuns la poalele muntelui. Nu erau mulți copaci, dar suficienți câți să mă facă să mă simt ca într-un basm. După o oră jumătate am ajuns la o înălțime destul de mare. Puteam vedea Grimsland-ul cu ușurință. Când a parcat mașina a ieșit și a luat ceva din spate, eu rămăsesem uitându-mă la oraș. A venit la mine și mi-a deschis portiera. Aerul de afară era rece, dar m-a acoperit imediat ce am coborât. Eu încă priveam orașul, când el m-a luat de mână și mi-a acoperit ochii, m-a condus pănă într-un loc. Când mi-a dat mâna de la ochi, o mulțime de luminițe, lacuri, clădiri, verdeață se întindea de partea cealaltă până în depărtare. Am zâmbit larg.

-Îți place? A întrebat luându-mă în brațe pe la spate.

-La nebunie, i-am spus sprijinându-mi capul de al său. E minunat.

-O fată minunată trebuie să stea într-un loc minunat.

-Grimsland e minunat.

-Nu, Grimsland e frumos, dar lumea, draga mea, lumea e minunată. Mi-a șoptit sărutându-mă tandru pe obraz. M-am desprins imediat din brațele lui și m-am întors spre el nervoasă.

-Câte fete ai mai adus aici?

-Poftim?

-Asta e jocul tău să-ți bați joc de mine și să mă rănești?

-Chris...

-Nu, Diaval...

-Ești singura fată pe care aș aduce-o aici, Chris. Doar tu știi cum arată cele două lumi. N-aș aduce o fată din exterior aici să ne vadă lumea. Și nicio fată din interior n-ar veni până aici, plus... tu ești singura care știe de mine.

-Scuze, doar că...

-Te înțeleg. Nu ai încredere în mine. Nici nu trebuie. Ai încredere în ce îți spune inima.

I-am crezut cuvintele. Am crezut în fiecare cuvânt spus de el în acea frază. Am crezut în el și am crezut și în mine. Mi-am adunat tot curajul pe care îl aveam și l-am sărutat. La început a fost surprins, dar m-a tras în brațele lui întâmpinându-mă în cel mai frumos mod. Când m-am desprins din sărut, mi-a mângâiat pe obraz și m-a privit cum doar mama obișnuiește să mă privească.

-Îți promit că voi avea grijă și de tine!

-Promite-mi că nu mă vei răni, astfel vei avea grijă de mine.

-Doar dacă nu te vei îndrăgosti, altfel, nu pot să-ți promit. M-am desprins din brațele lui dându-mă în spate. Chris, spune prinzându-mă de mâini, dar încerc să mi le trag. Ascultă-mă, doar.

-Nu, Diaval, am făcut o greșeală, nu trebuia să-ți zic să mă aduci.

-Chris, eu...

-Nu trebuia să-ți cer să mă săruți. Și în niciun caz nu trebuia...

-Chris, oprește-te!

-Să te sărut. Vreau să mă duci acasă și să mă lași în pace.

-Chris, suspină el. M-am întors cu spatele la el pentru a nu-i privi durerea de pe chip. Vrei să te duc acasă? Nu i-am răspuns, mi-am luat pătura de pe umeri și am pus-o pe jos, așezându-mă pe ea. I-am auzit pașii până în dreptul meu, i-am făcut loc pe pătură. S-a așezat lângă mine și am privit împreună orașul. Poți vedea lumea exterioară și tu te uiți tot la Grimsland. Ce vezi așa interesant la locul ăsta?

-El nu mă face să sufăr, ceilalți din afară deja încep.

-Dacă te referi la mine, să știi că și eu fac parte din Grimsland. Spune așezându-și capul pe picioarele mele și privindu-mă.

-Tu faci parte din ambele lumi.

-Ți le voi arăta și ție, lasă-mă doar.

-Deja mă rănești.

-Nu e nimic mai frumos decât o relație imperfectă. Perfecțiunea e plictisitoare. Spune dându-mi o șuviță de după ureche. Am simțit cum obrajii îmi ard.

-Noi avem o...

-Doar dacă vrei... spune ridicându-se și sărutându-mă. Să fii... continuă. Cu o fată și un băiat.

-Nu am fost niciodată... cu două persoane. Spun printre sărutări.

-Nu ai fost niciodată cu un băiat. Spune continuând să mă sărute pe gât.

-Nu... spun respirând sacadat. Mă trage peste el și mă sărută tandru, mai întâi pe frunte, apoi pe fiecare ochișor, năsucul, obrajii și buzele. M-a mângâiat pe obraz, apoi pe gât și pe spate. Mi-am așezat capul pe pieptul său și am privit în jurul nostru.

Singur printre atâteaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum