Orjinal Fx15 nasil anlasilir?

3.1K 0 0
                                    

Sahte ve [http://www.fx15satis.org/sahte-ve-orjinal-fx15-nasil-anlasilir.html orjinal fx15] arasinda ki farklar nelerdir? Orjinal fx15 zayiflama hapini sahtesinden nasil ayirt edersiniz? Bu sorularin yanitlarini size detayli olarak su sekilde aciklayabilirim; Sahte urunler bej renktedir, kirmizi renkteki urunler sahtedir. Orjinal kapsul rengi kesinlikle visne curugu yani bordo renkte olmalidir. Orjinal urunun jelatini kesinlikle kaliteli olmaktadir. Sahte urunlerin jelatini kendi kendine parcalanmaktadir. Orjinal urunun kutusu uzerinde pro life yazmalidir. Sahte urunlerin kutusu hem bordo renkte degildir hemde yesil olarak pro life yazmamaktadir. Buna dikkat edilmelidir. Orjinal urunun tanimi web sitemizde yer almaktadir.

fx15-muhafazaSol resimde goruldugu uzere fx15 [http://www.fx15satis.net/ zayiflama hapi] jelatini ve kapsulu bu renkte olmalidir. Sahte urunler kesinlikle bu sekile olmamaktadir. Birde urunun orjinalligini icerisinde ki tozun aciligindan ve dilde yaratacak uyusukluktan olcebilirsiniz. Sahte urunler genel olarak leblebi tozu olmaktadir, herhangi bir dilde uyusukluk ve o acilik yani ilac tadini alamazsiniz. Sagliginiz acisindan kesinlikle orjinal fx15 zayiflama kapsullerini tercih etmelisiniz. Mumkun oldukca sahte urunlerden uzak durmalisiniz. Urunun aslinda uretim merkezi Amerikadir, bu urun yurt disi amerikada uretilmekte olup, cinde ve uzak dogu ulkelerinde uretilen urunlerden tamamen farklilik göstermektedir. icerigi tamamen farklidir, icerisinde sibutramin orani az olurken genel olarak bitki ekstresi katilmis olup Amerikada ve Almanyada eczaneler dahil parakende dahil satisi surdurulmektedir. Ulkemizde ne yazik ki tarim bakanligindan onayini yitirmistir. Ama bu urunun orjinalini kullanan kullanicilar icin bu farketmemektedir. Zaten urunun verdigi olumlu etkilerden dolayi fazla yaglarindan ve kilolarindan hizli bir sekilde kilolarindan kurtulmaktadirlar. En iyi zayiflama hapi kesinlike fx15 kapsulleridir.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 18, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Orjinal Fx15 nasil anlasilir?Where stories live. Discover now