Yerde bulduğum şey bir uyuşturucu paketiydi.Ne yani emre şimdi uyuşturucu mu kullanıyordu.Emre bu lanet şeyi kullanmayı nerden öğrenmişti acaba.
Emre te nasıl davranmalıydım, napcamı bilmiyordum.Ya herşeyi zamana bırakmalı yada gidip bu işe el atmalıydım.Elimdeki paketi hemen yere attım.Yarın 19 Mayıs olduğu için okul tatildir , bu işe yarın hallederim diye düşündüm.Kulaklığımı taktım ve emrenin yanina uzandım.Bir türlü uyuyamıyordum.Olanları düşündükçe Emre ...Ben bu düşünceler içindeyken kendimi uykunun kollarına bıraktm.Uyandığımda emre çoktan kalkmıştı.Yerdeki paketse ortada yoktu.Bende yeni aldığım kıyafetlerımden pembe sıfır kollu gömleğini giydim altımada mavi dar paça kotumu giydim.Sacların uzun ve siyahtı.Tam başımın üstünde bir de topuz yapmıştım.Harbi güzel olmuştum ha.O sırada emre lavabodan cikmiş yanıma gelmişti.Ooo bu ne güzellik prenses dedi.Ee kiminle birlikte aldık bu kıyafetleri diyip ona en iyi Gülümsemelerimden birini attım ama o anda aklıma uyuşturucu paketi gelmişti.Emre seninle bişey konuşmak istiyorum,dedim.O da evet seni dinliyorum eylül dedi.Şey ben.. diyerek başladım konuşmaya.Şey ben dün ,dun yerde bi paket buldum dedim.Yüzü şekilden şekile girmişti.Ve gözlerinde sinir mahcubiyet ve utangaçlık okunuyordu.Allahım onu bu bataklıktan kurtarmalıydım.Galiba uyuşturucu paketiydi.Bu paket sende ne geziyordu, diye sordum.O da bak eylül sen benim için çok değerlisin ama seni bu işe bulaştırmak istemiyorum,dedi.Ben; bak emre sende benim için çok değerlisin.Babamdan dolayı bütün erkeklerden nefret ediyorum.Ama sen farklısin, benim için çok önemlisini.Ya bu bataklıktan birlikte çikariz yada ben de bu bataklıkta..dedim ve gözümden bir damla yaş döküldüğünü farkettim.Emre nin gözlerinin içindeki korku ve endişe iki katına çıkmıştı.Böyle olunca herşeyi bana anlatmaya başladı.
-Bak eylül ben bu bataklığa dün sana elini uzatan o piç can ın sayesinde düştüm.okula geldiğim ilk günlerde bana çok yakın davrandı.Zaten aynı sınıftayız onbir e sınıfı.Bende kendimi boşlukta
hissediyodum.O da sana iyi hissettircek dedi ve ağzıma o iğrenç şeyi tıktı...Ben dun o yüzden bu kadar sinirlendim.
Ben onu teselli ediyordum.tmm canım üzülme artık ben varım,bu illetten birlikte kurtulacağız dedim ve sıkıca sarıldım.Ben emreye her zaman diğerlerinden farklı davranmışımdır.O benim ıçin tek masum olan erkekti.Emre hadi yurda gidelim dediğimde saat üç olmuştu.Yurda geldiğimde kıyafetlerimi dolabıma yerleştirdim.O sırada ekin yanıma gelmiş meraklı gözlerle beni inceliyordu.
Bişey yok ekin diyip emreyi aradım.Emre dünkü mesela hakkında konuşabilirmiyiz dedim ve okulun arkasında bir kamelyaya oturduk.Bak emre eğer uyuşturucuyu bırakcaksan bazı kurallarım var.öncelikle canla konuşmayacaksın ve elinde bulunan uyuşturucuları imha etceksin.Ve şimdi bana o illeti ağzına almıcam diye söz ver dediğimde oda kafasını salladı.Tekrar yurda girdim ve aksam yemeği zamanıydı.Ekinle aşşagı indik.Yemekte ekine bir telefon geldi.Ekin de önümden kalkti.Kız yurduna çıktı. Allahım ya karşı masada Can vardı.Yemeği res,men karşı karşıya yiyoduk.Onunda önüu boştu.Pis pis sırıtıp duruyordu.O sirada emreyi gördüm ve elindeki yemekle karşıma oturdu.Bende gülümsedim ve ohh emre beni büyük bi dertten kurtardın dedim.Emre ;
sana birşey soylicem,dedi ve bombayı patlattı...
Gencleeer.Bugün yine kıpır kıpırım ve yeni bölümle karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz.Sizce bölümler ilginç mi yorumlarınızı bekliyorum. öpüldünüz ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLÜL RÜZGARI
RomanceYurtçu bir kızın etrafında gelişen olaylar ve masallardaki kadar güzel bir aşk..