0.2

13.6K 155 266
                                    


"Kesinlikle, kazanacağım!" Lucky konsolun kumandasının tuşlarına hızlıca basarak konuştuğun da sadece kafamı salladım. Oturduğum yumuşak pufun üzerin de bacağıma daireler çizdim.

Neden babası hala aklımdaydı?

Aşağı inip onu görmek istiyordum, kusursuz yüzünü biraz daha incelemek istiyordum. Belki de tok ve hoş aksanını biraz daha duymak istiyordum. Dövmelerini aklıma kazımak da istiyor olabilirdim.

Derin bir nefes alarak saçlarım arasından ellerimi geçirdim. Flört etdiğim çocuğun babasını neden bu kadar çok merak ediyordum ki?

"Bir sorun mu var, Kylie?" Lucky oyunu kapatarak bana doğru döndüğün de bakışlarımı okyanus mavisi gözlerine çevirdim.

Üvey babası ile bir birlerine çok zıttılar görünüş açısından. Zayn esmer ve gözleri parlak bir ton da elaydı ve sert yüz hatlarına sahipti, ama Lucky sarışın ve gözleri maviydi. Şu an hakkın da düşünmem gerek kişi Lucky olmalıyken, ben babası hakkın da düşünüyordum.

"Sanırım bu oyun fazla sıkıcı." Dudak büzerek konuştuğum da "Haklısın, buraya konsol oyunu oynamak için seni getirmedim, özür dilerim." Konsolu kapatarak konuştu.

Tebessüm ederek ona baktım, yanıma oturup omzuma küçük bir öpücük kondurdu ve kafasını omzuma yasladı.

Zayn hakkın da sanki daha çok şey öğrenmek istiyordum. Mesela yaşını, işini, zevklerini, hayatın da birisi var mı gibi şeyleri.

"Lucky?" Mırıldandığım da dudakları arasından garip bir ses çıktı. "Annen kaç yaşındaydı?"

Sanırım buradan kendimi ifşa etmeden başalaya bilirdim. Artık neyimi ifşa edeceksem?!

"Otuz beş." Ellerimi ellerini arasına alarak konuştuğun da dudağımı ısırdım. O zaman annesi Lucky'i on altı yaşındayken doğmuştu. 

Bir ortak yanımızı daha bulmuştum çünki annem de beni on altı yaşındayken doğmuştu. Lucky ile benzerliğimize göz devirdim.

"Peki baban, yani o kaç yaşın da?" Dudakları ısırıp tedirgince sordum. 

Parmaklarım arasından parmaklarını geçirdi. Sadece yaş soruyordum, bu kadar tedirgin olmamalıydım!

"Yirmi yedi." Söylediği ile dudaklaımı bir birine bastırdım. Tam on yaş fark vardı aramız da. Koskoca on sene! Kulağa fazla büyük geliyordu, fazlası ile!

Ama o yine de fazla yakışıklıydı ve yaşının getirdiği bir karizma vardı yüzün de. Haraketlerin de sanki sakinlik vardı, heyecanlı birisi değildi. O çok olgundu!

"Annem ile araların da ki yaş farkı hiç bir zaman sorun olmadı. Annem ona aşık olsa da Zayn, annemi sadece sevdi. Ama onunla yaşadığım beş yıl da bana hep baba şefkatini gösterdi. Evet, aramız da sadece sekiz yaş fark var ama bu bize hiç bir zaman engel olmadı! Ona baba demek bana gurur veriyor!"

Lucky bakışlarını yere sabitleyip gülümseyerek konuştuğun da onu dikkatlice dinledim. Araların da ki ilişki beynim de harika bir şekil de canlanmıştı.

Sanırım Zayn, şefkatli bir baba ve iyi bir arkadaştı.

"Benim hakkım da fazla meraklısın." Dudaklarını yanağıma bastırıp konuştuğun da  sadece tebessüm ettim.

Sana değil, babanı tanımaya meraklıyım!

Ama bunu tabii ki de ona söyleyecek kadar aptal değildim! Öncelikle kendim bile babasına karşı neden bu kadar ilgili olduğumu bilmiyordum. Sanırım on yedi yaşın da bir kız olarak onun nefes kesici görüntüsünden etkilenmiştim.

Colors | malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin