55 DALIS

1K 33 11
                                    

-          Emile, čia tikrai tu! Dieve, kad tu žinotum kaip aš tavęs pasiilgau.- pasakė Harry ir jau norėjo mane pabučiuoti, tačiau aš greit atsitraukiau, net nespėjus jo lūpom prisiliesti prie manjųjų.

-          Tu rimtai!?- piktai paklausiau.- nejau manai, kad tai, ką kalbėjau telefonu buvo suvaidinta ir visa tai nieko nereiškia?- pradėjau rėkti ant jo ir taip prikausčiau aplinkinių dėmesį.

-          Aš…aš nežinau. – Harry pasimetė ir tai matėsi.- Gal galime pasikalbėti. Daugiau nieko nenoriu, tik pasikalbėti su tavimi. Aš prašau.- pradėjo prašyti Harry ir tai atrodė iš tiesų keista ir tuo pačiu juokinga, tačiau aš nenoriu su juo kalbėtis. Visiškai.

-          Nemanau, kad tai gera mintis ir aš turiu eiti.- bandžiau pasprukti nuo jo, nuo mano praeities, nuo visko, kas buvo ankščiau.

-          Tik leisk man viską paaiškinti ir vėliau pati galėsi nuspręsti ką toliau daryti. –pasakė Harry.

-          Gerai. Aiškink.- pasakiau.

-          Gal galime išeiti į lauką ar kažkur nuošaliau?- paklausė Harry.

-          Tai einam, nes aš neturiu daug laiko ir man reikia susirasti Ian.- pasakiau jam ir jis tarsi sustingo.- kas?- paklausiau.

-          Kas tas Ian?

-          Draugas, o kas?- piktai atsakiau.

-          Draugas? Tu atvažiavai su kažkuo čia ir man nieko apie tai nesakei?- Harry pakėlė balso toną.

-          Atsiprašau!? Aš tau turėjau kažką sakyti, kai tu, vos gavęs laisvą minutę bėgi pas kitas? Aš tau turėjau sakyti su kuo atvažiavau? Harry, kas tau pasidarė?- rėkiau taip pat ant jo.

-          Nieko, tiesiog noriu tave apsaugoti. –pasakė Harry ir mes jau buvome lauke. O čia, buvo labai tylu. Na, nesistiebiu, neužilgo vidurnaktis.

-          Apsaugoti?? Nuo ko?- paklausiau.

-          Aš nežinau, galbūt nuo blogų vaikinų?

-          Tai kaip suprantu, tu save laikai pačiu geriausiu ir man tinkamiausiu?- nusijuokiau.

-          O tu manai kitaip?- paklausė Harry.

-          Harry, nejuokink. Viskas baigta. Tarp mūsų viskas baigta. – pasakiau ir mano skruostais ėmė riedėti sūrios nevilties ašaros. Harry tai pamatęs, perbraukė pirštu per mano skruostą ir nuvalė ašaras.

-          Juk tu nenori, kad viskas baigtųsi?- paklausė Harry.

-          Aš noriu.

-          Juk aš myliu tave ir tu tai žinai. – pasakė Harry ir už mūsų pasigirdo Zayn ir Louis juokas. Jie ėjo link mūsų.

-          Emilee!- abu šūktelėjo ir apkabino mane.

-          Sveiki, na, aš turiu jau eiti.- pasakiau ir susiradusi taxi išvažiavau į savo viešbutį.

Harry P.O.V

-          Susitaikėt?- paklausė Louis, kai jau ėjome į areną ir joje laukė pasirodymas.

-          Ne, viskas dar labiau pablogėjo ir manau, kad tai pabaiga.- pasakiau jiems ir jie nuliūdo.

-          Bet kodėl Emilė verkė?- paklausė Zayn ir staiga prie mūsų pribėgo Niall.

-          Emilė?? Kur?? Ar aš teisingai išgirdau?- pradėjo klausinėti Niall.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Where stories live. Discover now