sonsöz

962 86 94
                                    

   Sevgili Jeon Jeongguk, Jungkook, Jungkookie, Kook, Kookie, JK, Golden Maknae

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgili Jeon Jeongguk, Jungkook, Jungkookie, Kook, Kookie, JK, Golden Maknae.

Girişi nasıl yapsam bilmiyorum. Sana hangisiyle seslenmeliyim?
Hangisi yeterli olur ki senin için?
Seni hangi sıfata, hangi tatlıya, hangi değerli madene sığdırabilirim ki Jungkook?

Bu yüzden sana, seni tanımama yardımcı olan o isimle sesleneceğim. Jungkook.
Jungkook olmasa, Jikook olmazdı.

Henüz 15'tin. Kardeşimle yaşıttın Jungkook ve ben...

Ben...

Ellerim titriyor. Ne yazacağımı hiç bilmiyorum. Öyle uzun zaman geçti ki.

Kardeşimle hiçbir zaman tamamen abi-kardeş olamamamızın bende bıraktığı o etkiden dolayı, seni görünce kendime iyi bir abi olduğumu kanıtlama çabalarına girmiştim Jungkook.
Seni her şeyden korumak, sana iyi bir abi olduğumu söylettirmek, en çok da beni sevdiğini duymak istiyordum.

Bu durum gittikçe büyüdü. Benim için bir kardeşten fazlası olmuştun. Sen benim ailemdin Jungkook.

Umursamaz ve hırslı tavırların beni öyle deli ediyordu ki, beni her görmeyişinde, her ilgilenmeyişinde kendimi derin sulara atasım geliyordu.

Jungkook, ne olurdu bir kere sen de beni güldürseydin?

Üzülmüyorum. Ben seni karşılıksız; koşulsuz, şartsız sevdim.

Üzüldüğüm tek nokta, yıllarca seni bu sevgiden mahrum bırakmam. Sen sevilmeyi çok hak eden birisin Jungkook, ve ben senden bu hakkı çaldığım için kendimi asla ama asla affetmeyeceğim.

Jungkook, sen henüz 17 yaşındayken gece yurtta yanıma gelip "Hyung, uyuyamıyorum" dediğin zaman sana söylediğim o şarkıyı biliyorum hatırlamıyorsun, ama ben o geceyi yüreğimin en köşesine gizledim. Çünkü ben o şarkıyı söylerken, sana aşık olduğumu ilk kez anlamıştım.
Sen yanımda sızıp kalırken, ben şarkıyı mırıldanmaya devam etmiştim. "Sana sahip olduğum her şeyi vereceğim" dedim nakaratın başında.

Ben bir yalancıyım Jungkook. Ben, kendimde hiçbir şey bırakmayacak kadar benliğimi sömürdüm, ama sana bunlardan hiçbirini veremedim. Ne sevgimi, ne kardeşliğimi, ne dostluğumu.

"Sana bildiğim her şeyi öğreteceğim."
Şarkıyı dinlememeliydin Jungkook. Uyanıp, yanımdan kalkıp gitmeliydin. Çünkü yalan söyledim. Sana her şeyi öğretmedim. Sana, sana olan sevgimi öğretemedim.

from PJM || jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin