(Derin)
Bugün okulun sonuncu günüydü. Lise bitecekti. Hemen üzerime siyah bi pantolon üzerimede beyaz bir tişört giydim çıktım.
Annemin yanına gittim . Kahvaltı yapmak için beni bekliyordu. Yanına oturdum. Yemek yemeye başladım. Annem konuşmaya başladı.
– Derin seninle bişey konuşmamız gerekiyor.– Annecim çok geç kaldım gitmem lazım yoksa Ban karne yerine boş kağıt verecekler.
– Peki gelince konuşalım. İstersen ben bırakayım. Ya da tayfun abi bıraksın seni .
– Doruk alacak beni.
– Peki öyle olsun...
– Hoşçakal.dedim ve depar atarak kapının önündeki siyah araca bindim.
– Çok beklettim farkındayım . Ama tam 13 dakika oldu uyanalı.
– önemli değil. Hadi gidelim.
Doruk yol boyunca konuşmadı benle. En sonunda sordum.
– Doruk benimle neden hiç konuşmuyorsun.biseye bi üzüldün sen?
– Yok bişey sevgilim. Babama gitti aklım. 18ime girmeme az kaldığı
İçin bana zorlama yapıyor şirketin başına geç diye.– Boşver aşkım . Neyse geldik zaten .
Arabadan indim koşa koşa Elif'e sarıldım. O da bana
– kaç gündür okulda yoktunuz simdimi aklınıza geldi.
– sorma ya sonra anlatırım.
(Yazar)
Derin ve Doruk çıkışta beraber arabaya biner eve giderler.
(Derin)
–Ben geldim anne.
– Hoşgeldin kızım.
– Söylemek ister misin artık?
– Tamam. Kızım biz uzun zamandır düşünüyoruz . Haluk beyle evlenme kararı aldık.
– Ne? Bu yaştan sonra benim bide cici babam mi olacak? Hiç yetmiyordu dertler sonra bide başıma bu geldi.
– Kızım lütfen kararıma saygı duy!
– Duymuyorum.
– Akşam yemeğine oğluyla beraber gelecek bu huzursuzluk çıkarma .
– ay bide cici kardeş çok güzel ya!
Yukarı çıktım. Bari güzel giyineyim tarzımı konusturayım. Kısa yeşil deri bir elbise altına siyah topuklu ayakkabı giydim. Kapı çaldı Hacer abla kapıyı açtı.
Kapı açıldığında inanamadım Bu Doruktu!Doruk bana ben doruğa bakıyordum.
– Doruk!
– Derin!
– Senin burda ne işin var. Hayır ya bu rüya dimi . Yok yok kamera şakası bu gerçek olamaz. Doruk annemle babam evlenirse hayatımız mahvolur. Bişey yapıp etmemiz lazım.
Onları ayırmamız lazım.– bu gece olaysız geçsin sonra bakarız ayırma yollarına.
O gece sorunsuz bir şekilde geçti.
*Sabah*
Güneşin ışıkları beni güzel bir şekilde uyandırdı. Hemen telefonumdan «Aşkım♥» kişisini aradım.
– Alo Doruk plan için konuşmamız lazım.
– Tamam ben geliyorum size.
– tamam.
Doruk eve gelir...
– onları ayırmamız gerekiyor bu şekilde.
– Buldum. Şimdi ben babama dicemki Aynur abla çok kötü birisi.
Bütün pislikleri yapıyor. Sende aynısını diceksin.– Afferin sana alkış . Sen çok gerizekalısın! Off ne yapıcaz yaa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Bilir?
Storie d'amoreBU KİTAP WATTPAD'E YAYIMLADIĞIMIZ İLK KİTAPTIR VE BÜTÜN CRİNGELİKLERİ BARINDIRMAKTADIR TŞK Günlerden pazartesiydi ve yine o lanet olası alarm çaldı. Bir gün elimde kalacak şu alet. Okula gidip o züppeleri görme zamanı geldi ve bu durumdan hiç hoşla...