2.Bölüm:Kalanı detay

1.3K 93 30
                                    

Bu bölüm bir önce ki bölüme ilk yorum yapan dark_bluuee ve ilk oy veren Sevcanfb04 e ithaf edilmiştir umarım beğenirsiniz keyifli okumalar

------------------------------------------------------

'BANG BANG BANG BANG BANG'

[YN: Yazarken 'İçerde' nin müziği aklıma geldi :D]

[DN: İçerdema'nın müziği mi? 😂😂]

"ATEŞİ KES!"

Yetkili muhafızın emri ile birlikte diğer muhafızlar ateşi kestikleri vakit; ortalık toz bulutuna gömülmüştü.

Toz bulutuna dikkatli bir şekilde bakan muhafız herhangi bir yaşam belirtisi arasada toz bulutu sebebiyeti ile hiç bir şey gözükmüyordu.

Birkaç saniye sonra toz bulutu dağılmaya başladığın da muhafız Lio ve Ban'ın kanla kaplı olacağını tahmin ettiği cesetlerini görmek için yüzünde büyük bir heves ile beklemeye başladı.

Toz bulutu tamamen kaybolduğun da muhafızın heyecan dolu yüzünün yerini çatık kaşlar almıştı.

"NEREDELER? "

Muhafızın öfke dolu sesi ile birlikte tüm muhafızlar endişe ile etrafa bakınmaya başladı.

"LİO L. NOS VE BAN'I ÖLÜ YADA DİRİ BULUN! "

[DN: Haydaa! Bu çıktı şimdide😒].

Yetkili muhafızın verdiği emir ile birlikte diğer muhafızlar, onun öfkesi ile yerlerinde sıçradıktan sonra hemen surlardan inerek şehrin kapısını açıp etrafa bakınmaya başladılar.

Birkaç dakika önce Ban tarafından saniyeler içerisinde öldürülen muhafızların kanları ve sıktıkları yerde ki onlarca kurşun deliğinden başka hiçbir iz yoktu.

Muhafızlar hiçbir şey bulamamaları yüzünden etrafa bakınmaya devam ederek yavaşça şehre geri girdiklerinde onlar ile beraber iki gölge de kapıdan içeriye süründü.

[DN: Hihihihihi,😏😂]

"Efendim ikisinden de iz yok. "

Yetkili muhafız, yanına gelerek durum veren muhafızın yakasından tutarak onu havaya kaldırdıktan sonra tükürürcesine konuşmaya başladı.

"O İKİSİNİ BULUN! ONLAR İKİ MUHAFIZIMI ÖLDÜRDÜLER, ŞEHRE GİRMELERİ MÜMKÜN! ŞEHİR DE HEMEN ARAMA BAŞLATIN VE BANA ONLARI BULUN! ÖLÜ YADA DİRİ HİÇ FARK ETMEZ, BULUN DEDİM! "

Yetkili muhafız konuşmasını bitirdikten sonra yakasını tuttuğu muhafızı geriye fırlatarak öfke ile çattığı kaşları ile devasa şehre döndü.

"Eğer uzun sürenin ardından bir L. tekrar burada ise... Evarlion büyük tehlikede olabilir... Umarım seni kısa sürede bulur ve kilit altına alırız L. Tüm Evarlion'un kaderi buna bağlı! "

Yetkili muhafız konuşmasını bitirdikten sonra derin bir nefes vererek şehre dikkatle bakmaya başladı.

Lio'yu bulabilmek için elinden geleni ardına koymayacağına karar veren muhafız, şehrin görebildiği her yerine dikkatle bakmaya devam ediyordu.

**

"Burası güvenli gibi. "

Lio'nun sesinin karanlık sokakta yankılanması ile birlikte iki gölge sürünerek karanlık sokağın içinde kaybolduktan sonra sokakta adım sesleri yankılanmaya başladı.

Ağır ağır karanlıktan çıkan iki silüet ile birlikte Lio ve Ban ortaya çıkmıştı.

"Gerçekten mi Ban! Tras'ın resmini ne ara çizdin? "

LOGİO 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin