Real or dream?

8 0 0
                                    

Ovo je početak Roxy-evog života. Zapravo je tek počeo kada je saznala istinu o čov Ovo ječanstvu. Bila je normalna djevojka sa šesnaest godina do dana kada se sve promijenilo.

Roxy i njen dečko kao i obično su se nalazili poslje škole, tajno da ih nitko ne vidi jer njeni roditelji nisu dopuštali da se nalazi sa Andrew-om jer su smatrali da nije dosta dobar za nju.

Roxy: Andrew moram ti nešto ispričati što mi se dogodilo dok sam spavala!!

Andrew: Reci!

Roxy: Ali nemoj pomislit da sam postala luda !

Andrew: Ok neću , obećajem.

Roxy: Jučer sam sanjala da sam u nekom tamnom ,mračnom , žalosnom prostoru. Sjedila sam tamo sama dok odjednom neki čudesan a pomalo i strahovit glas nije rekao na sigurnom si , ja sam tvoja prijateljica. Na to sam rekla tko si ? Ona je odgovorila da se zove Victoria i da mi ona može pomoći i da su mene odabrali !

Pitala sam je tko me je odabrao i za što ali sam se tada probudila. I onda sam ugledala papirić s porukom : Ti si odabrana! Imaš tjedan dana da se odlučiš! Ne vjeruj nikome dok ne vidiš svojim očima !

Andrew: Hahahahah kakve gluposti pričaš , ponašaš se kao djete koje je loše sanjali i ništa više ..!

Roxy: Ali poruka..?

Andrew: Hahahah ma to si umislila i ništa više !

Roxy: Što ako nisam ??

Andrew: Onda mi se javi kad odrasteš i prestaneš vjerovati svemu ! ( otišao je bez i jedne riječi poslje čudesnog razgovora )

No, Roxy je vjerovala da si to nije umislila. Imala je tri pitanja na koja mora naći odgovor : 1. Tko je Victoria? 2. Tko i za što me odabrao? 3. Kako je ona poruka došla u moju sobu iako sam bila sama tu večer?

Sljedećeg dana je otišla u knjižnicu. Mislila je da će pronaći neku knjigu o snovima ili nešto slično. I zaista pronašla je knjigu u kojoj svaki san ima svoje znacenje. Bila je jedna jedina knjiga o toj temi, bila je prašnjava, velika, crna sa debelim koricama . Očito ju nitko nije čitao dosta dugo vrijeme. Bez razmišljanja uzela je ti knjigu i otvorila je. Na prvoj stranici kao i u svakoj knjizi je bio sadržaj ali ovaj je bio drukčiji . Ovdje je pisalo : Crna magija o demoni, Snovi o njihova značenja , Anđeli ,... Ništa joj nije bilo jasno dok nije počela čitat.

Zgrabila je svoje stvari , knjigu je nametnula u torbu i nazvala Andrew-a i rekla mu da dođe i sa je hitno !

Andrew: Jel se nešto dogodilo kad je tako hitno?

Roxy: Da..! Otišla dam u knjižnicu i pronašla ovu knjigu u kojoj piše da svakih 100 godina demoni i anđeli odabiru jednog čovjeka sa cijelog svijeta. I da onda taj čovjek dobiva poruke od njih kako bi se odlučio za dobro ili zlo !!

Andrew: Kakve si to sad gluposti?

Roxy: Ako mi ne vjeruješ , evo ti knjiga pa je pročitaj....!!!

(Nakon pola sata)

Andrew: Oprosti da ti nisam vjerovao ali je stvarno zvučalo djetinasto ..!!

Roxy: To sad nije bitno neznam što da učinim !????

Andrew: Ajmo otići u onaj kafić Hari tamo možemo sjest za laptop i na internetu pretražiti o tim demonima!

Roxy: Super ideja ... nađemo se tamo za sat vremena trebam još nešto obaviti!!

Andrew: Može!! LY(smješkajući se)

Roxy: LYT i otrči kući.!

(u Hari-u)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 18, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Real or dream?Where stories live. Discover now